Tamperelainen ravintolayrittäjä joutui kuseen perheineen koko loppuiäkseen, kun yritti väen väkisin saada vävypojan ja kaikki muutkin uskomaan, että ei hän ketään ole kusettanut, vaan on sattunut aivan pieni väärinkäsitys.
Ravintoloitsijalla kun ei ollut pikkurahasta puute, niin hän laittoi rahat laulamaan ja yritti saada vävypojan sekaisin. Vävypoika oli jo tällöin lähtenyt tampereelta pois, ja hänet oli saatava takaisin konstilla millä hyvänsä.
Ravintoloitsija oli myös kova puurakentaja, ja hänellä oli paljon tuttuja tästä yhteisöstä. Niinpä hän sattumalta saikin vävypojan menemään yhden tällaisen tutun yritykseen työskentelemään.
Jotta vävypojan käsityskyky saataisiin järkkymään, hän maksoi ruhtinaallisesti tämän työkavereille, jotta he tekisivät kaikkensa, että vävypoika tajuaisi pitää turpansa kiinni yrittäjän kusetuksista sekä nyt meneillään olevasta operaatiosta - vävypoikaa kohdeltiin täysin väärin, eikä hänelle suotu minkäänlaista apua niiden asioiden suhteen jotka häntä kiinnostivat. Lisäksi selän takana lyötiin puukkoa selkään kaiken maailman keksityillä asioilla.
Tähän operaatioon tarvittiin aikamoinen kasa ihmisiä ja kalliiksi tuli. Ravinotoloitsija oli jopa niin kusipää, että kustansi käytössä olleiden atk-ohjelmien ronkkimisen ja toimintojen satunnaisen toiminnan, jotta todellisuuden taju häviäisi.
Valitettavasti ravintolayrittäjää epäiltiin tässä vaiheessa törkeästä henkirikoksesta ja vapauden riistosta, jonka johdosta hänen koko organisaationsa toimintaa valvottiin tehostetusti.
Kävikin niin, että ravintoloitsija joutui sekä linnaan että maksamaan niin isot korvaukset, että hänen perheelleen ei jäänyt yhtään mitään.
Mikä tässä sitten on niin hauskaa??? No, Rikolliset ovat aina niin kusipäitä, että kun ovat jäämässä kiinni, niin tekevät jotain vielä tyhmempää...
Ahneus kostaa itse
Sampo
0
601
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984