Taitaa olla vähän myöhäistä, mutta pistetään galluppi pystyyn. Mitkä oli vuoden 2005 parhaat novellit täällä? Äänestä esim 3 parasta.
Ei muuten mutta olis varmaan kiva antaa kiitosta / tunnustusta niille jotka on kirjoittanut hyviä novelleja meille nautittavaksi....
vuoden 2005 parhaat
16
23833
Vastaukset
- Nimetön
HELVETTIIN KAIKKI GALLUPIN TEKIJÄT JA KYSELIJÄT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- taidat olla
joku on jo valmiiks kateellinen kun ei osaa itse kirjoittaa vaan lukee vaan ja runkkaa
mun mielestä alkup oli asiallinen kyssäri, vastaisin jos osaisin ;)
- Justus_06
Kaikki Liquidin novellit ovat äärettömän hyviä !
- Muuan lukija
Minun listani:
1. Jenny: Vaskineitsyt
Sanalla sanoen tyrmäävä. Ei pysty itkemättä lukemaan.
2. Liquid: Minttua ja mesimarjaa
Klassinen tarina ja kivaa perusseksiä, josta sujuva kirjoitustyyli tekee nautittavan.
3. Seuralainen: Riina (meniköhän nimi oikein?)
Kutkuttelevan hienovaraista jännitettä, joka päätyy hienoon finaaliin.
Ei olisi vaikeuksia hakea kolmen kärkeä keneltä tahansa näistä kirjoittajista. - kärki
Seuralainen,Japi ja Daneon!! Se kerronta...
- mmmmnn
Lady Nina, kun vain tulisi lisää!
- elinanh
lady ninan kertomukset..
tulisi vain jatkoa niihin ;D - OMIA TARINOITAAN
Miksi näitä kysellään? Jokainen kirjoittaja käy kehumassa itseään, useasti ja aina eri nimimerkillä. Todellisia lukijoita vähät kiinnostaa nämä gallupit.
Muistakaa: Se jota kehutaan eniten, kertoo sen kuka kirjoittaja oli ahkerin häntänsä nostaja! Vaikka kukas sen kissan hännän nostaa jos ei kissa itse :)Mä taas luulen että "todellisia" lukijoita saattaisi hyvinkin kiinnostaa tällainen gallup. Tässäkin ryhmässä on niin paljon skeidaa, että välillä on kai ihan toivottavaakin, että laadukkaita tarinoita ja kirjoittajia huomioidaan. Jokainen voi sitten itse päätellä onko samaa mieltä galluppiin vastanneiden kanssa.
Koskeeko gallup muuten vain tätä Seksinovellit->Seksinovellit-ryhmää vai kaikki Seksinovellit-kategorian alla olevia ryhmiä?- Ryhmässä
Belsebuub kirjoitti:
Mä taas luulen että "todellisia" lukijoita saattaisi hyvinkin kiinnostaa tällainen gallup. Tässäkin ryhmässä on niin paljon skeidaa, että välillä on kai ihan toivottavaakin, että laadukkaita tarinoita ja kirjoittajia huomioidaan. Jokainen voi sitten itse päätellä onko samaa mieltä galluppiin vastanneiden kanssa.
Koskeeko gallup muuten vain tätä Seksinovellit->Seksinovellit-ryhmää vai kaikki Seksinovellit-kategorian alla olevia ryhmiä?Sovitaan että kaikkia ryhmiä.
- Murkale
Alkuvuoden pätkiä on jo poistunut listoilta...niitä voi yrittää kirjoittajan nimen mukaan etsiä hausta.
- Nimetön
menkää v*****n gallupin tekijät
- palstalta
Nadsin kirjoittamat "Sir Ascomin huone"-tarinat ovat huippuja, kun seksinovelleista puhutaan. :)
- myös
Ja Richien tjsp sisäkkö-tarinat kanssa!
- himolukija
Hei,
kyllä minusta tällaiset äänestykset puolustavat aina paikkaansa. Tulee itsekin mietittyä omaa makuaan. Liquid on hyvä kirjoittaja, mutta menee niin sulavasti valtavirtaa, etten aina jaksa lukea loppuun asti. Mayo Nandi, meniköhän nimimerkki taaskaan oikein, on vielä parempi tekstin lykkääjä. Tuo viimeisin juttu, joka tuossa vielä näkyy, on ihan täydellinen, vaikka en hänen mieltymystään jaakaan. Mutta kielestä nautin. Aivan herkullista.
Nämä näistä viimeisistä. Jonkun Äijän jatkokertomusta seurasin taannoin, ja siinä viehätti se mikä Liquidiltä puuttuu, täydellinen arvaamattomuus, kaikkien sääntöjen rikkominen, lukijan härnääminen ja pilkka, joka osutetaan omaankin nilkkaan.
Kinkyosastolla on joitakin aika kinkyjä.
Eli on täällä hyviä kirjoittajia. Sitäkin enemmän viehättävät jotkut amatöörimäiset (tai vaihtoehtoisesti tosi taidokkaat) kirjoittajat, jotka kertovat karhean vilpittömästi omista todellisista kokemuksistaan. Tuolla taitaa olla vielä näkyvissä semmoinenkin tarina, jossa kaivataan enemmän viattomuutta.
Tätä palstaa pitäisi kehittää niin, että lukijat voisivat antaa kirjoituksille pisteitä. Ne sitten vaikka puolivuosittain ynnättäisiin ja julistettaisiin voittajat. Pieni palkintokin voisi olla paikallaan. Luulen että nuo taitavat kirjoittajat vasta sitten heräisivät panemaan parastaan.
Joku uusi tulokas voisi yllättää meidät kaikki.
Terveisin Himolukija- mieltä
Himolukija kirjoittaa asiaa. Itsekin luen paljon ja olen myös kirjoittanut jotakin. Palautteen saaminen kirjoittajana on motivoivaa, joten toivoisin että sitä lukijat antaisivat paljonkin enemmän.
Itse koitan myös lukijana antaa sitä.
Ja kiitos tämän gallupin keksijälle, tämä oli hieno idea. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810