Skype mikki ei toimi

Anppis

Missä voi olla vika kun, käytän skypeä niin kuulen toisen puheen ,mutta toinen ei kuule minun ääntäni??? Mikki ei ole mykistetty. on testattu liikkeessä ettei ole rikki. Koneeni on fujitsu siemens, aivan uusi. jossakin koneen asetuksissa täytyy olla vika... kai.. tarvitsen neuvoja!

11

11238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läptop?

      ???
      Jos on niin ota vaan mikkipiuhat irti ja puhu koneen omaan mikrofoniin.

      • Anppis

        Ei oo! Kuuluu pelkkää suhinaa kuulokkeista, kun pitäis oma ääni kuulua.


    • Sköpöttelijä

      Skypen testisoittoon. Puhu reilulla äänellä. Jos äänesi tulee takaisin hiljaisena laita mic boos päälle.

      • Anppis

        Huudan vaikka mikkiin ni kuuluu pelkkää kohinaa...


    • Repatsu

      Äänikortti. Jos se on integroitu, niin hae sen ajuri emolevyn rompulta, Tai jos PCI-väyläs, niin äänikortin ajuri vaikka netistä!

      • Anppis

        Tota joo, mä en niin hirveest näist systeemeist ymmärrä, mut yritän tota jos joku mun tuttu vaix tietäis... kiitti! tai jos joku tääl osais neuvoo sillee "kädestä pitäen".


    • khantsu

      Katso keskustelua Skype alueelta ja vastaustani nimimerkille APUVA aiheena "sama vaiva". Josko siitä olisi sinulle apua

      • Anppis

        No eipä se toiminut sun antamilla ohjeilla... Toivoton tapaus tää mun kone!


      • Tössö
        Anppis kirjoitti:

        No eipä se toiminut sun antamilla ohjeilla... Toivoton tapaus tää mun kone!

        Klikkaa oikeassa alakulmassa kovaäänisen kuvaketta, niin että aukeaa koko äänivalikko. Sen jälkeen avaa siitä isosta valikosta mikki auki.
        Oletkos muuten asentanut oikeisiin kohtiin mikin ja kaiuttimet tai kuullokkeet ja sen mikin?
        Testaa sen jälkeen koko järjestelmä. Fujitsussa on emolevyyn liitetty äänikortti.


      • Anppis
        Tössö kirjoitti:

        Klikkaa oikeassa alakulmassa kovaäänisen kuvaketta, niin että aukeaa koko äänivalikko. Sen jälkeen avaa siitä isosta valikosta mikki auki.
        Oletkos muuten asentanut oikeisiin kohtiin mikin ja kaiuttimet tai kuullokkeet ja sen mikin?
        Testaa sen jälkeen koko järjestelmä. Fujitsussa on emolevyyn liitetty äänikortti.

        Noniin, Tässä sen sit näki, mitä sarjatuotanto on...
        Konessa oli kovalevyssä ja emolevyssä jotain juttuja sökönä, joten ne piti vaihtaa. eli siinä vika, nyt mikki toimii!! (reilun viikon huollon jälk.) Kiitos anyway!


    • plötsi99

      Mulla Toshipan kone eikä mikki toimi. On suht uusi kone mutta kun soittaa skypessä toisen ääni kuuluu mutta mun ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe