Skype mikki ei toimi

Anppis

Missä voi olla vika kun, käytän skypeä niin kuulen toisen puheen ,mutta toinen ei kuule minun ääntäni??? Mikki ei ole mykistetty. on testattu liikkeessä ettei ole rikki. Koneeni on fujitsu siemens, aivan uusi. jossakin koneen asetuksissa täytyy olla vika... kai.. tarvitsen neuvoja!

11

11307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läptop?

???
      Jos on niin ota vaan mikkipiuhat irti ja puhu koneen omaan mikrofoniin.

• Anppis

Ei oo! Kuuluu pelkkää suhinaa kuulokkeista, kun pitäis oma ääni kuulua.

• Sköpöttelijä

Skypen testisoittoon. Puhu reilulla äänellä. Jos äänesi tulee takaisin hiljaisena laita mic boos päälle.

• Anppis

Huudan vaikka mikkiin ni kuuluu pelkkää kohinaa...

• Repatsu

Äänikortti. Jos se on integroitu, niin hae sen ajuri emolevyn rompulta, Tai jos PCI-väyläs, niin äänikortin ajuri vaikka netistä!

• Anppis

Tota joo, mä en niin hirveest näist systeemeist ymmärrä, mut yritän tota jos joku mun tuttu vaix tietäis... kiitti! tai jos joku tääl osais neuvoo sillee "kädestä pitäen".

• khantsu

Katso keskustelua Skype alueelta ja vastaustani nimimerkille APUVA aiheena "sama vaiva". Josko siitä olisi sinulle apua

• Anppis

No eipä se toiminut sun antamilla ohjeilla... Toivoton tapaus tää mun kone!

• Tössö
        Anppis kirjoitti:

No eipä se toiminut sun antamilla ohjeilla... Toivoton tapaus tää mun kone!

Klikkaa oikeassa alakulmassa kovaäänisen kuvaketta, niin että aukeaa koko äänivalikko. Sen jälkeen avaa siitä isosta valikosta mikki auki.
        Oletkos muuten asentanut oikeisiin kohtiin mikin ja kaiuttimet tai kuullokkeet ja sen mikin?
        Testaa sen jälkeen koko järjestelmä. Fujitsussa on emolevyyn liitetty äänikortti.

• Anppis
        Tössö kirjoitti:

Klikkaa oikeassa alakulmassa kovaäänisen kuvaketta, niin että aukeaa koko äänivalikko. Sen jälkeen avaa siitä isosta valikosta mikki auki.
        Oletkos muuten asentanut oikeisiin kohtiin mikin ja kaiuttimet tai kuullokkeet ja sen mikin?
        Testaa sen jälkeen koko järjestelmä. Fujitsussa on emolevyyn liitetty äänikortti.

Noniin, Tässä sen sit näki, mitä sarjatuotanto on...
        Konessa oli kovalevyssä ja emolevyssä jotain juttuja sökönä, joten ne piti vaihtaa. eli siinä vika, nyt mikki toimii!! (reilun viikon huollon jälk.) Kiitos anyway!

• plötsi99

Mulla Toshipan kone eikä mikki toimi. On suht uusi kone mutta kun soittaa skypessä toisen ääni kuuluu mutta mun ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe