Käykö ilves haaskalla syömässä?Meneekö loukkuun/rautoihin?Helpoin tapa ratkaista "ilves ongelma"?
Ilveksen metsästys/tappo
9
7389
Vastaukset
- haaskalla
Ilves varmaankin harvemmin haaskalla vierailee, koska joutuu lähes aina tappamaan tuoreen saaliin syödäkseen koska ilveksen hampaat eivät pysty jäiseen lihaan. Sulilla keleillä varmaankin onnistuu. Raudoista/ luokuista ei kokemuksia.
- loukkuun kyllä menee
Mutta jos löytyy hyvästä paikasta ilveksen kaatama peura, niin vasaa käy syömässä noin 3päivää. Meidän havaintojen mukaan tuollainen 10 asteen pakkanen ei ilvestä haittaa, vaan pistelee puheista huolimatta jäätynytttä eläintä.
Haaskalla olen nähnyt kun olin tankannut peuran maksaa ja muita nylkyroippeita haaskalle. Loukkuun menee nuori ilvel kevättalvella melkein yhtä ahneesti kuin supi. Ne on niitä edellisvuotisia ilveksiä, jotka eivät ole vielä täysin oppineet saalistuksen saloja.
Kanuloukut on niitä johon ilves menee helposti. - Anonyymi
Antakaa ilvesten elää 👍
- Anonyymi
Mä en tajuu miks ilveksiä pitää metsästää, sama juttu kettuje kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko samaa mieltä vyötiäisten ja ankeriaiden metsästyksen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko samaa mieltä vyötiäisten ja ankeriaiden metsästyksen kanssa?
Ankeriaita ei metsästetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiden liha on varmaan niin kovi hyvää 😋
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161