...kun en viihdy suomessa. haluaisin asua avoimemmassa ja aurinkoisessa kulttuurissa?
maailman paras maa
13
2889
Vastaukset
- Ulkosuomalainen
Mutta sen verran uskallan neuvoa, että joka maassa on puolensa. Hyvät ja huonot. Suomessakin. Tulet kyllä huomaamaan ne kun olet asunut ulkomailla riittävän pitkään. Ulkomailla asumista ja työskentelyä/opiskelua kannattaa kokeilla. Sinne Suomeenhan pääsee aina halutessaan takaisin.
Suomessa minua risoo ainaiset käskyt ja kiellot sekä kansalaisten holhoaminen ja yksilönvapauksien rajoittaminen. Totuudet annetaan aina ylhäältä päin eikä niitä sovi kyseenalaistaa.
Miten on muuten kielitaitosi laita? - Kaikoura Whales
Uusi Seelanti - New Zealand
Todella kaunis maa - joka pitää jättää myös tuleville sukupolville !- Kiwiksi
Kyllä Uusi-Seelanti on kaunis! Jos ei hieman alhaisempi toimeentulo ja Suomeakin raskaampi verotus haittaa niin tänne vaan!
- molemmissa maissa
ovat suomalaiset tervetulleita ja pidettyjä.
- Menolippu Mombasaan
Paljonko asuu suomalaisia siellä ?
- Delawaari
Menolippu Mombasaan kirjoitti:
Paljonko asuu suomalaisia siellä ?
Ruotsissa 600 000 suomalaista virallisten tilastojen mukaan.
Kanadassa vissiin saman verran.
Tahan kun lisaa muut maat...
Asuuko Suomessa viela joku ? :D
- Sheila
Kyllä Australian lämmössä on hyvä eläkepäiviä viettää. Olen viihtynyt tässä maassa jo 30v. ja olen maan kansalainen. Joten: no worries.
- kysyn OZ:ista
Jos eläkeläinen muuttaa austraaliaan.
Onko hänellä oltava joku tietty määrä pisteitä niinkuin työikäisillä nuorilla?
Vai onko eläkeläinen joka saa sopivasti eläkettä suomesta vapautettu näistä pisteytyksistä.
- ninukki
joo mites olis toi turkin alanya?
sieltä saa helpolla aunnon ja hinnatkin on halpoja ja ihmiset mukavia=) - Japani fani
Mielestäni paras maanosa on ehdottomasti Aasia.
Maita on vaikea asettaa paremmuusjärjestykseen.
Japani, Kiina, Taiwan, Vietnam, Thaimaa ja muut
Aasiassa sijaitsevat maat.
En ole siellä koskaan käynyt, mutta hirvee
halu olis sinne päästä.
Kun vaan joskus pääsis sinne käymään.
Jos olis mahdollista valita syntymäpaikka, niin
ehdottomasti jokin Aasian maa.
Kirjeen vaihdossa olen ollut Japaniin ja Taiwaniin. Ihmiset on siellä hirveän ystävällisiä.
Aasiasta löytää todella hymyilevää ja aurinkoista kulttuuria ja ennenkaikkea ihmisiä.- sasae
Minäkin äänestän Aasian puolesta. Asun itse parhaillaan Japanissa. Ainoa miinus on järjetön byrokratia, tuntuu, että paperia pyöritetään vaan paperinyörittelyn vuoksi. Muuten kiva maa.
- Anonyymi
Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi Suomi
- Anonyymi
En ma enää aja virvatulta
Onpa vieressäni oma kulta
Pienentyy mun ympär' elon piiri
Aika seisoo, nukkuu tuuliviiri
Edessäni hämäräinen tie
Tuntemattomahan tupaan vie...
Skånepåg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323033- 71590
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2211345Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133977- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36887