Enkeli

energiaa

Haluaisin tiedustella, että käykö näillä sivustoilla kyseistä asiaa noudattavia aikuisia,voi myöskin olla nuorempia.
Olisi kiva jutella. Varmaankin jos niin hyvin käy, että meitä onkin monia niin nämä nuoret kyllä, kun eivät asiasta tiedä voivat ruveta omalla lapsellisella tavallaan puuttua keskusteluihin. Mutta ei sillä väliä jokainen joka aiheesta tietää osaa ne kommentit ohittaa. Olisi kiva jutella. Enkeli terveisin yksi teistä.

24

1122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin yksi

On tosiaan ihanaa, että meitä on muitakin.
      Itse ole tähän asiaan tutustunut viimeisen parin vuoden aikana ja se on tuonut iloa elämääni. Olen jopa mennyt niin pitkälle , että olen opetellut hoitamaan itseäni luonnonmukaisesti, joka on tuonut taas uutta potkua elämääni. Toivoisin samoin, että muut samoin kokevat kirjoittelisivat tällä palstalla. Itse en tosiaankaan välitä mitä nämä nuoret täällä höpöttävät. Se kuuluu heidän ikäkauteensa ja sallittanee se heille. Heidän mielestään nämä meidän höpinät voivat tuntua oudoilta. Kaikkea hyvää.

• eikö tosiaan

Eikö meitä tosiaan ole kuin kaksi. Meilläpäon sitten paljon tekemistä.

• asdfg

Ja mitäs tää touhu on?

• löytyy...
        asdfg kirjoitti:

Ja mitäs tää touhu on?

http://pipsamanninen.tripod.com/id11.html

Tuossa yksi osoite, josta itse löysin tietoa.
        Ihan kaunis idea, muttei ehkä minulle tehoaisi vielä. Ehkä olen liian nuori... :)

• tulee tietämättömät
        asdfg kirjoitti:

Ja mitäs tää touhu on?

Lapsilta kielletty.

• halusin keskusteluja
        löytyy... kirjoitti:

http://pipsamanninen.tripod.com/id11.html

Tuossa yksi osoite, josta itse löysin tietoa.
        Ihan kaunis idea, muttei ehkä minulle tehoaisi vielä. Ehkä olen liian nuori... :)

Tiedän näistä asioista aika paljon, en tarvitse nettisivuja, kiitos kuitenkin. Ajattelin että jos voitaisiin keskustella samanoloisten ihmisten kanssa ja jos siitä muut ihmiset saisivat voimaa.

• suuresti...
        halusin keskusteluja kirjoitti:

Tiedän näistä asioista aika paljon, en tarvitse nettisivuja, kiitos kuitenkin. Ajattelin että jos voitaisiin keskustella samanoloisten ihmisten kanssa ja jos siitä muut ihmiset saisivat voimaa.

Kunhan ajattelin valaista tietämättömiä. En aikonut häiritä millään tavalla. Olen vain utelias ihminen joka haluaa ottaa selvää uusista asioista.
        Keskustelkaa rauhassa, toivoisin itsekin joskus löytäväni apua jostain, en vaan taida olla vielä valmis kohtaamaan itseäni ja menneisyyttäni.

• Lapsen-mielinen
        tulee tietämättömät kirjoitti:

Lapsilta kielletty.

Vai että on keskustelu tietyltä kansanosalta muka kielletty? Etteköhän sitten vaihtane yhteystietojanne ja painu jatkamaan keskustelua sinne asti missä enkelitkin kasvaa... Naurettavaa tuollainen, että keskustellaan asioista yleisellä kaikille tarkoitetulla foorumilla ja sitten ei kuitenkaan hyväksytä kaikkia mukaan keskusteluun. Kiristääkö sädekehä päätä, häh?

• koskaan
        suuresti... kirjoitti:

Kunhan ajattelin valaista tietämättömiä. En aikonut häiritä millään tavalla. Olen vain utelias ihminen joka haluaa ottaa selvää uusista asioista.
        Keskustelkaa rauhassa, toivoisin itsekin joskus löytäväni apua jostain, en vaan taida olla vielä valmis kohtaamaan itseäni ja menneisyyttäni.

Liian valmis mihinkään. Enkelit antavat sinulle ohjeita jos ossat ne vastaan ottaa.

• mutta asiallisesti
        Lapsen-mielinen kirjoitti:

Vai että on keskustelu tietyltä kansanosalta muka kielletty? Etteköhän sitten vaihtane yhteystietojanne ja painu jatkamaan keskustelua sinne asti missä enkelitkin kasvaa... Naurettavaa tuollainen, että keskustellaan asioista yleisellä kaikille tarkoitetulla foorumilla ja sitten ei kuitenkaan hyväksytä kaikkia mukaan keskusteluun. Kiristääkö sädekehä päätä, häh?

Kaikki joita aihe kiinnostaa , voivat ottaa osaa keskusteluun, mutta tälläista nuorten ilkamointia en kuitenkaan toivoisi.

• Lapsen-mielinen kirjoitti:

kukaan kieltänyt ole, vaan toivonut pidättyvyyttä kirjoittelussa.
        Minä itse entiijä "henkimaailman jutuista" mitään, mutta mielenkiinnolla seuraan mitä tuleman pitää........."enkeleiltä".....

• Sinulle juuri nyt
        enoc kirjoitti:

kukaan kieltänyt ole, vaan toivonut pidättyvyyttä kirjoittelussa.
        Minä itse entiijä "henkimaailman jutuista" mitään, mutta mielenkiinnolla seuraan mitä tuleman pitää........."enkeleiltä".....

On aika runsauden, rakkauden ja menestyksen
        virrata elämässäsi.
        Voit saa rajoittamattomasta universumin runsaudesta uskomuksesi mukaan:
        niin paljon kuin sinä siitä uskot ansaitsevasi.
        Enkeliviisaus muistuttaa sinua luottamaan itseesi ja siihen, että ansaitset enemmän.Siten houkutat runsautta ja todellista elämän rikkautta. Lisää runsautta vastaanottamalla runsaasti, antaen halukkaasti ja kiittäen kaikesta.
        Nauti kaikesta mitä sinulla on ja lisää sinulle tulee.

• se on!
        Sinulle juuri nyt kirjoitti:

On aika runsauden, rakkauden ja menestyksen
        virrata elämässäsi.
        Voit saa rajoittamattomasta universumin runsaudesta uskomuksesi mukaan:
        niin paljon kuin sinä siitä uskot ansaitsevasi.
        Enkeliviisaus muistuttaa sinua luottamaan itseesi ja siihen, että ansaitset enemmän.Siten houkutat runsautta ja todellista elämän rikkautta. Lisää runsautta vastaanottamalla runsaasti, antaen halukkaasti ja kiittäen kaikesta.
        Nauti kaikesta mitä sinulla on ja lisää sinulle tulee.

Universaalista näkökulmasta katsoen enkeli vaatii täsmällisyyttä ja päättäväisyyttä, ja kannustaa kehittämään järjestelmän ulkopuolelle jääneitä epäonnistuneita prosesseja.

• asdfg
        koskaan kirjoitti:

Liian valmis mihinkään. Enkelit antavat sinulle ohjeita jos ossat ne vastaan ottaa.

Jaa noita juttuja.
        Jatkakaa.

• Tälle Päivälle.
        se on! kirjoitti:

Universaalista näkökulmasta katsoen enkeli vaatii täsmällisyyttä ja päättäväisyyttä, ja kannustaa kehittämään järjestelmän ulkopuolelle jääneitä epäonnistuneita prosesseja.

Kaikki asiat tapahtuvat jaksoissa.Elämässä on luonnon rytmi, ja kaikki liikkuu rytmeittäin;
        kaikki kulkevat virran mukana. Kaikella on kausi ja aika jokaista tarkoitusta varten.
        Viisas on se, joka ymmärtää tämän.
        Järkevä on se,joka, käyttää sitä.
        Enkelin viesti:
        Hyväksyminen on ehdotonta rakkautta.
        Enkelit muistuttavat sinua hyväksymään kaikki ihmiset juuri sellaisina kuin he ovat, syyttämättä tai haluamatta muuttaa heitä.
        Hyväksy itsesi. Kun todella teet sen, olet ehjä, luottavainen ja jumalallisuutesi tulee esiin.
        Hyväksy itsesi ja muut.

• ansaitset
        Tälle Päivälle. kirjoitti:

Kaikki asiat tapahtuvat jaksoissa.Elämässä on luonnon rytmi, ja kaikki liikkuu rytmeittäin;
        kaikki kulkevat virran mukana. Kaikella on kausi ja aika jokaista tarkoitusta varten.
        Viisas on se, joka ymmärtää tämän.
        Järkevä on se,joka, käyttää sitä.
        Enkelin viesti:
        Hyväksyminen on ehdotonta rakkautta.
        Enkelit muistuttavat sinua hyväksymään kaikki ihmiset juuri sellaisina kuin he ovat, syyttämättä tai haluamatta muuttaa heitä.
        Hyväksy itsesi. Kun todella teet sen, olet ehjä, luottavainen ja jumalallisuutesi tulee esiin.
        Hyväksy itsesi ja muut.

itse elantosi.

• Tänään
        ansaitset kirjoitti:

itse elantosi.

Haavoittuvaisuus.

Vain rohkeat ja avoinsydämiset uskaltavat olla haavoittuvaisia.
        Palkintona on vapaus, rakkaus ja sisäinen varmuus.
        Uskalla täten olla haavoittuvainen ja avoin.
        Haavoittuvaisuutesi on vahvuutesi

• tälle päivälle
        Tänään kirjoitti:

Haavoittuvaisuus.

Vain rohkeat ja avoinsydämiset uskaltavat olla haavoittuvaisia.
        Palkintona on vapaus, rakkaus ja sisäinen varmuus.
        Uskalla täten olla haavoittuvainen ja avoin.
        Haavoittuvaisuutesi on vahvuutesi

Ei sovi unohtaa, että enkeli avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti organisaation sisäisiä ratkaisumalleja.

• huomiselle
        tälle päivälle kirjoitti:

Ei sovi unohtaa, että enkeli avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti organisaation sisäisiä ratkaisumalleja.

Kunnioitus.

Arvosta kaikkia muita.
        He ovat ainutlaatuisia yksilöitä, jokaisella
        tehtävänsä tässä elämässä.
        Arvosta, niin sinua arvostetaan.

• Sdfsdf
        huomiselle kirjoitti:

Kunnioitus.

Arvosta kaikkia muita.
        He ovat ainutlaatuisia yksilöitä, jokaisella
        tehtävänsä tässä elämässä.
        Arvosta, niin sinua arvostetaan.

upsen pupsen

• sinäkään
        Sdfsdf kirjoitti:

upsen pupsen

Ymmärrä näitä juttuja.En minäkään

• dexter1952

Heip;
      Enkeli , Onhan se niin / elämän laatu/ tärkeä asia / elämäm taso on vain rahaa /
      heips. enkli vastaa tähän postiiin. [email protected]

• JeesusKristusOnHerra

Gal. 1:6-8 ”Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin, joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin. Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu”

• Enkelikuorolainen

Enkelit on hyviä, rukous tuo voima ja lohtua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe