Hei,
Lisäsin toissapäivänä tuonne kuinka vanhaksi-otsikon alle vähän omasta bernhardilaisesta lisää, kun aloitin aikanaan keskustelua isojen koirien keskimääräisestä iästä. Luetteko sen, niin kysyn lisäkysymyksen, joka kiinnostaa: Onko muilla teillä koiran omistajilla ollut sellaisia ihmeellisiä pelastumisia onnettomuuksilta tms. juuri koiranne toiminnan ansiosta? Sekä myös sellaisia "salaperäinen-yhteys"- kokemuksia.Esim. samalla hetkellä kun olet sairaalassa leikkauspöydällä, koirasi on alkanut itkeä, eikä ole rauhoittunut ennenkä leikkaus on ollut ohi. Tämä tuntuu ehkä hassulta, mutta näin mun perheessä on tapahtunut tyttöseni kanssa.
Lisäsin tuonne
2
524
Vastaukset
- Heidi, www.hakolantila.net
Kiva oli lukea kokemuksista koiran vaiston toimimisesta. Minulla on ollut upea bernhardilainen, Sipsi, hän kuoli 9.1.-06 reilun 13 vuoden ikäisenä. Minulla on itselläni diabetes ja Sipsi otti tehtäväkseen huolehtia minusta ja sokereistani. Monet kerrat se haki minut esim. pellolta puolitajuttomana kotiin tai haki apua isännältä. En pysty itkemättä kirjouttamaan siitä, ikävä on ihan mahdoton. Olen yrittänyt aloittaa etsimään uutta koiraa. Sipsi tuli meille kahdeksan vuotta sitten kerrostalosta, omistajalle puhjenneen astman vuoksi. Jonkun samantyyppisen tapauksen kun löytäisin.. Kotisivuillamme www.hakolantila.net on juttua vielä Sipsistä, en ole jaksanut poistaa ja luulen koko ajan vieläkin näkeväni sen omilla tutuilla paikoillaan... Sieltä kuitenkin voit käydä katsomassa minkälaiseen paikkaan koira olisi tulossa, (jos tiedät bernhardilaisen joka olisi kotia vailla.) Ei tässä kiire ole, tuntuu nyt olevan surutyö käynnissä vielä. Eikä muukaan rotu ole ehdottoman poissuljettu, tärkeintä on että pysyy kotona niin ettei tarvii kiinni pitää, isot koirat taitaa olla kaikki mukavan laiskoja karkailemaan. Nöffikin meillä oli aikaisemmin ja tykkäsin siitäkin. Pentua en jaksaisi jos vain suinkin koditon aikuinen löytyy, minulla on neljä "pentua" omasta takaa. Hekin toivovat kovasti uutta koiraa.
- etsitkö bertsua ?
siellä on 2 vuotiaasta "kodittomasta" tietoa #Pennun hankinta# osiossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145