maanantaina lähdetään 2v lapsen kanssa matkalle finnairin koneella, mukaan matkarattaat..
ollaan nähty ennenkin että rattaat ns. pusseissa liukuhihnalla, mutta pitääkö ne itse pakata vai hoitaako siellä sen joku muu? kiitän..
PAKATAANKO LASTENRATTAAT ITSE MUOVIIN VAI VASTA LENTOKENTÄLLÄ?
5
1106
Vastaukset
- komenollajohtoon
Itse jouduimme ainakin me pakkaamaan lastenrattaat lähtöselvitystiskillä. Virkailja antoi pussin, jonne rattaat sullottin.
- määää
Itse pakkasimme rattaat ja Helsingissä viedään erikoimatkatavara hihnalle. Kannattaa säilyttää pussi koska sieltä toisesta päästä et pussia saa.
- kannatan
määää kirjoitti:
Itse pakkasimme rattaat ja Helsingissä viedään erikoimatkatavara hihnalle. Kannattaa säilyttää pussi koska sieltä toisesta päästä et pussia saa.
aina 2 pussia ja omaa...se pussi ei mene ehjänä perille ja takaisin. Ihan 200 litran jätesäkki käy ja paska puhetta että pitää olla läpinäkyvä.
- fjksdlfajkf
kannatan kirjoitti:
aina 2 pussia ja omaa...se pussi ei mene ehjänä perille ja takaisin. Ihan 200 litran jätesäkki käy ja paska puhetta että pitää olla läpinäkyvä.
ja sinne pussiin kannattaa sulloa myös LAPSET!
- hyvä vitisi
fjksdlfajkf kirjoitti:
ja sinne pussiin kannattaa sulloa myös LAPSET!
ihanko itse keksit. mistä oikein hoksasit, olet kyllä aika neropatti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-185888Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite845502- 1253514
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin933482- 1211261
- 571207
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301132- 38929
- 45923
- 25889