kuljetusliike juha kuhanen etsii töihin ruotsiin.
minkälainen isäntä ja kalusto?
kuhanen
8
7270
Vastaukset
kaveri ajaa kuhasella ruotsissa puuta. ei hän ainekaan ole hirveesti haukkunut. päinvastoin. palkkauksesta tosin ei ole koskaan ollut puhetta. melko uusia volvoja näyttää ainakin olevan.
ja onhan niillä ainakin siis puu-autoja, kontti-autoja sekä joku kaasu-auto.Muuta en tiedä kuin että yhden kuskin kanssa kerran aikoinaan muinoin haasteltiin satamassa, peräkkäin kun oltiin. Niin eihän tuo yhtään negatiivistä sanaa sanonut työnantajastaan. Rivien välistä kuunneltuna päinvastoin. Sanoi vain että kyllä vanhassa talossa...
Ja Volvoja olen ainakin minä nähnyt.- läheltä seurannut
joku jos haluaa että palkat pitää korjata lähes joka kerta ja isäntä säätää joka käänteessä työaikoja ym. niin terve menoa....kutsuvat myös kouvolan kurssikeskukseksi, on kuskien vaihtuvuus sitä luokkaa. ekana työpaikkana ehkä menettelee jos, muualle ei pääse.
- rekkatyttö
kalustossa ei ole valitettavaa,mutta isännän periaatteet ja firmanhoitokyky on hiukan hukassa. monikaan ei ole kehunut joka on kuhasella töissä ollut!
- kuskin emäntä
Niinhän se ne pillit pussiin laittoi...
- Anonyymi
Juha Kuhanen olet velkaa minulle 52 731,65 €!
Suosittelen maksamaan velan! - Anonyymi
Hyvä talo oli! 2000-luvun taitteessa olin töissä, kaikki meni niinkuin sovittiin.
- Anonyymi
Nykyään kiinteistövälittäjänä ollut PK-seudulla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3112784Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522604- 1201712
- 1181410
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701010