HEI!
tIETÄÄISIKÖ KUKAAN ,MINKÄ ARVOINEN ON MIKKELIN PUHELINYHDISTYKSEN OSUUSKIRJAN MYYNTIARVO, JOS HALUAISIN MYYDÄ SELLAISEN?
KIITOS JO ETUKÄTEEN TULVASTA TIEDOSTA
puhelinosake
14
12496
Vastaukset
- mikkelin kaupunki
palstalle,myynti tarjouksien perusteella.Käsittääkseni Mpy:n osuuskirjasta maksetaan tänä päivänä ihan käypä hinta.
- osuuskirjasta
Hinta määräytyy kuten pörssissä, privanet.fi:ssä oli seuraavaa:
osto 500,00 myynti 640,00 viim. 600,00
eli tuon mukaan viimeeksi siitä on joku maksanut 600euroa. Luulen että hinnat ovat ylöspäin, ei pelkästään hyvän osingon takia.
Katso markkinahinta äläkä usko sokeasti mitä ostaja sanoo, toki he haluavat saada edulliset kaupat.
Jos sinulla ei ole akuuttia rahapulaa niin kai sen liittymän voi sulkea ja nauttia arvonnoususta ja osingosta?- mpy
kiitos vastauksista. olen sulkenut puhelinliittymän,koska se kuului edesmenneelle rakkaalle äidilleni.
Täytyy miettiä mitä tekee, akuuttia rahapulaa ei ole.
hyvää jatkoa...
- mpy osuus
Myin Mikkelin puhelinyhdistyksen osuukirjan osoitteeseen http://puhelinosake.50webs.com/ ja sain parhaimman hinnan. Suosittelen kysymään suoraan heiltä
- Saksalan poika
Moi!
Minä möin suoraan Mikkelin miehelle
http://osake.suntuubi.com
Sain jopa ylihinnan mitä lakimies maksoi.
Kysypä tuolta- 1+15
Nyt on kyl sellaista sissimarkkinointia. Sivutkin ovat tosi luotettavan näköiset, tollahan myis vaikka mitä.
- 17-19
Mitkä lie tuoreimmat hinnat MPY:n osakkeelle? Tainneet laskea vuosien takaisesta?
- MPY
Vinguttamalla se selvii. Itselläni yksi käyttämätön jouten
- 139
139€
- osuuksia
Paljonko maksat mpy:n osakkeista ? kymmekunta
- Jukka1975
2000e koko paketista.
- Anonyymi
Olen myymässä MPY:n osuuskirjaa, onko kiinnostusta.
Hannu
0400426987 - Anonyymi
Hei! Kyselen täällä muita "onnettomia*, joilla on kuolinpesän omistuksessa mpy:n osakkeita. Tyydyttekö lunastusmaksuun vai oletteko pitämässä osakkeen itsellänne vai oletteko päässeet johonkin sopimukseen mpy:n kanssa? Voisimmeko yhdistää voimamme ja vaatia samaa kauppasummaa, kuin mitä yksityiset omistajatkin saavat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579