Skype mikki ei toimi

Anppis

Missä voi olla vika kun, käytän skypeä niin kuulen toisen puheen ,mutta toinen ei kuule minun ääntäni??? Mikki ei ole mykistetty. on testattu liikkeessä ettei ole rikki. Koneeni on fujitsu siemens, aivan uusi. jossakin koneen asetuksissa täytyy olla vika... kai.. tarvitsen neuvoja!

11

11563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läptop?

???
      Jos on niin ota vaan mikkipiuhat irti ja puhu koneen omaan mikrofoniin.

• Anppis

Ei oo! Kuuluu pelkkää suhinaa kuulokkeista, kun pitäis oma ääni kuulua.

• Sköpöttelijä

Skypen testisoittoon. Puhu reilulla äänellä. Jos äänesi tulee takaisin hiljaisena laita mic boos päälle.

• Anppis

Huudan vaikka mikkiin ni kuuluu pelkkää kohinaa...

• Repatsu

Äänikortti. Jos se on integroitu, niin hae sen ajuri emolevyn rompulta, Tai jos PCI-väyläs, niin äänikortin ajuri vaikka netistä!

• Anppis

Tota joo, mä en niin hirveest näist systeemeist ymmärrä, mut yritän tota jos joku mun tuttu vaix tietäis... kiitti! tai jos joku tääl osais neuvoo sillee "kädestä pitäen".

• khantsu

Katso keskustelua Skype alueelta ja vastaustani nimimerkille APUVA aiheena "sama vaiva". Josko siitä olisi sinulle apua

• Anppis

No eipä se toiminut sun antamilla ohjeilla... Toivoton tapaus tää mun kone!

• Tössö
        Anppis kirjoitti:

No eipä se toiminut sun antamilla ohjeilla... Toivoton tapaus tää mun kone!

Klikkaa oikeassa alakulmassa kovaäänisen kuvaketta, niin että aukeaa koko äänivalikko. Sen jälkeen avaa siitä isosta valikosta mikki auki.
        Oletkos muuten asentanut oikeisiin kohtiin mikin ja kaiuttimet tai kuullokkeet ja sen mikin?
        Testaa sen jälkeen koko järjestelmä. Fujitsussa on emolevyyn liitetty äänikortti.

• Anppis
        Tössö kirjoitti:

Klikkaa oikeassa alakulmassa kovaäänisen kuvaketta, niin että aukeaa koko äänivalikko. Sen jälkeen avaa siitä isosta valikosta mikki auki.
        Oletkos muuten asentanut oikeisiin kohtiin mikin ja kaiuttimet tai kuullokkeet ja sen mikin?
        Testaa sen jälkeen koko järjestelmä. Fujitsussa on emolevyyn liitetty äänikortti.

Noniin, Tässä sen sit näki, mitä sarjatuotanto on...
        Konessa oli kovalevyssä ja emolevyssä jotain juttuja sökönä, joten ne piti vaihtaa. eli siinä vika, nyt mikki toimii!! (reilun viikon huollon jälk.) Kiitos anyway!

• plötsi99

Mulla Toshipan kone eikä mikki toimi. On suht uusi kone mutta kun soittaa skypessä toisen ääni kuuluu mutta mun ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe