Lisäsin tuonne

kuinka ...alkuperäinen

Hei,
Lisäsin toissapäivänä tuonne kuinka vanhaksi-otsikon alle vähän omasta bernhardilaisesta lisää, kun aloitin aikanaan keskustelua isojen koirien keskimääräisestä iästä. Luetteko sen, niin kysyn lisäkysymyksen, joka kiinnostaa: Onko muilla teillä koiran omistajilla ollut sellaisia ihmeellisiä pelastumisia onnettomuuksilta tms. juuri koiranne toiminnan ansiosta? Sekä myös sellaisia "salaperäinen-yhteys"- kokemuksia.Esim. samalla hetkellä kun olet sairaalassa leikkauspöydällä, koirasi on alkanut itkeä, eikä ole rauhoittunut ennenkä leikkaus on ollut ohi. Tämä tuntuu ehkä hassulta, mutta näin mun perheessä on tapahtunut tyttöseni kanssa.

2

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heidi, www.hakolantila.net

      Kiva oli lukea kokemuksista koiran vaiston toimimisesta. Minulla on ollut upea bernhardilainen, Sipsi, hän kuoli 9.1.-06 reilun 13 vuoden ikäisenä. Minulla on itselläni diabetes ja Sipsi otti tehtäväkseen huolehtia minusta ja sokereistani. Monet kerrat se haki minut esim. pellolta puolitajuttomana kotiin tai haki apua isännältä. En pysty itkemättä kirjouttamaan siitä, ikävä on ihan mahdoton. Olen yrittänyt aloittaa etsimään uutta koiraa. Sipsi tuli meille kahdeksan vuotta sitten kerrostalosta, omistajalle puhjenneen astman vuoksi. Jonkun samantyyppisen tapauksen kun löytäisin.. Kotisivuillamme www.hakolantila.net on juttua vielä Sipsistä, en ole jaksanut poistaa ja luulen koko ajan vieläkin näkeväni sen omilla tutuilla paikoillaan... Sieltä kuitenkin voit käydä katsomassa minkälaiseen paikkaan koira olisi tulossa, (jos tiedät bernhardilaisen joka olisi kotia vailla.) Ei tässä kiire ole, tuntuu nyt olevan surutyö käynnissä vielä. Eikä muukaan rotu ole ehdottoman poissuljettu, tärkeintä on että pysyy kotona niin ettei tarvii kiinni pitää, isot koirat taitaa olla kaikki mukavan laiskoja karkailemaan. Nöffikin meillä oli aikaisemmin ja tykkäsin siitäkin. Pentua en jaksaisi jos vain suinkin koditon aikuinen löytyy, minulla on neljä "pentua" omasta takaa. Hekin toivovat kovasti uutta koiraa.

      • etsitkö bertsua ?

        siellä on 2 vuotiaasta "kodittomasta" tietoa #Pennun hankinta# osiossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe