Lappeenrannan paras baari

ihminen

Olen muuttamassa Lappeenrantaan lähiaikoina ja kiinnostas tietää mielipitetiä Lappeenrannan parhaasta bilemestasta, Olen kerran käynyt kaupungissa ja sillon tuli juhlittuu sellasessa paikassa kun Night Train, jos nyt oikein muistan...

23

6115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NITE train

..ei NIGHT :> Nusnus.

Ja ihan paska paikka nykyään. Porukka taitaa eniten käydä Kännärissä. ja Divassa.

• eräs vain

Ikäsi kertoisi hieman enemmän mitä etsit. Mutta koska olet käynyt Nitessä, ilmeisesti olet vasta parikymppinen?Jos, niin kaikki ikäisesi kersat käy nykyään Divassa.

• sitten

käynnistä voi olla aikaa. Tiedättekö te teinit, että ihmiset on voineet käydä jo vuosikymmeniä sitten jossakin ja vielä tulla takaisinkin. Elämä ei lopu kahteen, eikä vielä kolmeenkaan kymmeneen, noin pääsääntöisesti, jos ei satu kuolemaan.

• eräs vain
        sitten kirjoitti:

käynnistä voi olla aikaa. Tiedättekö te teinit, että ihmiset on voineet käydä jo vuosikymmeniä sitten jossakin ja vielä tulla takaisinkin. Elämä ei lopu kahteen, eikä vielä kolmeenkaan kymmeneen, noin pääsääntöisesti, jos ei satu kuolemaan.

Mutta jos edelleen (huolimatta omasta vanhenemisestasi huolimatta) haluat bailata opiskeluaikojesi baareissa kaksikymppisten kanssa, olet kieltämättä aika erikoinen tapaus.Eli kyllä sitä ihminen haluaa käydä paikoissa, mitkä ovat omalle ikäluokalle suunnatut.Ihminen nimittäin kypsyy vanhetessaan (toivottavasti sinäkin)

• pidetään mieli virlk
        eräs vain kirjoitti:

Mutta jos edelleen (huolimatta omasta vanhenemisestasi huolimatta) haluat bailata opiskeluaikojesi baareissa kaksikymppisten kanssa, olet kieltämättä aika erikoinen tapaus.Eli kyllä sitä ihminen haluaa käydä paikoissa, mitkä ovat omalle ikäluokalle suunnatut.Ihminen nimittäin kypsyy vanhetessaan (toivottavasti sinäkin)

Osoittaa todella suppeaa aivotoimintaa, minä olen keski-ikäinen mies, joskin yleensä paljon paremmassa fyysisessä,psyykkisessä ja taloudellisessa kunnossa kun nuoremmat miehet ja nimenomaan etsin itseäni reilusti nuorempaa naisseuraa, oma elämänkokemukseni on laaja ja suuri mutta en vaadi sitä naiselta, itseasiassa vaadin että sitä ei ole.

Pidetään mieli virkeänä ja sunlaiset juntit omassa kastissaan.

• tytsi84

Itekin oon tänne vatsa syksyllä muuttanut ja diva on oikeastaan parhain paikka... Night train on sellanen teinipaikka... :)
      Diva on vaan melkoosen kallis.. mut hyvä! :)

• sepsi

ihmeellistä on että suomessa ravintolat jaetaan ikäluokkiin...mualla maailmassa harvoin. on ihan sama minkä ikäinen olet jos vaan viihdyt jossain baarissa! tää on tätä suomalaista juntismia!

• Jötikkä
        sepsi kirjoitti:

ihmeellistä on että suomessa ravintolat jaetaan ikäluokkiin...mualla maailmassa harvoin. on ihan sama minkä ikäinen olet jos vaan viihdyt jossain baarissa! tää on tätä suomalaista juntismia!

Olet harvinaisen oikeassa "sepsi"!

• Öhkömöhkö
        sepsi kirjoitti:

Mua ei ainakaan kiinnosta se minkä ikästä porukkaa baarissa on. En ole koskaan valinnut kuppilaa sen perusteella minkä ikäisiä asikkaita siellä käy. Ja mikä pakko on aikuistua? Pitäiskö mun yli kolmekymppisenä vaan suosiolla hakeutua Montun suonikohjutansseihin? Ainakin minä mahdun aivan hyvin samaan baariin 18 - 60 vuotiaiden kanssa, yleisestä meiningistä se on kiinni, ja siitä mitä sieltä baarista hakee. Enemmän kuppilan valintaan vaikuttaa esimerkiksi henkilökunta. Ne jotka valittaa teineistä on ilmeisesti n. 25 vuotiaita joilla on hirveä tarve olla niin aikuista että. Sitten kymmenen vuoden päästä oltais taas mielellään vaikka siellä 18-vuotiaiden seurassa, mutta ei kehdata.

• night_fly

Paras mesta on ehdottomasti Diva, vaikka kuka sanois mitä!! Käy siellä ja muodosta oma mielipitees!

• tai sitten kolme

lyhtyä!

• Privat

Punaisissa lampuissa on aina ollu paras istuskella kavereiden kesken ja vaikka ei menis tiiraamaakaa piirakkaa, ni siellä käy kuitenkii ihan tavallistaporukkaa. Esimerkiksi muiden baarien henkilökunta käy siellä! Tottakai tytöt käy aina sylissä välillä istumassa, mutta sit ku on naispuolisia mukana, ni saa olla siltä rauhassa. Ei kyllä sovi ahdasmielisille tää paikka! Käyhä siel aina välillä niitä runkkareitakii, mutta ei ole minua haitannu, jos joku hanskaa haluaa hakata verhon takana.

• Itään tulossa
        Privat kirjoitti:

Punaisissa lampuissa on aina ollu paras istuskella kavereiden kesken ja vaikka ei menis tiiraamaakaa piirakkaa, ni siellä käy kuitenkii ihan tavallistaporukkaa. Esimerkiksi muiden baarien henkilökunta käy siellä! Tottakai tytöt käy aina sylissä välillä istumassa, mutta sit ku on naispuolisia mukana, ni saa olla siltä rauhassa. Ei kyllä sovi ahdasmielisille tää paikka! Käyhä siel aina välillä niitä runkkareitakii, mutta ei ole minua haitannu, jos joku hanskaa haluaa hakata verhon takana.

Nostetaan ylös. Eli mitä Lappeenrannalla on antaa nykyään ei teini mestoja,vaan jotain pub henkisiä mestoja keskustassa.ja löytyykö sieltä enään niitä kuuluisia auto grillejä,suomalainen pitäjä olis :ssaa

• cheers mate!

Birra, Old Park, Hemingway's, Kippari Krouvi ja Old Cock.
      Tolppagrilli ja Tue.

• Weeerraa

ILONA kans on kiva, mut nyt tehny sopparin noitte opiskelija järjestöjen kaa, niin alkaa haalari kansaa siellä varmaan runsaasti näkymään :D

• Esjo

Paras on sulkeutunau jo vuosia sitten ja kaikki vakioasiakkaatkin on heittäny veivin.
      Siis Lavolan Baari!

• Sexygirl85

ei oo ku yks ainoo vaihtoehto!!
      SININEN LAGUUNI!

• Tatyana

lagunassa seuraavana kertana kun tulen lappeenrantaan töihin

• on mutta ei täällä

Mestalla ei niinkään ole väliä mutta ihmisillä on, Lappeenrannassa et voi heittää huumoria tuntemattomalle etkä jutella tuntemattomalle, et ainakaan tutustumistarkoituksessa, sellainen kuolee ennakkoluuloihin, täällä jutellaan vaan vanhojen hyväksyttyjen tuttujen kanssa ja ulkopuoliset katsotaan uhkaksi, juntteja kun ovat, lopuista puhutaan pahaa selän takana, siinä näiden harrastukset.

• Vilhoo näkyny?

Reunabaari

• tare kouvolasta

pas.kapuhetta! l:rantalaiset ovat erittäin mukavia ja läppää heitetään, vaikkei tunnetakaan..kattoo vaan peiliin, jos on epämukava olo.

• toi on kyllä totta, et läppää heitetään tuntemattomillekin.

• naifog

gigglin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      41
      2726
    2. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      99
      1710
    3. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      67
      1670
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      38
      1608
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1349
    6. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1244
    7. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      85
      1130
    8. En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista

Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si
      Ikävä
      3
      1124
    9. Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?

Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.
      Maailman menoa
      251
      1108
    10. Oon vähän pettynyt

Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi
      Ikävä
      110
      1105
    Aihe