kuljetusliike juha kuhanen etsii töihin ruotsiin.
minkälainen isäntä ja kalusto?
kuhanen
8
7841
Vastaukset 8
kaveri ajaa kuhasella ruotsissa puuta. ei hän ainekaan ole hirveesti haukkunut. päinvastoin. palkkauksesta tosin ei ole koskaan ollut puhetta. melko uusia volvoja näyttää ainakin olevan.
ja onhan niillä ainakin siis puu-autoja, kontti-autoja sekä joku kaasu-auto.Muuta en tiedä kuin että yhden kuskin kanssa kerran aikoinaan muinoin haasteltiin satamassa, peräkkäin kun oltiin. Niin eihän tuo yhtään negatiivistä sanaa sanonut työnantajastaan. Rivien välistä kuunneltuna päinvastoin. Sanoi vain että kyllä vanhassa talossa...
Ja Volvoja olen ainakin minä nähnyt.- läheltä seurannut
joku jos haluaa että palkat pitää korjata lähes joka kerta ja isäntä säätää joka käänteessä työaikoja ym. niin terve menoa....kutsuvat myös kouvolan kurssikeskukseksi, on kuskien vaihtuvuus sitä luokkaa. ekana työpaikkana ehkä menettelee jos, muualle ei pääse.
- rekkatyttö
kalustossa ei ole valitettavaa,mutta isännän periaatteet ja firmanhoitokyky on hiukan hukassa. monikaan ei ole kehunut joka on kuhasella töissä ollut!
- kuskin emäntä
Niinhän se ne pillit pussiin laittoi...
- Anonyymi
Juha Kuhanen olet velkaa minulle 52 731,65 €!
Suosittelen maksamaan velan! - Anonyymi
Hyvä talo oli! 2000-luvun taitteessa olin töissä, kaikki meni niinkuin sovittiin.
- Anonyymi
Nykyään kiinteistövälittäjänä ollut PK-seudulla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t931153Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️83883Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää236872- 54734
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75717Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34622- 58599
- 41570
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29557Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30545