Tervehdys,passatista mennyt kuskin puolen ajovalo(lyhyet) pimeeksi. Ajattelin itse vaihtaa,minkälainen polttimo siihen menee? H1,H4 vai H7 kyseessä -99vm tdi.Ja onko vaikea vaihtaa(ohjeita kiitos)
Ajovalojen polttimot
10
8408
Vastaukset
- tdi99
Oon lukenut aiemmin kyseisen artikkelin,koskee 2001- malleja. polttimoiden tyyppi kiinnostaa,ettei tule ostettua vääriä...-99vm lamput,h4 vai h7 ???
- ...katso...
...käyttöohjekirjasta.
- tdi99
Kun manuaalissa sanotaan että vie merkkikorjaamolle,eikä tietoa mitkä lamput on.
- ,.,.,.,.,
Esim Tuonti A4 on H7 lyhyet/pitkät/sumarit kaikki samassa umpiossa.
Sinun passatissa pitäis lyhyet olla H7 ja pitkät H1 etkan mukaan.- tdi99
Kiitos,tota tietoa hain.Tosin kerkesin tyhmyyttäni hakeen h4 lamput....Kyllä joo,kaikki valot samassa umpiossa,pitkät,lyhyet plää plää.Lyhyet valot vaihtoon eli h7.Yritetään.
- Teemu Tietävä
Elikkä lamput on H1 ja H7 jos ei oo summareita. Jos summarit niin sitten on H4
- tdi99
Kiitoksia lampputiedoista.Oli h7 lamppu ja kesti kaikki 3min. vaihtaa...Tosin toista puolta en viittinyt vaihtaa,ootellaan kovempia pakkasia :D
- takasumuvalo ?
On se perkelettä ettei ohjekirja voi kertoa edes takavalojen polttimoiden vaihdosta mitään. Eli siis löytyiskö josta webistä ohjetta takasumavalo polttimon vaihtoon. Kummalla puolella se on ?
- .,.,.,.,.
Tässä hyvä apu. Ei kerennyt nyt alkaa etsimään tuolta mut katseleppa itse löydätkö.
http://etka.auto2.ru/?lang=eng
nettiversio etkasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549