kuljetusliike juha kuhanen etsii töihin ruotsiin.
minkälainen isäntä ja kalusto?
kuhanen
8
7305
Vastaukset
kaveri ajaa kuhasella ruotsissa puuta. ei hän ainekaan ole hirveesti haukkunut. päinvastoin. palkkauksesta tosin ei ole koskaan ollut puhetta. melko uusia volvoja näyttää ainakin olevan.
ja onhan niillä ainakin siis puu-autoja, kontti-autoja sekä joku kaasu-auto.Muuta en tiedä kuin että yhden kuskin kanssa kerran aikoinaan muinoin haasteltiin satamassa, peräkkäin kun oltiin. Niin eihän tuo yhtään negatiivistä sanaa sanonut työnantajastaan. Rivien välistä kuunneltuna päinvastoin. Sanoi vain että kyllä vanhassa talossa...
Ja Volvoja olen ainakin minä nähnyt.- läheltä seurannut
joku jos haluaa että palkat pitää korjata lähes joka kerta ja isäntä säätää joka käänteessä työaikoja ym. niin terve menoa....kutsuvat myös kouvolan kurssikeskukseksi, on kuskien vaihtuvuus sitä luokkaa. ekana työpaikkana ehkä menettelee jos, muualle ei pääse.
- rekkatyttö
kalustossa ei ole valitettavaa,mutta isännän periaatteet ja firmanhoitokyky on hiukan hukassa. monikaan ei ole kehunut joka on kuhasella töissä ollut!
- kuskin emäntä
Niinhän se ne pillit pussiin laittoi...
- Anonyymi
Juha Kuhanen olet velkaa minulle 52 731,65 €!
Suosittelen maksamaan velan! - Anonyymi
Hyvä talo oli! 2000-luvun taitteessa olin töissä, kaikki meni niinkuin sovittiin.
- Anonyymi
Nykyään kiinteistövälittäjänä ollut PK-seudulla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821197- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816