Lappeenrannan paras baari

ihminen

Olen muuttamassa Lappeenrantaan lähiaikoina ja kiinnostas tietää mielipitetiä Lappeenrannan parhaasta bilemestasta, Olen kerran käynyt kaupungissa ja sillon tuli juhlittuu sellasessa paikassa kun Night Train, jos nyt oikein muistan...

23

6629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NITE train

      ..ei NIGHT :> Nusnus.

      Ja ihan paska paikka nykyään. Porukka taitaa eniten käydä Kännärissä. ja Divassa.

    • eräs vain

      Ikäsi kertoisi hieman enemmän mitä etsit. Mutta koska olet käynyt Nitessä, ilmeisesti olet vasta parikymppinen?Jos, niin kaikki ikäisesi kersat käy nykyään Divassa.

      • sitten

        käynnistä voi olla aikaa. Tiedättekö te teinit, että ihmiset on voineet käydä jo vuosikymmeniä sitten jossakin ja vielä tulla takaisinkin. Elämä ei lopu kahteen, eikä vielä kolmeenkaan kymmeneen, noin pääsääntöisesti, jos ei satu kuolemaan.


      • eräs vain
        sitten kirjoitti:

        käynnistä voi olla aikaa. Tiedättekö te teinit, että ihmiset on voineet käydä jo vuosikymmeniä sitten jossakin ja vielä tulla takaisinkin. Elämä ei lopu kahteen, eikä vielä kolmeenkaan kymmeneen, noin pääsääntöisesti, jos ei satu kuolemaan.

        Mutta jos edelleen (huolimatta omasta vanhenemisestasi huolimatta) haluat bailata opiskeluaikojesi baareissa kaksikymppisten kanssa, olet kieltämättä aika erikoinen tapaus.Eli kyllä sitä ihminen haluaa käydä paikoissa, mitkä ovat omalle ikäluokalle suunnatut.Ihminen nimittäin kypsyy vanhetessaan (toivottavasti sinäkin)


      • pidetään mieli virlk
        eräs vain kirjoitti:

        Mutta jos edelleen (huolimatta omasta vanhenemisestasi huolimatta) haluat bailata opiskeluaikojesi baareissa kaksikymppisten kanssa, olet kieltämättä aika erikoinen tapaus.Eli kyllä sitä ihminen haluaa käydä paikoissa, mitkä ovat omalle ikäluokalle suunnatut.Ihminen nimittäin kypsyy vanhetessaan (toivottavasti sinäkin)

        Osoittaa todella suppeaa aivotoimintaa, minä olen keski-ikäinen mies, joskin yleensä paljon paremmassa fyysisessä,psyykkisessä ja taloudellisessa kunnossa kun nuoremmat miehet ja nimenomaan etsin itseäni reilusti nuorempaa naisseuraa, oma elämänkokemukseni on laaja ja suuri mutta en vaadi sitä naiselta, itseasiassa vaadin että sitä ei ole.

        Pidetään mieli virkeänä ja sunlaiset juntit omassa kastissaan.


    • tytsi84

      Itekin oon tänne vatsa syksyllä muuttanut ja diva on oikeastaan parhain paikka... Night train on sellanen teinipaikka... :)
      Diva on vaan melkoosen kallis.. mut hyvä! :)

      • sepsi

        ihmeellistä on että suomessa ravintolat jaetaan ikäluokkiin...mualla maailmassa harvoin. on ihan sama minkä ikäinen olet jos vaan viihdyt jossain baarissa! tää on tätä suomalaista juntismia!


      • Jötikkä
        sepsi kirjoitti:

        ihmeellistä on että suomessa ravintolat jaetaan ikäluokkiin...mualla maailmassa harvoin. on ihan sama minkä ikäinen olet jos vaan viihdyt jossain baarissa! tää on tätä suomalaista juntismia!

        Olet harvinaisen oikeassa "sepsi"!


      • Öhkömöhkö
        sepsi kirjoitti:

        ihmeellistä on että suomessa ravintolat jaetaan ikäluokkiin...mualla maailmassa harvoin. on ihan sama minkä ikäinen olet jos vaan viihdyt jossain baarissa! tää on tätä suomalaista juntismia!

