Hei!
Löytyisikö keneltäkään OM707:n käyttö-ohjeesta,
Suomen kielistä kopiota, tai alkuperäistä ohjetta.
Olisin kiitollinen tiedoista,ja voisiko niitä
jotenkin saada.
Kiitos aluksi.
Olumpus OM 707:n käyttö-ohje
7
2002
Vastaukset
- tietomiess
www.star.ucl.ac.uk/~rwesson/esif/om-sif/bodygroup/manuals/om77af.pdf
Itselläni on OM 101, joka on melkein samanlainen ja taatusti yhtä personaallinen.;))- qwko38
Hei!
Voi olla apua.
- Jukka
Saattaa tulla vähän myöhässä, mutta luonnollisin paikka olympuksen omat sivut. Tässä 77:n ohje, joka on sama kuin 707:n jevroopassa:
http://www.olympusamerica.com/files/OM_77_AF.pdf- qwko38
Hei Jukka !
Kiitos,kyllä se OM77 vinkki,oli ihan OK.
T:Kale
- kamerakin löytyy
Kyllä löytyy ja kamerakin on.
- karipetteri
Käyttöohje (alkuperäinen) löytyy.
Miten vain sais sen sulle. Kamera on käytössäni, ohjeessa on sivuja 117!- Kamera on
Hei!Karipetteri
Kiitos mielenkiinosta asiaan. Minulla on kyllä,
Englannin kielinen, mutta jos löytyy Suomen
kielinen, niin se olisi parempi vaihtoehto
asiaan. Jos sellainen sinulta löytyy,niin olisin
kiinostunut.
Teveisin: Kaleolli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909