Nintendogs keskustelu 5

Nintendogs

Tänne taas! :D Tein tän vähän myöhässä.. *hehe*

245

22669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carmen

      Tomirahan teki myös jonkun keskustelun.. Kumpaa näistä nyt käytetään??

      • huskie

        ...koska tässä otsikossa lukee Nintendogs.

        Hmm. Mun piskeille ei kuulu mitään erityistä mutta löysin vihdoinkin yhden kauko-ohjattavan lelun, Combat Copterin. Sillä on kiva pelotella niitä, kun vaihtaa kuvakulman yläpuolelle ja tekee syöksylaskuja niiden niskaan. :D


      • SimsShelia
        huskie kirjoitti:

        ...koska tässä otsikossa lukee Nintendogs.

        Hmm. Mun piskeille ei kuulu mitään erityistä mutta löysin vihdoinkin yhden kauko-ohjattavan lelun, Combat Copterin. Sillä on kiva pelotella niitä, kun vaihtaa kuvakulman yläpuolelle ja tekee syöksylaskuja niiden niskaan. :D

        Niin, eli minulla on sellainen onkkelma, että pennut ei tunnu oppivan temppuja. Kun yritän opettaa, niin se lähtee vähän ajan päästä, ja täytyy taas aloittaa. Ja nintendogs :n omilla sivuilla oli näyte, että pitää opettaa 3 kertaa sama temppu, niin se oppii? Ärsyttävää, kun olen 3 viikon aikana yrittänyt opettaa yksinkertaista käskyä.. >:8 Eli istu ^^'


      • huskie
        SimsShelia kirjoitti:

        Niin, eli minulla on sellainen onkkelma, että pennut ei tunnu oppivan temppuja. Kun yritän opettaa, niin se lähtee vähän ajan päästä, ja täytyy taas aloittaa. Ja nintendogs :n omilla sivuilla oli näyte, että pitää opettaa 3 kertaa sama temppu, niin se oppii? Ärsyttävää, kun olen 3 viikon aikana yrittänyt opettaa yksinkertaista käskyä.. >:8 Eli istu ^^'

        Mitä siinä tapahtuu kun yrität opettaa sitä? Kyllä niiden pitäisi oppia mutta voi mennä enemmän kertoja kuin kolme, mulla kesti varmaan yhteensä lähemmäs kolmeKYMMENTÄ kertaa että sain yhen koiran oppimaan hyppäämisen. Saattaa riippua luonteesta.

        Eli kun laitat sen istumaan, painat lamppua ja sanot käskyn mikrofoniin, tuleeko koiran ympärille tähtiä vai sinisiä/punasia kysymysmerkkejä?


      • SimsShelia
        huskie kirjoitti:

        Mitä siinä tapahtuu kun yrität opettaa sitä? Kyllä niiden pitäisi oppia mutta voi mennä enemmän kertoja kuin kolme, mulla kesti varmaan yhteensä lähemmäs kolmeKYMMENTÄ kertaa että sain yhen koiran oppimaan hyppäämisen. Saattaa riippua luonteesta.

        Eli kun laitat sen istumaan, painat lamppua ja sanot käskyn mikrofoniin, tuleeko koiran ympärille tähtiä vai sinisiä/punasia kysymysmerkkejä?

        Eli: 1. laitan koiran istumaan 2. klikkaan sitä yläkulmassa olevaa ''idealamppupuhekuplaa'' 4. sanon käskyn ''istu'', kun se nauhoittaa 5. sanomani käsky kuuluu, ja koiran yläpuolelle ilmestyy ''idealamppu''. Olen toistanut käskyjä monta päivää, mutta ''Trick list'' itkee tyhjyyttään -.-


      • huskie
        SimsShelia kirjoitti:

        Eli: 1. laitan koiran istumaan 2. klikkaan sitä yläkulmassa olevaa ''idealamppupuhekuplaa'' 4. sanon käskyn ''istu'', kun se nauhoittaa 5. sanomani käsky kuuluu, ja koiran yläpuolelle ilmestyy ''idealamppu''. Olen toistanut käskyjä monta päivää, mutta ''Trick list'' itkee tyhjyyttään -.-

        En uskonutkaan että se ongelma olis siinä, ettet kouluta sitä oikein mut kysyin silti varmuuden vuoksi. Ootko kokeillu opettaa sille jotain muuta kuin istumista?

        Siihen vaikuttaa tietääkseni luonne ja koiran rotu. Mulla se 30:n opetuskerran pentu oli husky, jonka luonnekuvauksessa sanottiinkin, että se on itsepäinen ja haastava...sen lisäks muut kouluttajat lenkillä kommentoi jotain, että husky on yleensäkin hankala koulutettava. Toi ei kai sit tarkota mitään muuta kuin sitä, että se tarvii niin älyttömän monta toistoo ennenkuin oppii.


      • SimsShelia
        huskie kirjoitti:

        En uskonutkaan että se ongelma olis siinä, ettet kouluta sitä oikein mut kysyin silti varmuuden vuoksi. Ootko kokeillu opettaa sille jotain muuta kuin istumista?

        Siihen vaikuttaa tietääkseni luonne ja koiran rotu. Mulla se 30:n opetuskerran pentu oli husky, jonka luonnekuvauksessa sanottiinkin, että se on itsepäinen ja haastava...sen lisäks muut kouluttajat lenkillä kommentoi jotain, että husky on yleensäkin hankala koulutettava. Toi ei kai sit tarkota mitään muuta kuin sitä, että se tarvii niin älyttömän monta toistoo ennenkuin oppii.

        Joo kait se sit vain johtuu siitä että se vaati toistoa,,, olen nähkääs yrittänyt opettaa corgi :le ja shih tzu :lle ...


      • dog.
        huskie kirjoitti:

        En uskonutkaan että se ongelma olis siinä, ettet kouluta sitä oikein mut kysyin silti varmuuden vuoksi. Ootko kokeillu opettaa sille jotain muuta kuin istumista?

        Siihen vaikuttaa tietääkseni luonne ja koiran rotu. Mulla se 30:n opetuskerran pentu oli husky, jonka luonnekuvauksessa sanottiinkin, että se on itsepäinen ja haastava...sen lisäks muut kouluttajat lenkillä kommentoi jotain, että husky on yleensäkin hankala koulutettava. Toi ei kai sit tarkota mitään muuta kuin sitä, että se tarvii niin älyttömän monta toistoo ennenkuin oppii.

        moi eise riipu rodusta vaan koiran minkälainen luonne sillä on esim:oikealla koirillakin on erillaiset luonteet


      • willer
        SimsShelia kirjoitti:

        Eli: 1. laitan koiran istumaan 2. klikkaan sitä yläkulmassa olevaa ''idealamppupuhekuplaa'' 4. sanon käskyn ''istu'', kun se nauhoittaa 5. sanomani käsky kuuluu, ja koiran yläpuolelle ilmestyy ''idealamppu''. Olen toistanut käskyjä monta päivää, mutta ''Trick list'' itkee tyhjyyttään -.-

        kun sanot käskyn mikrofoniin ja koiran pään päälle tulee se lamppu joka tarkottaa et se on ymmärtäny,niin ota lampusta kiinni ja liikuta se sen suuhun! se on sen palkintokeksi! ja sit toista aina käsky samalla äänensävyllä niin eiköhän se opi.


      • nintendogs fani

        Voiko nintendogsissa saada pentuja?
        kiitos jos yksi edes vastaa !


      • JeepeliXXXX
        nintendogs fani kirjoitti:

        Voiko nintendogsissa saada pentuja?
        kiitos jos yksi edes vastaa !

        juups! Saapi tosiaanki! :D Kun on 50 000 trainer
        pointsii,olet saanut MELKEIN kaikki koirat.(Jack
        Russellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.


      • BlueDS
        huskie kirjoitti:

        ...koska tässä otsikossa lukee Nintendogs.

        Hmm. Mun piskeille ei kuulu mitään erityistä mutta löysin vihdoinkin yhden kauko-ohjattavan lelun, Combat Copterin. Sillä on kiva pelotella niitä, kun vaihtaa kuvakulman yläpuolelle ja tekee syöksylaskuja niiden niskaan. :D

        Mä käytän aina sitä helikopteria uusien kämppien tutkimiseen :D


      • Nintendogs<3333333333333...
        SimsShelia kirjoitti:

        Joo kait se sit vain johtuu siitä että se vaati toistoa,,, olen nähkääs yrittänyt opettaa corgi :le ja shih tzu :lle ...

        Pitää ääni samana. Esim. Jos ensin sanot sen ihan normaalisti ja sitte seuraavalla kerralla sanot sen korkeemmalta ja sit taas normaalisti ja sit taas matalammalta jne.. Se ei sillon yleensä tallennu vaan se odottaa että se ääni on samanlainen.


      • Kattu
        nintendogs fani kirjoitti:

        Voiko nintendogsissa saada pentuja?
        kiitos jos yksi edes vastaa !

        Oon itte miettiny samaa...


      • M~Nes

      • Kumori123
        willer kirjoitti:

        kun sanot käskyn mikrofoniin ja koiran pään päälle tulee se lamppu joka tarkottaa et se on ymmärtäny,niin ota lampusta kiinni ja liikuta se sen suuhun! se on sen palkintokeksi! ja sit toista aina käsky samalla äänensävyllä niin eiköhän se opi.

        Hitsi :D Joskus luulin, et kun sen lampun tai luun syöttää, se ei muista, mitä oon sille sanonu (Olin kyllä joskus antanu niiden koirien syödä sen lampun/luun) x´) No kiitos tiedosta silti :) Nyt tiedän tuollaisen niksin.


      • Kumori123
        nintendogs fani kirjoitti:

        Voiko nintendogsissa saada pentuja?
        kiitos jos yksi edes vastaa !

        Eip ;)
        Ne koirat on sentään siinä pelissä koko elämänsä pentuina. Ei ne saa omia pentuja.


    • Tomira

      Kuten tiedätte että kauppoihin tulee joskus .. riippuu trainer pointseista.. niin että tuleeko sinne kauppaan jotain muutekin kuin: milk, dog food can ja natural dog food bag?

      Ja ihanaa!
      Sain boxerin XD se on ihanan näkönen

      • Kaya

        Löysin tänään kauko-ohjattavan Mario Kart auton :) Pipa (shih tzu) ja Aslan (Husky) ovat revetä liitoksistaan .. Odotan tässä saksanpaimenkoiraa (mäyrisversio), että sen saisin itselleni :) Mutta trainerpointseja on vasta vähän päälle 16000 joten luultavasti joudun odottamaan vielä TOSI pitkään...


      • Nintendogs
        Kaya kirjoitti:

        Löysin tänään kauko-ohjattavan Mario Kart auton :) Pipa (shih tzu) ja Aslan (Husky) ovat revetä liitoksistaan .. Odotan tässä saksanpaimenkoiraa (mäyrisversio), että sen saisin itselleni :) Mutta trainerpointseja on vasta vähän päälle 16000 joten luultavasti joudun odottamaan vielä TOSI pitkään...

        Hihuli hei! Mää sain Boxserin! :D ja Mäykky versio on mulla on nyt 22060! Ja puudelikin tuli jo tuossa.. ne mitä vähiten toivoin!! xD


      • SimsShelia
        Kaya kirjoitti:

        Löysin tänään kauko-ohjattavan Mario Kart auton :) Pipa (shih tzu) ja Aslan (Husky) ovat revetä liitoksistaan .. Odotan tässä saksanpaimenkoiraa (mäyrisversio), että sen saisin itselleni :) Mutta trainerpointseja on vasta vähän päälle 16000 joten luultavasti joudun odottamaan vielä TOSI pitkään...

        Siis häh?! Eihän noita ole missään versiossa niistä!!


      • Tomira
        Kaya kirjoitti:

        Löysin tänään kauko-ohjattavan Mario Kart auton :) Pipa (shih tzu) ja Aslan (Husky) ovat revetä liitoksistaan .. Odotan tässä saksanpaimenkoiraa (mäyrisversio), että sen saisin itselleni :) Mutta trainerpointseja on vasta vähän päälle 16000 joten luultavasti joudun odottamaan vielä TOSI pitkään...

        hahaa olet mun tyyppiä ^^
        minäkin odotan saksaria :D


      • löytyy
        SimsShelia kirjoitti:

        Siis häh?! Eihän noita ole missään versiossa niistä!!

        labbisversiosta, se tuli mulle vähän aikaa sitten. Dalmatialaista ei oo näkynyt.


      • Kaya
        Tomira kirjoitti:

        hahaa olet mun tyyppiä ^^
        minäkin odotan saksaria :D

        Jee, joku muukin epätoivoinen xD Kerrot sit heti mulle jos/kun saat saksanpaimenkoiran!


      • Mie vuan
        löytyy kirjoitti:

        labbisversiosta, se tuli mulle vähän aikaa sitten. Dalmatialaista ei oo näkynyt.

        Mitä? Oon aina kuvitellu sen tulevan chihuahua versiossa!! Oonko lukenu jostain väärin?


      • Ihmettelijä94
        SimsShelia kirjoitti:

        Siis häh?! Eihän noita ole missään versiossa niistä!!