        Mua ei ainakaan kiinnosta se minkä ikästä porukkaa baarissa on. En ole koskaan valinnut kuppilaa sen perusteella minkä ikäisiä asikkaita siellä käy. Ja mikä pakko on aikuistua? Pitäiskö mun yli kolmekymppisenä vaan suosiolla hakeutua Montun suonikohjutansseihin? Ainakin minä mahdun aivan hyvin samaan baariin 18 - 60 vuotiaiden kanssa, yleisestä meiningistä se on kiinni, ja siitä mitä sieltä baarista hakee. Enemmän kuppilan valintaan vaikuttaa esimerkiksi henkilökunta. Ne jotka valittaa teineistä on ilmeisesti n. 25 vuotiaita joilla on hirveä tarve olla niin aikuista että. Sitten kymmenen vuoden päästä oltais taas mielellään vaikka siellä 18-vuotiaiden seurassa, mutta ei kehdata.


    • night_fly

      Paras mesta on ehdottomasti Diva, vaikka kuka sanois mitä!! Käy siellä ja muodosta oma mielipitees!

    • tai sitten kolme

      lyhtyä!

      • Privat

        Punaisissa lampuissa on aina ollu paras istuskella kavereiden kesken ja vaikka ei menis tiiraamaakaa piirakkaa, ni siellä käy kuitenkii ihan tavallistaporukkaa. Esimerkiksi muiden baarien henkilökunta käy siellä! Tottakai tytöt käy aina sylissä välillä istumassa, mutta sit ku on naispuolisia mukana, ni saa olla siltä rauhassa. Ei kyllä sovi ahdasmielisille tää paikka! Käyhä siel aina välillä niitä runkkareitakii, mutta ei ole minua haitannu, jos joku hanskaa haluaa hakata verhon takana.


      • Itään tulossa
        Privat kirjoitti:

        Punaisissa lampuissa on aina ollu paras istuskella kavereiden kesken ja vaikka ei menis tiiraamaakaa piirakkaa, ni siellä käy kuitenkii ihan tavallistaporukkaa. Esimerkiksi muiden baarien henkilökunta käy siellä! Tottakai tytöt käy aina sylissä välillä istumassa, mutta sit ku on naispuolisia mukana, ni saa olla siltä rauhassa. Ei kyllä sovi ahdasmielisille tää paikka! Käyhä siel aina välillä niitä runkkareitakii, mutta ei ole minua haitannu, jos joku hanskaa haluaa hakata verhon takana.

        Nostetaan ylös. Eli mitä Lappeenrannalla on antaa nykyään ei teini mestoja,vaan jotain pub henkisiä mestoja keskustassa.ja löytyykö sieltä enään niitä kuuluisia auto grillejä,suomalainen pitäjä olis :ssaa


    • cheers mate!

      Birra, Old Park, Hemingway's, Kippari Krouvi ja Old Cock.
      Tolppagrilli ja Tue.

    • Weeerraa

      ILONA kans on kiva, mut nyt tehny sopparin noitte opiskelija järjestöjen kaa, niin alkaa haalari kansaa siellä varmaan runsaasti näkymään :D

    • Esjo

      Paras on sulkeutunau jo vuosia sitten ja kaikki vakioasiakkaatkin on heittäny veivin.
      Siis Lavolan Baari!

    • Sexygirl85

      ei oo ku yks ainoo vaihtoehto!!
      SININEN LAGUUNI!

    • Tatyana

      lagunassa seuraavana kertana kun tulen lappeenrantaan töihin

    • on mutta ei täällä

      Mestalla ei niinkään ole väliä mutta ihmisillä on, Lappeenrannassa et voi heittää huumoria tuntemattomalle etkä jutella tuntemattomalle, et ainakaan tutustumistarkoituksessa, sellainen kuolee ennakkoluuloihin, täällä jutellaan vaan vanhojen hyväksyttyjen tuttujen kanssa ja ulkopuoliset katsotaan uhkaksi, juntteja kun ovat, lopuista puhutaan pahaa selän takana, siinä näiden harrastukset.

    • Vilhoo näkyny?

      Reunabaari

    • tare kouvolasta

      pas.kapuhetta! l:rantalaiset ovat erittäin mukavia ja läppää heitetään, vaikkei tunnetakaan..kattoo vaan peiliin, jos on epämukava olo.

      • toi on kyllä totta, et läppää heitetään tuntemattomillekin.


    • naifog

      gigglin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe