Kylmänä kylläkin. Ilmareikä tankkiin on puhallettu paineella puhtaaksi. Voiko olla sähkövika?
miksi ei käynnisty kuumana?
9
4385
Vastaukset
- ASTRA G
MULLA OLI AINAKIN 1.8i KADETISSA BENSAPUMPUN RELE RIKKI.
- Omena
Ei käynnisty ollenkaan, vaan käynnistyy huonosti? Mulla omega (2.0i/8v)käynnistyy huonosti kone lämpimänä.. saa sahata startilla muutaman sekunnin. Pakkasella lähtee käyntiin heti.
- minä taas
siis ei käynnisty ollenkaan. Antaa olla vartin verran ja taas mennään. Kun ajaa pätkän ja sammuttaa, niin yleensä ei lähde senjälkeen käyntiin. Joskus tosin tekee poikkeuksen ja lähtee. Akun ja pakkasen kanssa ei tässä ole mitään tekemistä, virtaa riittää vaikka kuinka pitkäksi aikaa.
- astra 1.8-16/96
minä taas kirjoitti:
siis ei käynnisty ollenkaan. Antaa olla vartin verran ja taas mennään. Kun ajaa pätkän ja sammuttaa, niin yleensä ei lähde senjälkeen käyntiin. Joskus tosin tekee poikkeuksen ja lähtee. Akun ja pakkasen kanssa ei tässä ole mitään tekemistä, virtaa riittää vaikka kuinka pitkäksi aikaa.
Heinäkuisen ukkosmyrskyn jälkeen ei käynnistynyt
ollenkaan.Hinaus merkkihuoltoon, jossa moottorin ohjausboksin vaihto, töineen 1100 euroa ! - jaunis
Vois olla moottorin lämpötila tunnistin.Saako paksua (haisee bensa),kun starttaat? Käykö tyhjäkäyntiä röpöttäen?
- 8v
jaunis kirjoitti:
Vois olla moottorin lämpötila tunnistin.Saako paksua (haisee bensa),kun starttaat? Käykö tyhjäkäyntiä röpöttäen?
röpöttää. Bensa haiskahtaa startatessa, mutta eikö sen pidäkin, vaikka olisi sähkövikakin. Onko tunnistin normaali anturi jossain kannessa tai lohkossa? Voiko sitä testata muuten kuin mittaamalla (vastus?)?
- jaunis
Tuleeko kipinä kun ei käynnisty? onko virranjakaja vai suorasytytys? Jos on virranjakaja luultavasti sytytysboksi jakajan sisältä rikki.
- Vectra A
itellä omassa vectrassa moinen korjaantu vaihtamalla ilmamäärä mittarin ja imusarjan välinen kumi oli päässyt repeämään parista kohtaa.
- birkkis
missä kohtaa sijaitsee omegan bensapumpun rele vuosimalli 96 2.0 8v garavan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851