kuhanen

tero

kuljetusliike juha kuhanen etsii töihin ruotsiin.
minkälainen isäntä ja kalusto?

8

7424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaveri ajaa kuhasella ruotsissa puuta. ei hän ainekaan ole hirveesti haukkunut. päinvastoin. palkkauksesta tosin ei ole koskaan ollut puhetta. melko uusia volvoja näyttää ainakin olevan.

ja onhan niillä ainakin siis puu-autoja, kontti-autoja sekä joku kaasu-auto.

• Muuta en tiedä kuin että yhden kuskin kanssa kerran aikoinaan muinoin haasteltiin satamassa, peräkkäin kun oltiin. Niin eihän tuo yhtään negatiivistä sanaa sanonut työnantajastaan. Rivien välistä kuunneltuna päinvastoin. Sanoi vain että kyllä vanhassa talossa...

Ja Volvoja olen ainakin minä nähnyt.

• läheltä seurannut

joku jos haluaa että palkat pitää korjata lähes joka kerta ja isäntä säätää joka käänteessä työaikoja ym. niin terve menoa....kutsuvat myös kouvolan kurssikeskukseksi, on kuskien vaihtuvuus sitä luokkaa. ekana työpaikkana ehkä menettelee jos, muualle ei pääse.

• rekkatyttö

kalustossa ei ole valitettavaa,mutta isännän periaatteet ja firmanhoitokyky on hiukan hukassa. monikaan ei ole kehunut joka on kuhasella töissä ollut!

• kuskin emäntä

Niinhän se ne pillit pussiin laittoi...

• Anonyymi

Juha Kuhanen olet velkaa minulle 52 731,65 €!
      Suosittelen maksamaan velan!

• Anonyymi

Hyvä talo oli! 2000-luvun taitteessa olin töissä, kaikki meni niinkuin sovittiin.

• Anonyymi

Nykyään kiinteistövälittäjänä ollut PK-seudulla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3623
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2274
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1895
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1639
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      18
      1628
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1568
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1427
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      83
      1325
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      15
      1293
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1232
    Aihe