Onko jollain sielulla tietoa minlälainen hotelli on Awania Porto Malai Langawilla ? Meillä oli aluksi varattu Asenia, mutta tuttavaperhe oli siellä joulukuussa ja palaute Aseniasta oli masentavaa, joten vaihdoimme hotellin kyseiseen Awania... hotelliin. T:Täti ja setä
Vastaukset 5
- Torstaina palannut
Olimme itse Aseaniassa sekä kävimme Awana Porto Malain pihalla. Awana ehkä hieman parempi kuin Aseania, mutta kaukana. Jos haluaa syödä muualla kuin hotellilla niin taksi on paikallaan. Tosin taksikyyti on siellä edullista.
Hotellinne oli iso mutta hieman sen näköinen kuin sekin olisi parhaat päivänsä nähnyt (kuin myös Aseania). Tosin siinä ilmanalassa kaikki ränsistyy. Käykää köysiradalla jos ette pelkää korkeuksia. Hyvää matkaa! - On muuttunut
Tuttavaperhe kävi ko. hotellissa muutamia vuosia sitten ja kehui paikkaa silloin kohtalaisen hyväksi, mutta olivat äskettäin uudelleen siellä ja kertoivat tason romahtaneen melkoisesti....
- Tsunami
Onko tsunamituhoja tällä alueella.... johtuisiko mahdollisesti siitä.
- korjattu
Tsunami kirjoitti:
Onko tsunamituhoja tällä alueella.... johtuisiko mahdollisesti siitä.
Luulisi että tsunamituhot on korjattu hotellialueilta, mutta varmasti alueiden ulkopuolella on tuhojälkiä vielä nähtävissä pitkään.
- Tammikuussa palannut
korjattu kirjoitti:
Luulisi että tsunamituhot on korjattu hotellialueilta, mutta varmasti alueiden ulkopuolella on tuhojälkiä vielä nähtävissä pitkään.
Ei siellä ollut aavistustakaan vuoden takaisesta. Vain hiljainen surija 26.12. rannalla kukkineen ja kynttilöineen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49551
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398