Tässä tulisi nyt sitten kaikille nousevanmerkin tivaajille kartanteko pähkinänkuoressa!
Sen tekemiseen tarvitset:
-Syntymäpäivän ja vuoden
-tarkan kellonajan(jos et sitä tiedä kysy sairaalasta asiaa)
-Syntymäpaikkakunta
Netissä on mahdollista tehdä ilmaiseksi noita astrologisia karttoja.Tässä olisi hyviä osoiteita:
http://www.astro.fi
http://www.astro.com
http://www.horoskooppi.com
Jos teet kartan tuolla astro.comissa eikä englanti oikein luista niin laitan tähän sen kuinka kartta siellä tehdään!
1.Mene my astro kohtaan(löytyy sivun ylävalikosta)
2.sitten napsauta linkkiä add new astro data
eteesi avautuu lomake mihin tiedot syötetään
3.paina continue nappia kaksi kertaa.Tämän jälkeen eteesi avautuu free horoscope linkki lista mistä voit valita erilaisia tulkintoja kartaasi koskien.
Aloittelijalle varmaankin hyvä ottaa tuo personal portait tulkinta tai personal daily horoscope jutska.chart drawing ascendantista voit nähdä karttasi kokonaisuudessaan.
4.Tiedot voi poistaa My astrosta sieltä alapuolelta!
Tsemppiä kartantekoon!
Astrologian alkeiskurssi osa1: kuinka teet kartan?
6
12535
Vastaukset
unohdin lisätä tuohon,että nousevamerkki kuinka sen nousevanmerkin löytää! tässä olisi se sivukohtaisesti.
astro.com: löytyy kartan alapuolelta olevasta listasta kohdasta AC (mc:n yläpuolella).Noihin karttatulkintoihin se on merkitty ascendantinta.
astro.fi: sama juttu löytyy parhaiten listasta kohdasta askendentti
horoskooppi.com: Huomasin tässä juuri,että tämän sivuston karttalla tuo nouseva on merkitty hyvin huonosti joten karttaympyrässä se on merkitty asc:nä mutta listasta sitä ei löydy juuri lainkaan joten ainoa keino on katso se listan ykköshuoneesta!- hjk
http://www.mtv3.fi/helmi --> horoskoopit --> tähtikartta --> syntymäkartta
siellä tähtikartta suomenkielisenä selityksineen....- Saara
http://www.mtv3.fi/helmi --> horoskoopit --> tähtikartta --> syntymäkartta
Tuolla nuo paikat missä olet syntynyt, kun valitsee Helsingin tulee vielä viisi vaihtoehtoa mitä ne tarkoittavat?
Helsinki-Boij,Finland
Helsinki-ko,Finland
Helsinki-Meh,Finland
Helsinki-Nkl,Finland
Helsinki-Vko,Finland
Nämä siis? Kiitos jos joku viitsii auttaa!! - ...
Saara kirjoitti:
http://www.mtv3.fi/helmi --> horoskoopit --> tähtikartta --> syntymäkartta
Tuolla nuo paikat missä olet syntynyt, kun valitsee Helsingin tulee vielä viisi vaihtoehtoa mitä ne tarkoittavat?
Helsinki-Boij,Finland
Helsinki-ko,Finland
Helsinki-Meh,Finland
Helsinki-Nkl,Finland
Helsinki-Vko,Finland
Nämä siis? Kiitos jos joku viitsii auttaa!!Oisko sairaaloita?
Nkl - naistenklinikka?
Meh - mehiläinen?
Ja siihen malliin? ... kirjoitti:
Oisko sairaaloita?
Nkl - naistenklinikka?
Meh - mehiläinen?
Ja siihen malliin?kyllä sairaaloita nuo tarkoittavat!
Syntymätodistuksestasi pitäisi selvitä,että missä noista olet syntynyt!
- NousevaAstrologi
Löytyy täältä netistä paljon parempiakin ohjeita ja suomen kielisiäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181147
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98960- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279850Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 48725
- 52709
- 28657
- 49619