Onko tietoa hotellista Awania Porto Malai

reissuun 31.1.2006

Onko jollain sielulla tietoa minlälainen hotelli on Awania Porto Malai Langawilla ? Meillä oli aluksi varattu Asenia, mutta tuttavaperhe oli siellä joulukuussa ja palaute Aseniasta oli masentavaa, joten vaihdoimme hotellin kyseiseen Awania... hotelliin. T:Täti ja setä

5

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Torstaina palannut

Olimme itse Aseaniassa sekä kävimme Awana Porto Malain pihalla. Awana ehkä hieman parempi kuin Aseania, mutta kaukana. Jos haluaa syödä muualla kuin hotellilla niin taksi on paikallaan. Tosin taksikyyti on siellä edullista.
      Hotellinne oli iso mutta hieman sen näköinen kuin sekin olisi parhaat päivänsä nähnyt (kuin myös Aseania). Tosin siinä ilmanalassa kaikki ränsistyy. Käykää köysiradalla jos ette pelkää korkeuksia. Hyvää matkaa!

• On muuttunut

Tuttavaperhe kävi ko. hotellissa muutamia vuosia sitten ja kehui paikkaa silloin kohtalaisen hyväksi, mutta olivat äskettäin uudelleen siellä ja kertoivat tason romahtaneen melkoisesti....

• Tsunami

Onko tsunamituhoja tällä alueella.... johtuisiko mahdollisesti siitä.

• korjattu
        Tsunami kirjoitti:

Onko tsunamituhoja tällä alueella.... johtuisiko mahdollisesti siitä.

Luulisi että tsunamituhot on korjattu hotellialueilta, mutta varmasti alueiden ulkopuolella on tuhojälkiä vielä nähtävissä pitkään.

• Tammikuussa palannut
        korjattu kirjoitti:

Luulisi että tsunamituhot on korjattu hotellialueilta, mutta varmasti alueiden ulkopuolella on tuhojälkiä vielä nähtävissä pitkään.

Ei siellä ollut aavistustakaan vuoden takaisesta. Vain hiljainen surija 26.12. rannalla kukkineen ja kynttilöineen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      50
      5207
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      75
      3000
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      293
      1519
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      72
      1163
    5. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      78
      1136
    6. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1114
    7. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1095
    8. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      129
      1072
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      171