Missä voi olla vika kun, käytän skypeä niin kuulen toisen puheen ,mutta toinen ei kuule minun ääntäni??? Mikki ei ole mykistetty. on testattu liikkeessä ettei ole rikki. Koneeni on fujitsu siemens, aivan uusi. jossakin koneen asetuksissa täytyy olla vika... kai.. tarvitsen neuvoja!
Skype mikki ei toimi
11
11307
Vastaukset
- läptop?
???
Jos on niin ota vaan mikkipiuhat irti ja puhu koneen omaan mikrofoniin.- Anppis
Ei oo! Kuuluu pelkkää suhinaa kuulokkeista, kun pitäis oma ääni kuulua.
- Sköpöttelijä
Skypen testisoittoon. Puhu reilulla äänellä. Jos äänesi tulee takaisin hiljaisena laita mic boos päälle.
- Anppis
Huudan vaikka mikkiin ni kuuluu pelkkää kohinaa...
- Repatsu
Äänikortti. Jos se on integroitu, niin hae sen ajuri emolevyn rompulta, Tai jos PCI-väyläs, niin äänikortin ajuri vaikka netistä!
- Anppis
Tota joo, mä en niin hirveest näist systeemeist ymmärrä, mut yritän tota jos joku mun tuttu vaix tietäis... kiitti! tai jos joku tääl osais neuvoo sillee "kädestä pitäen".
- khantsu
Katso keskustelua Skype alueelta ja vastaustani nimimerkille APUVA aiheena "sama vaiva". Josko siitä olisi sinulle apua
- Anppis
No eipä se toiminut sun antamilla ohjeilla... Toivoton tapaus tää mun kone!
- Tössö
Anppis kirjoitti:
No eipä se toiminut sun antamilla ohjeilla... Toivoton tapaus tää mun kone!
Klikkaa oikeassa alakulmassa kovaäänisen kuvaketta, niin että aukeaa koko äänivalikko. Sen jälkeen avaa siitä isosta valikosta mikki auki.
Oletkos muuten asentanut oikeisiin kohtiin mikin ja kaiuttimet tai kuullokkeet ja sen mikin?
Testaa sen jälkeen koko järjestelmä. Fujitsussa on emolevyyn liitetty äänikortti. - Anppis
Tössö kirjoitti:
Klikkaa oikeassa alakulmassa kovaäänisen kuvaketta, niin että aukeaa koko äänivalikko. Sen jälkeen avaa siitä isosta valikosta mikki auki.
Oletkos muuten asentanut oikeisiin kohtiin mikin ja kaiuttimet tai kuullokkeet ja sen mikin?
Testaa sen jälkeen koko järjestelmä. Fujitsussa on emolevyyn liitetty äänikortti.Noniin, Tässä sen sit näki, mitä sarjatuotanto on...
Konessa oli kovalevyssä ja emolevyssä jotain juttuja sökönä, joten ne piti vaihtaa. eli siinä vika, nyt mikki toimii!! (reilun viikon huollon jälk.) Kiitos anyway!
- plötsi99
Mulla Toshipan kone eikä mikki toimi. On suht uusi kone mutta kun soittaa skypessä toisen ääni kuuluu mutta mun ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391