vuoden 2005 parhaat

skaba

Taitaa olla vähän myöhäistä, mutta pistetään galluppi pystyyn. Mitkä oli vuoden 2005 parhaat novellit täällä? Äänestä esim 3 parasta.
Ei muuten mutta olis varmaan kiva antaa kiitosta / tunnustusta niille jotka on kirjoittanut hyviä novelleja meille nautittavaksi....

16

23796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      HELVETTIIN KAIKKI GALLUPIN TEKIJÄT JA KYSELIJÄT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • taidat olla

        joku on jo valmiiks kateellinen kun ei osaa itse kirjoittaa vaan lukee vaan ja runkkaa
        mun mielestä alkup oli asiallinen kyssäri, vastaisin jos osaisin ;)


    • Justus_06

      Kaikki Liquidin novellit ovat äärettömän hyviä !

    • Muuan lukija

      Minun listani:

      1. Jenny: Vaskineitsyt
      Sanalla sanoen tyrmäävä. Ei pysty itkemättä lukemaan.

      2. Liquid: Minttua ja mesimarjaa
      Klassinen tarina ja kivaa perusseksiä, josta sujuva kirjoitustyyli tekee nautittavan.

      3. Seuralainen: Riina (meniköhän nimi oikein?)
      Kutkuttelevan hienovaraista jännitettä, joka päätyy hienoon finaaliin.

      Ei olisi vaikeuksia hakea kolmen kärkeä keneltä tahansa näistä kirjoittajista.

    • kärki

      Seuralainen,Japi ja Daneon!! Se kerronta...

    • mmmmnn

      Lady Nina, kun vain tulisi lisää!

    • elinanh

      lady ninan kertomukset..
      tulisi vain jatkoa niihin ;D

    • OMIA TARINOITAAN

      Miksi näitä kysellään? Jokainen kirjoittaja käy kehumassa itseään, useasti ja aina eri nimimerkillä. Todellisia lukijoita vähät kiinnostaa nämä gallupit.
      Muistakaa: Se jota kehutaan eniten, kertoo sen kuka kirjoittaja oli ahkerin häntänsä nostaja! Vaikka kukas sen kissan hännän nostaa jos ei kissa itse :)

      • Mä taas luulen että "todellisia" lukijoita saattaisi hyvinkin kiinnostaa tällainen gallup. Tässäkin ryhmässä on niin paljon skeidaa, että välillä on kai ihan toivottavaakin, että laadukkaita tarinoita ja kirjoittajia huomioidaan. Jokainen voi sitten itse päätellä onko samaa mieltä galluppiin vastanneiden kanssa.

        Koskeeko gallup muuten vain tätä Seksinovellit->Seksinovellit-ryhmää vai kaikki Seksinovellit-kategorian alla olevia ryhmiä?


      • Ryhmässä
        Belsebuub kirjoitti:

        Mä taas luulen että "todellisia" lukijoita saattaisi hyvinkin kiinnostaa tällainen gallup. Tässäkin ryhmässä on niin paljon skeidaa, että välillä on kai ihan toivottavaakin, että laadukkaita tarinoita ja kirjoittajia huomioidaan. Jokainen voi sitten itse päätellä onko samaa mieltä galluppiin vastanneiden kanssa.

        Koskeeko gallup muuten vain tätä Seksinovellit->Seksinovellit-ryhmää vai kaikki Seksinovellit-kategorian alla olevia ryhmiä?

        Sovitaan että kaikkia ryhmiä.


    • Murkale

      Alkuvuoden pätkiä on jo poistunut listoilta...niitä voi yrittää kirjoittajan nimen mukaan etsiä hausta.

      • Nimetön

        menkää v*****n gallupin tekijät


    • palstalta

      Nadsin kirjoittamat "Sir Ascomin huone"-tarinat ovat huippuja, kun seksinovelleista puhutaan. :)

      • myös

        Ja Richien tjsp sisäkkö-tarinat kanssa!


    • himolukija

      Hei,

      kyllä minusta tällaiset äänestykset puolustavat aina paikkaansa. Tulee itsekin mietittyä omaa makuaan. Liquid on hyvä kirjoittaja, mutta menee niin sulavasti valtavirtaa, etten aina jaksa lukea loppuun asti. Mayo Nandi, meniköhän nimimerkki taaskaan oikein, on vielä parempi tekstin lykkääjä. Tuo viimeisin juttu, joka tuossa vielä näkyy, on ihan täydellinen, vaikka en hänen mieltymystään jaakaan. Mutta kielestä nautin. Aivan herkullista.

      Nämä näistä viimeisistä. Jonkun Äijän jatkokertomusta seurasin taannoin, ja siinä viehätti se mikä Liquidiltä puuttuu, täydellinen arvaamattomuus, kaikkien sääntöjen rikkominen, lukijan härnääminen ja pilkka, joka osutetaan omaankin nilkkaan.

      Kinkyosastolla on joitakin aika kinkyjä.

      Eli on täällä hyviä kirjoittajia. Sitäkin enemmän viehättävät jotkut amatöörimäiset (tai vaihtoehtoisesti tosi taidokkaat) kirjoittajat, jotka kertovat karhean vilpittömästi omista todellisista kokemuksistaan. Tuolla taitaa olla vielä näkyvissä semmoinenkin tarina, jossa kaivataan enemmän viattomuutta.

      Tätä palstaa pitäisi kehittää niin, että lukijat voisivat antaa kirjoituksille pisteitä. Ne sitten vaikka puolivuosittain ynnättäisiin ja julistettaisiin voittajat. Pieni palkintokin voisi olla paikallaan. Luulen että nuo taitavat kirjoittajat vasta sitten heräisivät panemaan parastaan.

      Joku uusi tulokas voisi yllättää meidät kaikki.

      Terveisin Himolukija

      • mieltä

        Himolukija kirjoittaa asiaa. Itsekin luen paljon ja olen myös kirjoittanut jotakin. Palautteen saaminen kirjoittajana on motivoivaa, joten toivoisin että sitä lukijat antaisivat paljonkin enemmän.

        Itse koitan myös lukijana antaa sitä.

        Ja kiitos tämän gallupin keksijälle, tämä oli hieno idea. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      238
      2070
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1797
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      107
      1216
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1140
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1105
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1025
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe