...kun en viihdy suomessa. haluaisin asua avoimemmassa ja aurinkoisessa kulttuurissa?
maailman paras maa
13
3012
Vastaukset
- Ulkosuomalainen
Mutta sen verran uskallan neuvoa, että joka maassa on puolensa. Hyvät ja huonot. Suomessakin. Tulet kyllä huomaamaan ne kun olet asunut ulkomailla riittävän pitkään. Ulkomailla asumista ja työskentelyä/opiskelua kannattaa kokeilla. Sinne Suomeenhan pääsee aina halutessaan takaisin.
Suomessa minua risoo ainaiset käskyt ja kiellot sekä kansalaisten holhoaminen ja yksilönvapauksien rajoittaminen. Totuudet annetaan aina ylhäältä päin eikä niitä sovi kyseenalaistaa.
Miten on muuten kielitaitosi laita? - Kaikoura Whales
Uusi Seelanti - New Zealand
Todella kaunis maa - joka pitää jättää myös tuleville sukupolville !- Kiwiksi
Kyllä Uusi-Seelanti on kaunis! Jos ei hieman alhaisempi toimeentulo ja Suomeakin raskaampi verotus haittaa niin tänne vaan!
- molemmissa maissa
ovat suomalaiset tervetulleita ja pidettyjä.
- Menolippu Mombasaan
Paljonko asuu suomalaisia siellä ?
- Delawaari
Menolippu Mombasaan kirjoitti:
Paljonko asuu suomalaisia siellä ?
Ruotsissa 600 000 suomalaista virallisten tilastojen mukaan.
Kanadassa vissiin saman verran.
Tahan kun lisaa muut maat...
Asuuko Suomessa viela joku ? :D
- Sheila
Kyllä Australian lämmössä on hyvä eläkepäiviä viettää. Olen viihtynyt tässä maassa jo 30v. ja olen maan kansalainen. Joten: no worries.
- kysyn OZ:ista
Jos eläkeläinen muuttaa austraaliaan.
Onko hänellä oltava joku tietty määrä pisteitä niinkuin työikäisillä nuorilla?
Vai onko eläkeläinen joka saa sopivasti eläkettä suomesta vapautettu näistä pisteytyksistä.
- ninukki
joo mites olis toi turkin alanya?
sieltä saa helpolla aunnon ja hinnatkin on halpoja ja ihmiset mukavia=) - Japani fani
Mielestäni paras maanosa on ehdottomasti Aasia.
Maita on vaikea asettaa paremmuusjärjestykseen.
Japani, Kiina, Taiwan, Vietnam, Thaimaa ja muut
Aasiassa sijaitsevat maat.
En ole siellä koskaan käynyt, mutta hirvee
halu olis sinne päästä.
Kun vaan joskus pääsis sinne käymään.
Jos olis mahdollista valita syntymäpaikka, niin
ehdottomasti jokin Aasian maa.
Kirjeen vaihdossa olen ollut Japaniin ja Taiwaniin. Ihmiset on siellä hirveän ystävällisiä.
Aasiasta löytää todella hymyilevää ja aurinkoista kulttuuria ja ennenkaikkea ihmisiä.- sasae
Minäkin äänestän Aasian puolesta. Asun itse parhaillaan Japanissa. Ainoa miinus on järjetön byrokratia, tuntuu, että paperia pyöritetään vaan paperinyörittelyn vuoksi. Muuten kiva maa.
- Anonyymi
Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi
- Anonyymi
En ma enää aja virvatulta
Onpa vieressäni oma kulta
Pienentyy mun ympär' elon piiri
Aika seisoo, nukkuu tuuliviiri
Edessäni hämäräinen tie
Tuntemattomahan tupaan vie...
Skånepåg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602