        Tiiättekö,että kasvaako ne pennut joskus isoiksi.Ihmettelen sitä.Kiitos jos viitsitte vastata^^


      • WingWolf
        Ihmettelijä94 kirjoitti:

        Tiiättekö,että kasvaako ne pennut joskus isoiksi.Ihmettelen sitä.Kiitos jos viitsitte vastata^^

        Ei kasva.. Korjatkaa jos oon väärässä.


    • SimsShelia

      Eli pitääkö koirani osata kaikki: Istu/Maahan/Tassu
      käskyt, jos laittaa sen kisaan?

      • huskie

        Aloittelijaluokassa pitää osata istu, maahan ja tassu, sitä seuraavassa luokassa noiden lisäksi selälleen meno ja ympäripyöriminen ja sitä seuraavissa lisäksi hyppy ja kerjääminen. En oo ihan varma muistinko oikein mutta voit kattoa ne siitä koulutusoppaasta mikä sulla on tavaravalikossa.


    • Koirakamu

      Ostin toissa päivänä SeaSiden ja eilen se tuli peliin. Onhan se kyllä ihan hieno :D Sain muuten pari päivää sitten 22 000 trainer pointsia täyteen ja sain uuden rodun, Cavalier King Spanieli. (Kirjoitinkohan oikein..? x] ) Aamulla pelatessani sitten 24 000 trainer pointsia ylittyi, mutta en saanut mitään! :| Laitoin muuten saksanpaimen koirani koirahotelliin ja ostin kultaisen noutajan pennun! :)

      • Tessi

        Melkein kirjoitit oiken, vaan yksi sana jäi puuttumaan, siis Cavalier King Charles Spaniel. (itse en sitten taas muista kirjotetaanko jotkut sanat yhteen) Mä sain eilen Corgin pentuja kenneliin! Ne on ihania ja otin sellaisen vaaleen, millä on pitkä valkoinen "viiva" naamassa.


      • SimsShelia
        Tessi kirjoitti:

        Melkein kirjoitit oiken, vaan yksi sana jäi puuttumaan, siis Cavalier King Charles Spaniel. (itse en sitten taas muista kirjotetaanko jotkut sanat yhteen) Mä sain eilen Corgin pentuja kenneliin! Ne on ihania ja otin sellaisen vaaleen, millä on pitkä valkoinen "viiva" naamassa.

        Kaverini ei ole käynyt siinä ollenkaan(enkä oikeastaan minäkään..), ja minua hiukan huolettaa, että onko siihen tottelevaisuuskisaan pakko osallistua, jos haluaa uuden koirarodun kenneliin, vain saako lopulta kaikki koirarodut (mäyris/chinhuahua/labbis paketeista) vai onko jokin koirarotu sillain, että pitää voittaa huipputaso tottelevaisuuskisasta, että saa sen kenneliin?


      • huskie
        SimsShelia kirjoitti:

        Kaverini ei ole käynyt siinä ollenkaan(enkä oikeastaan minäkään..), ja minua hiukan huolettaa, että onko siihen tottelevaisuuskisaan pakko osallistua, jos haluaa uuden koirarodun kenneliin, vain saako lopulta kaikki koirarodut (mäyris/chinhuahua/labbis paketeista) vai onko jokin koirarotu sillain, että pitää voittaa huipputaso tottelevaisuuskisasta, että saa sen kenneliin?

        Hankit kouluttajapisteet jostain muualta kuin tottelevaisuuskilpailuista ja niillä ne rodut aukeaa, paitsi ne muutamat erikoistapaukset jotka löytyy lenkiltä. Ainoa etu TOKO-kisoissa on se, että championshipin voitosta saa enemmän rahaa kuin muista.


      • SimsShelia
        huskie kirjoitti:

        Hankit kouluttajapisteet jostain muualta kuin tottelevaisuuskilpailuista ja niillä ne rodut aukeaa, paitsi ne muutamat erikoistapaukset jotka löytyy lenkiltä. Ainoa etu TOKO-kisoissa on se, että championshipin voitosta saa enemmän rahaa kuin muista.

        Tietääkö kukaan, kuinka monta noita ns. ''Salarotuja'' (esim. Dalmatialainen) oikein on? Onko siis pelkkä Dalmatialainen (palomieshatusta), vai löytyykö muitakin/paljon muitakin ''salarotuja''?


      • Nintendogs
        SimsShelia kirjoitti:

        Tietääkö kukaan, kuinka monta noita ns. ''Salarotuja'' (esim. Dalmatialainen) oikein on? Onko siis pelkkä Dalmatialainen (palomieshatusta), vai löytyykö muitakin/paljon muitakin ''salarotuja''?

        Salarodut ovat nämä. Eli jos löydät fireman hatin niin saat kenneliin dalmatialaisen jos löydät jackrusselbookin niin saat jackrusseleita kenneliin! Mä haluun ainakin jakcrusselin!Ja koirakamun ongelmaan! eli kun olet saanut 22 000 trainerii niin sitten alkaa että 4000 välein tulee uusi rotu ja niin pois päin! :)


      • willer-girl
        Nintendogs kirjoitti:

        Salarodut ovat nämä. Eli jos löydät fireman hatin niin saat kenneliin dalmatialaisen jos löydät jackrusselbookin niin saat jackrusseleita kenneliin! Mä haluun ainakin jakcrusselin!Ja koirakamun ongelmaan! eli kun olet saanut 22 000 trainerii niin sitten alkaa että 4000 välein tulee uusi rotu ja niin pois päin! :)

        eli kun löytää fireman hatun tai jackrusselbookin niin jääkö ne koirat sinne kenneliin vai saako vaan yhen dalmatialaisen?


      • huskie
        willer-girl kirjoitti:

        eli kun löytää fireman hatun tai jackrusselbookin niin jääkö ne koirat sinne kenneliin vai saako vaan yhen dalmatialaisen?

        Pentuja löytyy sit kennelistä. Eli sama juttu kuin niissäkin roduissa, jotka aukee pisteillä.


      • willer
        huskie kirjoitti:

        Pentuja löytyy sit kennelistä. Eli sama juttu kuin niissäkin roduissa, jotka aukee pisteillä.

        ...tiedosta


      • nintendogs fani
        willer-girl kirjoitti:

        eli kun löytää fireman hatun tai jackrusselbookin niin jääkö ne koirat sinne kenneliin vai saako vaan yhen dalmatialaisen?

        mistä mennään optionssiin ja voiko siinä mennä toiseen huoneeseen ja onko salarotuja muita kun jack ja dalmandialainen???ja voiko kävelyllä jos tapaa koiran nii kirjottaa sille mitää viestejä??? ja sit viel yks nii et voiko koiralle opettaa mitä vaan vaikka tassuilla seisonnan ja nii ees päin sanokaa kaikki kaikki tavarat mitkä tiiätte ja vastatkaa plii kaikkiin kysymyksiin...


      • willer
        nintendogs fani kirjoitti:

        mistä mennään optionssiin ja voiko siinä mennä toiseen huoneeseen ja onko salarotuja muita kun jack ja dalmandialainen???ja voiko kävelyllä jos tapaa koiran nii kirjottaa sille mitää viestejä??? ja sit viel yks nii et voiko koiralle opettaa mitä vaan vaikka tassuilla seisonnan ja nii ees päin sanokaa kaikki kaikki tavarat mitkä tiiätte ja vastatkaa plii kaikkiin kysymyksiin...

        eli tässä tavaroita mitä mulla on ekaks:

        vaaseja

        Pantoja: lucky,flower,spike,rainbow,black,red,blue,purple,
        pumpkin,green,dot,camo,denim,platinum,woven,
        japanese print collarit

        hattuja: viikinki hattu, sombrebo,leijonan harja,
        uusi vuosi-tiara,rose,hibiskus flower,lily,ten gallow hat,red & blue cap,yellow cap,red hat,green hat ja on mulla muutakin mut en jaksa kattoo mitä xD

        sit on erillaisii rusetteja.

        lelut: ohjattava helikopteri,ohjattavat autot, (mario,peach ja bowser cart) saippuakuplat,köyden veto lelu,robotti,ilmapalloja (voi ostaa kaupasta)
        ja niitä kin on viel lisää..

        urheiluvälineet: erivärisiä kumiluita,jalkapallo,vinkuva sieni,vinkuva pallo,laatikko,noppa,kangas kuutio ja erillaisia kiekkoja jne...

        ja sit mä oon opettanu nää käskyt:

        istu
        alas (maahan)
        tassu (antaa tassun)
        pam (menee kyljelleen)
        kieri (jahtaa häntäänsä)
        loikka (hyppää normaalisti)
        kerjää (menee kerjää-asentoon)
        nuole (nuolee jotakin kohtaa)
        kaiva (kaivaa maata)
        haukotu (haukottelee)
        rullaati rullaa ( kierii kerjää-asennossa)
        vaude vau (seisoo käsillään)
        voltti (hyppää takaperin voltin)
        tanssii tanssii (tanssii kerjää-asennossa)

        näin voit opettaa rullaati rullaan: kun olet opettan koiralle käskyt kieri ja kerjää,sanot koiralle ensin kerjää (tai mikä sana vastaakaan sinulla tätä liikettä) ja heti perään kieri (eli sitä mikä jahtaa häntäänsä) ET SAA SILITTÄÄ KOIRAA LIIKKEIDEN VÄLISSÄ!

        ja sit sen vaude vau-liikkeen voit opettaa kun koirasi osaa mennä maahan ja kerjää-asentoon. käske koira maahan ja heti perään kerjää-asentoon! ei saa silittää välissä!!

        voltin voit opettaa käskemällä koiran istumaan ja heti perään voltin. ei saa taaskaan silittää välillä.

        tanssimaan saat koirasi kun se osaa kerjää-asennon. ota koiraa tassusta kiinni kun se on kerjää-asennossa ja nosta tassua tarpeeksi ylös,että koira nousee ylemmäs ja päästä irti. koirasi pitäisi silloin tanssia.

        NÄITÄ LIIKKEITÄ EI VOI OPETTAA JOS KOIRASI EI OLE TARPEEKSI LOJAALI!!

        auttoko?

        ja tietääkseni ei ole muita salarotuja kuin Dalmatiankoira ja jackrusselinterrieri


      • Nintendokoira
        nintendogs fani kirjoitti:

        mistä mennään optionssiin ja voiko siinä mennä toiseen huoneeseen ja onko salarotuja muita kun jack ja dalmandialainen???ja voiko kävelyllä jos tapaa koiran nii kirjottaa sille mitää viestejä??? ja sit viel yks nii et voiko koiralle opettaa mitä vaan vaikka tassuilla seisonnan ja nii ees päin sanokaa kaikki kaikki tavarat mitkä tiiätte ja vastatkaa plii kaikkiin kysymyksiin...

        Jos tapaat lenkillä koiran et voi valitettavasti kirjoitaa sille viestejä. Niin ja sit vielä et koiralle voi opettaa mitä vain jos vaan käskyjä keksii.


      • doggitaja
        willer kirjoitti:

        eli tässä tavaroita mitä mulla on ekaks:

        vaaseja

        Pantoja: lucky,flower,spike,rainbow,black,red,blue,purple,
        pumpkin,green,dot,camo,denim,platinum,woven,
        japanese print collarit

        hattuja: viikinki hattu, sombrebo,leijonan harja,
        uusi vuosi-tiara,rose,hibiskus flower,lily,ten gallow hat,red & blue cap,yellow cap,red hat,green hat ja on mulla muutakin mut en jaksa kattoo mitä xD

        sit on erillaisii rusetteja.

        lelut: ohjattava helikopteri,ohjattavat autot, (mario,peach ja bowser cart) saippuakuplat,köyden veto lelu,robotti,ilmapalloja (voi ostaa kaupasta)
        ja niitä kin on viel lisää..

        urheiluvälineet: erivärisiä kumiluita,jalkapallo,vinkuva sieni,vinkuva pallo,laatikko,noppa,kangas kuutio ja erillaisia kiekkoja jne...

        ja sit mä oon opettanu nää käskyt:

        istu
        alas (maahan)
        tassu (antaa tassun)
        pam (menee kyljelleen)
        kieri (jahtaa häntäänsä)
        loikka (hyppää normaalisti)
        kerjää (menee kerjää-asentoon)
        nuole (nuolee jotakin kohtaa)
        kaiva (kaivaa maata)
        haukotu (haukottelee)
        rullaati rullaa ( kierii kerjää-asennossa)
        vaude vau (seisoo käsillään)
        voltti (hyppää takaperin voltin)
        tanssii tanssii (tanssii kerjää-asennossa)

        näin voit opettaa rullaati rullaan: kun olet opettan koiralle käskyt kieri ja kerjää,sanot koiralle ensin kerjää (tai mikä sana vastaakaan sinulla tätä liikettä) ja heti perään kieri (eli sitä mikä jahtaa häntäänsä) ET SAA SILITTÄÄ KOIRAA LIIKKEIDEN VÄLISSÄ!

        ja sit sen vaude vau-liikkeen voit opettaa kun koirasi osaa mennä maahan ja kerjää-asentoon. käske koira maahan ja heti perään kerjää-asentoon! ei saa silittää välissä!!

        voltin voit opettaa käskemällä koiran istumaan ja heti perään voltin. ei saa taaskaan silittää välillä.

        tanssimaan saat koirasi kun se osaa kerjää-asennon. ota koiraa tassusta kiinni kun se on kerjää-asennossa ja nosta tassua tarpeeksi ylös,että koira nousee ylemmäs ja päästä irti. koirasi pitäisi silloin tanssia.

        NÄITÄ LIIKKEITÄ EI VOI OPETTAA JOS KOIRASI EI OLE TARPEEKSI LOJAALI!!

        auttoko?

        ja tietääkseni ei ole muita salarotuja kuin Dalmatiankoira ja jackrusselinterrieri

        mikä on kerjääjä asento??


    • Tomira

      mä en oo pelannut nintendogsia kun ei ole ollut aikaa ihan tyhmää -.-
      koulu vie aikaa, läksyt, kaverit!
      kaikki!
      mutta nyt yritän odottaa yhtä peliä mkauppoihin ja aijon ostaa lähi aikoina yhden

      • SimsShelia

        Jesh! Saan nintendogsin KUUKAUDEN päästä! Jippii! Alunperin olisi mennyt niin, että saan sen syntymäpäivälahjaksi (2½ kuukautta..), mutta saan sen ''palkinnoksi'' siitä, että pääsen hammasraidoista eroon, eli maaliskuun alussa!


    • KristinaXD

      Moi!
      Onko kellään kokemusta Nintendogsissa sisustuksen muuttamisesta?! :) Ostin itse 5ooo maksavan Tatami Roomin, mutta sitä ei näy missään...?! Kun yritän mennä siihen Interior Decorator-kauppaan niin siihen tulee, että se on väliaikaisesti suljettu... Mitä pitäis tehdä?
      Olisiko joku niin ihana, että viittis vähän neuvoo... xD Kiitti vastanneille!

      • huskie

        En oo ihan varma, että kestääkö se tasan 24 tuntia ostohetkestä mutta seuraavana päivänä se uusi sisustus kuitenkin ilmaantuu. Pääset sit uudelleen kauppaankin.


    • Kaya

      Sain "Shower Cap" frisbeen (samanlaisen kun ohjekirjassa näytetään, kun kerrotaan frisbeenheittokilpailusta) ja onko normaalia, että koira frisbeen saatuaan heittää "voltin" tai jotain vastaavaa? Kiltit sanokaa, että on, pelkään että pelissäni on jokin vika (olen pudottanut sen pari kertaa (huom!) vahingossa) !!!

      • Koirakamu

        Tuskin pelissäsi on vikaa, koska itselläni on sellainen UFO frisbee, ja aina kun koira saa sen kiinni, se heittää voltin tapaisen liikkeen. :)


      • Nintendogs
        Koirakamu kirjoitti:

        Tuskin pelissäsi on vikaa, koska itselläni on sellainen UFO frisbee, ja aina kun koira saa sen kiinni, se heittää voltin tapaisen liikkeen. :)

        Juu minullakin tekee aina voltin kun saa fresbeen kiinni! eli pelissäsi ei ole vikaa! ja Shower cap fresbee on minun mielestäni paras


      • huskie
        Nintendogs kirjoitti:

        Juu minullakin tekee aina voltin kun saa fresbeen kiinni! eli pelissäsi ei ole vikaa! ja Shower cap fresbee on minun mielestäni paras

        Onko se joku suihkumyssyn näköinen frisbee vai mikä? Mulla on erikoisfrisbeenä pelastusrengas, ja ihmettelin alussa kun kiinniottoanimaatio näytti niin omituiselta... sit tajusin, että sehän tekeekin siinä voltin.

        Muuten, jos peli olis hajonnu niin se tuskin oireilis tuolla tavalla. Todennäkösesti ei käynnistyisi ollenkaan tai jumiutuisi johonkin alkuruutuun. Tuollaset pelikasetit kestää kyllä aika paljon, en oo ite ainakaan saanut ikinä hajotettua yhtään Gameboy-peliä.


      • Nintendogs
        huskie kirjoitti:

        Onko se joku suihkumyssyn näköinen frisbee vai mikä? Mulla on erikoisfrisbeenä pelastusrengas, ja ihmettelin alussa kun kiinniottoanimaatio näytti niin omituiselta... sit tajusin, että sehän tekeekin siinä voltin.

        Muuten, jos peli olis hajonnu niin se tuskin oireilis tuolla tavalla. Todennäkösesti ei käynnistyisi ollenkaan tai jumiutuisi johonkin alkuruutuun. Tuollaset pelikasetit kestää kyllä aika paljon, en oo ite ainakaan saanut ikinä hajotettua yhtään Gameboy-peliä.

        Ei se ole suihkumyssyn näkönen vaan sellanen sininen ja aaltoileva.. tajusitko? :D


      • Kaya
        Nintendogs kirjoitti:

        Ei se ole suihkumyssyn näkönen vaan sellanen sininen ja aaltoileva.. tajusitko? :D

        Se näkyy myös ohjekirjassa s. 131 kun kerrotaan frisbeenheittokilpailusta.. Jos kiinnostaa xD Mäkin luulin sitä suihkumyssyks kun sain sen lenkillä xD


      • Tomira
        Kaya kirjoitti:

        Se näkyy myös ohjekirjassa s. 131 kun kerrotaan frisbeenheittokilpailusta.. Jos kiinnostaa xD Mäkin luulin sitä suihkumyssyks kun sain sen lenkillä xD

        eks se oo sellanen sininen ihmeen mis on jotai aaltoja ja sellasta xD?

        mutta onko kukaan saanut jackrusselia tai dalmatialaista??


      • WingWolf
        Tomira kirjoitti:

        eks se oo sellanen sininen ihmeen mis on jotai aaltoja ja sellasta xD?

        mutta onko kukaan saanut jackrusselia tai dalmatialaista??

        Mä sain kerran dalmiksen, mut en ees tienny sillon et se on joku "salarotu" luulin et se on ihan tavallinen.. :D


      • diu dau
        Tomira kirjoitti:

        eks se oo sellanen sininen ihmeen mis on jotai aaltoja ja sellasta xD?

        mutta onko kukaan saanut jackrusselia tai dalmatialaista??

        Mul oli dalmatialainen(en osaa kirjottaa) heti ku mä alotin pelin. ku mul on dalmatian and friends peli. Mut m' ihmettelen sitä et jos se on muis peleis salarotu m´ni onks mul sit jotai muita salarotuja, ku mul oli dalmatialainen jo alussa?

        pliis vastatkaa jos osaatte!


    • Tomira

      Minne häippäsit mesestä??
      annatko sen listan mulle ja milloin?!

      ja ihQ mulla on 2 huskyä ja toisella on mario hattu ja toisella Luigi x>
      Ja olen saanut kerättyä kokoon yli 50.000.00 $
      Mutta nyt en välttämättä haluakkaan ostaa seasideä XD

    • Tomira

      miks ei kukaan enään ole täällä!!!

      • SimsShelia

        Kukaan ei ole täällä.. [vyääh]


      • huskie
        SimsShelia kirjoitti:

        Kukaan ei ole täällä.. [vyääh]

        Juu, nyt on ollu vähän hiljasta mutta mä olen kyllä vielä(kin) täällä. :P Vaikka ei mulla enää...ööh...melkein kolmen kuukauden jälkeen ole paljoa mitään saavutettavaa Nintendogsissa niin en kovin usein pelaa. Toisaalta siinä olisi niin helppo saavuttaa ihan kaikki ja sitten vasta lopettaa kokonaan. Haluan sen pahuksen TOKO-mestaruuden ainakin ja dalmatialainen puuttuu. XC


      • Kaya
        huskie kirjoitti:

        Juu, nyt on ollu vähän hiljasta mutta mä olen kyllä vielä(kin) täällä. :P Vaikka ei mulla enää...ööh...melkein kolmen kuukauden jälkeen ole paljoa mitään saavutettavaa Nintendogsissa niin en kovin usein pelaa. Toisaalta siinä olisi niin helppo saavuttaa ihan kaikki ja sitten vasta lopettaa kokonaan. Haluan sen pahuksen TOKO-mestaruuden ainakin ja dalmatialainen puuttuu. XC

        En mäkään oo mihinkään kadonnu! Käyn melkein joka päivä kattomassa onko tullu uusia viestejä ..


      • Tomira
        huskie kirjoitti:

        Juu, nyt on ollu vähän hiljasta mutta mä olen kyllä vielä(kin) täällä. :P Vaikka ei mulla enää...ööh...melkein kolmen kuukauden jälkeen ole paljoa mitään saavutettavaa Nintendogsissa niin en kovin usein pelaa. Toisaalta siinä olisi niin helppo saavuttaa ihan kaikki ja sitten vasta lopettaa kokonaan. Haluan sen pahuksen TOKO-mestaruuden ainakin ja dalmatialainen puuttuu. XC

        on toko mestaruus??


      • huskie
        Tomira kirjoitti:

        on toko mestaruus??

        = TOttelevaisuusKOulutus eli obedience trial. Ja championshipin ykköstila siinä. Musta on alusta asti vaan tuntunu vähän tyhmältä hokea jotain "istu, istu, istu"a DS:ään joten koirani ovat vieläkin alikoulutettuja championshippiin.


      • Tomira
        huskie kirjoitti:

        = TOttelevaisuusKOulutus eli obedience trial. Ja championshipin ykköstila siinä. Musta on alusta asti vaan tuntunu vähän tyhmältä hokea jotain "istu, istu, istu"a DS:ään joten koirani ovat vieläkin alikoulutettuja championshippiin.

        mopsi osaa juosta kovaa ja tuoda frisbien takasin ja osaa mennä agilityn nopeesti.. parhain aika on 35.05 onkse sekunttii mut kuiteski ja tottelevaisuus kisa ihan hyvin.. joskus temppuilee..


      • Labbis
        Tomira kirjoitti:

        mopsi osaa juosta kovaa ja tuoda frisbien takasin ja osaa mennä agilityn nopeesti.. parhain aika on 35.05 onkse sekunttii mut kuiteski ja tottelevaisuus kisa ihan hyvin.. joskus temppuilee..

        Arvatkaa, oonko kateellinen mun kahelle kamulle, joilla on Nintendogs.. Ne on saanu KUMMATKIN dalmatialaisen.. Ja mulla on nyt 36 000 trainerpointtiii.. enkä oo saanu dalmatialaista tai jackrusselia.. =P ihan mun tuuria.. puuttuu nyt vielä enään 4 rotua: Mäyräkoira, Chihuahua, Dalmatialainen ja Jackrusselin Terrieri..

        Nyt kaikki vastailemaan tänne, ettei Tomira saa mitään aihetta olla surullinen.


      • Nintendogs
        Kaya kirjoitti:

        En mäkään oo mihinkään kadonnu! Käyn melkein joka päivä kattomassa onko tullu uusia viestejä ..

        Juu sama juttu käyn aina katsomassa onko tullut uusia viestejä mutta jos en ole voinut olla koneella kun ''tarkastamassa sähköpostin'' niin en voi vastata. ja muutenkin nyt ompi koe viikko! :D


      • Kaya
        Labbis kirjoitti:

        Arvatkaa, oonko kateellinen mun kahelle kamulle, joilla on Nintendogs.. Ne on saanu KUMMATKIN dalmatialaisen.. Ja mulla on nyt 36 000 trainerpointtiii.. enkä oo saanu dalmatialaista tai jackrusselia.. =P ihan mun tuuria.. puuttuu nyt vielä enään 4 rotua: Mäyräkoira, Chihuahua, Dalmatialainen ja Jackrusselin Terrieri..

        Nyt kaikki vastailemaan tänne, ettei Tomira saa mitään aihetta olla surullinen.

        Jee ostin SeaSiden :D Viimeinkin sain kahdella koiralla (joista vain toinen ikävä kyllä kilpailee) kasaan yli 50 tuhatta..


    • Tomira

      nintendogs keskustelu 6 ei taida tullakkaa ku kukaan ei enään käy täällä.. ja kun nintendogs ei käy koskaan mesessä kun sen pitäis ainaa mul yksjuttu :S

      • Kaya

        Äläs nyt maalaile piruja seinille.. :) Pitikin kysyvä, että kun ostin SeaSiden ja seuraavaksi ajattelin Desktopia, niin jos ostan Desktopin, tuleeko se ikäänkuin SeaSiden "päälle"? Siis että SeaSide häviää kokonaan? Selvittäkääpäs tämä minulle.


      • huskie
        Kaya kirjoitti:

        Äläs nyt maalaile piruja seinille.. :) Pitikin kysyvä, että kun ostin SeaSiden ja seuraavaksi ajattelin Desktopia, niin jos ostan Desktopin, tuleeko se ikäänkuin SeaSiden "päälle"? Siis että SeaSide häviää kokonaan? Selvittäkääpäs tämä minulle.

        Ei niitä sisustuksia voi olla kuin yksi kerrallaan käytössä mutta kun on kerran ostanut jonkun, niin sen saa sitten aina ilmaiseksi vaihdettua takaisin. Pitää vaan odottaa siinäkin päivä. (Osta avaruushuone! Se on niin hieno.)

        Ja kyllä mä käyn täällä edelleen joka päivä mutta kun en juuri nyt kovin aktiivisesti pelaa, niin ei ole mitään ihmeempää kerrottavaa. =)


      • Nintendogs
        huskie kirjoitti:

        Ei niitä sisustuksia voi olla kuin yksi kerrallaan käytössä mutta kun on kerran ostanut jonkun, niin sen saa sitten aina ilmaiseksi vaihdettua takaisin. Pitää vaan odottaa siinäkin päivä. (Osta avaruushuone! Se on niin hieno.)

        Ja kyllä mä käyn täällä edelleen joka päivä mutta kun en juuri nyt kovin aktiivisesti pelaa, niin ei ole mitään ihmeempää kerrottavaa. =)

        Nyt en ole ehtinyt käymään täällä kun on ollut kiireitä ja en ole aina mesessä vaikka olisin koneella!


      • SimsShelia
        Nintendogs kirjoitti:

        Nyt en ole ehtinyt käymään täällä kun on ollut kiireitä ja en ole aina mesessä vaikka olisin koneella!

        Oletteko muuten huomannut, että siellä toys osiosioon tuleva semmonen sininen ''naru'', niin pidä sitä kiinni, jotta se koira ottaa sen ilman että heität. kamerikulma kääntyy yläpuolelle, ja kun pyörität sitä ''narua'', se koira roikkuu mukana...XD hillittömän hauskaa.
        Kysymyksiä:
        1. onko Peach Kart ja Meteoriitti harvinaisia? O.o
        Kertokaa jotain harvinaisia tavaroita..


    • SimsShelia

      Luin noita vanhoja keskusteluja, ja siellä luki, että Pech Kart yms. ovat radioohjattavia. Miten niitä ohjataan?

      • huskie

        Niitä liikutetaan DS:n ristiohjaimella ja joistakin muista napeista voi vaihtaa kuvakulmaa.

        Ja harvinaisempia tavaroita on tietääkseni just nuo radio-ohjattavat lelut (mulla ei ole kuin yksi Combat Copter :/) ja kaikki kalliimmalla myytävät, kuten 1000 £ sormus. Meteoriitti oli mulla alussa ensimmäinen arvokkaampi löytö, mutta niitä oon saanut myöhemmin useampia. Jotkut tavarat on sitten versiokohtaisia mutta niistä en tiiä tuon tarkemmin.


      • Tomira
        huskie kirjoitti:

        Niitä liikutetaan DS:n ristiohjaimella ja joistakin muista napeista voi vaihtaa kuvakulmaa.

        Ja harvinaisempia tavaroita on tietääkseni just nuo radio-ohjattavat lelut (mulla ei ole kuin yksi Combat Copter :/) ja kaikki kalliimmalla myytävät, kuten 1000 £ sormus. Meteoriitti oli mulla alussa ensimmäinen arvokkaampi löytö, mutta niitä oon saanut myöhemmin useampia. Jotkut tavarat on sitten versiokohtaisia mutta niistä en tiiä tuon tarkemmin.

        meteoriitti , RC helikopter ja Bowser cart ^^
        ja millon nintendogs pääset käymään mesessä?
        ja mun pitäis joskus saada sellanen kauko-ohjattava prinsessa juttu XD


      • spatu
        Tomira kirjoitti:

        meteoriitti , RC helikopter ja Bowser cart ^^
        ja millon nintendogs pääset käymään mesessä?
        ja mun pitäis joskus saada sellanen kauko-ohjattava prinsessa juttu XD

        Minä löysin juuri sellaisen cartauton, jossa on prinsessa (tai itse asiassa useampiakin). Eikä ole Jack Russelia vieläkään löytynyt. Eilen vaihdeltiin taas tavaroita tutun kanssa, joten sain sen kauko-ohjattavan helikopterin ja hän sai poronsarvet :D

        Tänne voisi listata mitä ihimiset ovat löytäneet listoittain.
        Esim. Avaruuteen liittyvät
        - meteoriitti
        - Alien (nukke)
        - Space Shuttle

        Korut ja arvotavarat
        - helminauha
        - timanttisormus
        - kultaharkko (itse en ole löytänty tätä)

        etc. etc. Olisi kiva tietää mitä kaikkea tavaraa sieltä mahdollisesti voisi tulla vastaan?


      • huskie
        spatu kirjoitti:

        Minä löysin juuri sellaisen cartauton, jossa on prinsessa (tai itse asiassa useampiakin). Eikä ole Jack Russelia vieläkään löytynyt. Eilen vaihdeltiin taas tavaroita tutun kanssa, joten sain sen kauko-ohjattavan helikopterin ja hän sai poronsarvet :D

        Tänne voisi listata mitä ihimiset ovat löytäneet listoittain.
        Esim. Avaruuteen liittyvät
        - meteoriitti
        - Alien (nukke)
        - Space Shuttle

        Korut ja arvotavarat
        - helminauha
        - timanttisormus
        - kultaharkko (itse en ole löytänty tätä)

        etc. etc. Olisi kiva tietää mitä kaikkea tavaraa sieltä mahdollisesti voisi tulla vastaan?

        Löysin tän jostain päin nettiä ja kopioin tänne. Eli tässä on ne tavarat, jotka löytyy vain tietyssä Nintendogs-versiossa.

        Mäyräkoira:
        Dartboard - $10.00
        "Dog's Theme" Box - $6.00
        Graduation Cap - $18.00
        Leather Shoe - $6.00
        Mario Kart - $100.00
        Red Rubber Bone - $1.60
        Shower Cap - $2.00
        Smart Clock - $16.00
        Tiara - $30.00
        Waves - $10.00

        Chihuahua:
        Blue Rubber Bone - $1.60
        Bowser Kart - $100.00
        Broken Clock - $2.00
        Crown - $30.00
        Cube Clock - $16.00
        "Mario's Theme" Box - $6.00
        Modest Decor - $10.00
        Party Hat - $10.00
        Pizza Disc - $10.00
        Pump - $6.00

        Labrador:
        Bicolor Rubber Bone - $1.60 (purulelu)
        High Heel - $6.00 (korkokenkä)
        Life Ring - $2.00 (pelastusrengas-erikoisfrisbee)
        Peach Kart - $100.00
        "Puppy Waltz" Box - $6.00 (soittorasia)
        Rack of Deer Antlers - $30.00 (poronsaret koiralle)
        Shredded Fur - $10.00 (äänilevy)
        Top Hat - $18.00 (silinteri?)
        UFO - $10.00 (???)
        Wall Clock - $16.00 (tavallinen kello)

        Multa puuttuu noista labradortavaroista näköjään Peach Kart ja UFO:sta en ole ihan varma.


      • Tomira
        huskie kirjoitti:

        Löysin tän jostain päin nettiä ja kopioin tänne. Eli tässä on ne tavarat, jotka löytyy vain tietyssä Nintendogs-versiossa.

        Mäyräkoira:
        Dartboard - $10.00
        "Dog's Theme" Box - $6.00
        Graduation Cap - $18.00
        Leather Shoe - $6.00
        Mario Kart - $100.00
        Red Rubber Bone - $1.60
        Shower Cap - $2.00
        Smart Clock - $16.00
        Tiara - $30.00
        Waves - $10.00

        Chihuahua:
        Blue Rubber Bone - $1.60
        Bowser Kart - $100.00
        Broken Clock - $2.00
        Crown - $30.00
        Cube Clock - $16.00
        "Mario's Theme" Box - $6.00
        Modest Decor - $10.00
        Party Hat - $10.00
        Pizza Disc - $10.00
        Pump - $6.00

        Labrador:
        Bicolor Rubber Bone - $1.60 (purulelu)
        High Heel - $6.00 (korkokenkä)
        Life Ring - $2.00 (pelastusrengas-erikoisfrisbee)
        Peach Kart - $100.00
        "Puppy Waltz" Box - $6.00 (soittorasia)
        Rack of Deer Antlers - $30.00 (poronsaret koiralle)
        Shredded Fur - $10.00 (äänilevy)
        Top Hat - $18.00 (silinteri?)
        UFO - $10.00 (???)
        Wall Clock - $16.00 (tavallinen kello)

        Multa puuttuu noista labradortavaroista näköjään Peach Kart ja UFO:sta en ole ihan varma.

        KERRO OSSA!! OLEN ETTINY TOTA KAIKKIALTA O_O


      • Koirakamu
        huskie kirjoitti:

        Löysin tän jostain päin nettiä ja kopioin tänne. Eli tässä on ne tavarat, jotka löytyy vain tietyssä Nintendogs-versiossa.

        Mäyräkoira:
        Dartboard - $10.00
        "Dog's Theme" Box - $6.00
        Graduation Cap - $18.00
        Leather Shoe - $6.00
        Mario Kart - $100.00
        Red Rubber Bone - $1.60
        Shower Cap - $2.00
        Smart Clock - $16.00
        Tiara - $30.00
        Waves - $10.00

        Chihuahua:
        Blue Rubber Bone - $1.60
        Bowser Kart - $100.00
        Broken Clock - $2.00
        Crown - $30.00
        Cube Clock - $16.00
        "Mario's Theme" Box - $6.00
        Modest Decor - $10.00
        Party Hat - $10.00
        Pizza Disc - $10.00
        Pump - $6.00

        Labrador:
        Bicolor Rubber Bone - $1.60 (purulelu)
        High Heel - $6.00 (korkokenkä)
        Life Ring - $2.00 (pelastusrengas-erikoisfrisbee)
        Peach Kart - $100.00
        "Puppy Waltz" Box - $6.00 (soittorasia)
        Rack of Deer Antlers - $30.00 (poronsaret koiralle)
        Shredded Fur - $10.00 (äänilevy)
        Top Hat - $18.00 (silinteri?)
        UFO - $10.00 (???)
        Wall Clock - $16.00 (tavallinen kello)

        Multa puuttuu noista labradortavaroista näköjään Peach Kart ja UFO:sta en ole ihan varma.

        Hmm.. Enpäs ole pitkään aikaan jaksanut kirjoittaa tänne vaikka käyn täällä joka päivä xD Ostin muuten äsken huskyn. Se on ihuna!


      • huskie
        Koirakamu kirjoitti:

        Hmm.. Enpäs ole pitkään aikaan jaksanut kirjoittaa tänne vaikka käyn täällä joka päivä xD Ostin muuten äsken huskyn. Se on ihuna!

        No sit mulla ei olekaan UFOa. Ilmeisesti kaikki muut täällä käy useemmin kävelemässä kuin mä, kun multa puuttuu vielä kaikkea vaikka oon pelannut niin kauan. :D Onpahan jotain tekemistä vielä.

        Niin ja Tomira, se sivu mistä löysin tuon listan on osoitteessa http://cheats.1up.com/do/userFAQ?cId=5787007&cmId=3135238


      • Nintendogs

        Itselläni on vaan se helikopteri ja sitten maroi kart... Mä en ole vieläkään saanut jackrusselbookia vaikka on jo yli 30 000 trainerii!!


      • SimsShelia
        Nintendogs kirjoitti:

        Itselläni on vaan se helikopteri ja sitten maroi kart... Mä en ole vieläkään saanut jackrusselbookia vaikka on jo yli 30 000 trainerii!!

        Neliapilakello saattaa auttaa... Ainakin kun olen itse laittanut sen, olen löytänyt paljon enemmän kaikkea esim. Peach Kart , Vaasi, Säästöpossu, Korkokenkä...


      • SimsShelia

        Fireman hatin (jolla saa Dalmatialaisen kenneliin), auttaa löytämään:
        1. Vie koirasi mahdollisimman nopeasti lenkille, kun kuulet paloauton äänen (joskus se kuuluu siellä taustalla)
        2. Neliapilakellokin on hyvä pitää.
        3. Yritä kulkea mahddollisimman monen (?) - ''laatikon'' kohdalta (se missä tulee joko lahja tai koira)
        4. Itselläni ne toisien koirien omistajat viittailivat jotakin ''Fireman'' juttuihin ja höpöttivät sellaista..


      • Tomira
        SimsShelia kirjoitti:

        Neliapilakello saattaa auttaa... Ainakin kun olen itse laittanut sen, olen löytänyt paljon enemmän kaikkea esim. Peach Kart , Vaasi, Säästöpossu, Korkokenkä...

        tota toi korkokenkä ja säästo possu ei oo uutta XD


      • Tomira
        SimsShelia kirjoitti:

        Fireman hatin (jolla saa Dalmatialaisen kenneliin), auttaa löytämään:
        1. Vie koirasi mahdollisimman nopeasti lenkille, kun kuulet paloauton äänen (joskus se kuuluu siellä taustalla)
        2. Neliapilakellokin on hyvä pitää.
        3. Yritä kulkea mahddollisimman monen (?) - ''laatikon'' kohdalta (se missä tulee joko lahja tai koira)
        4. Itselläni ne toisien koirien omistajat viittailivat jotakin ''Fireman'' juttuihin ja höpöttivät sellaista..

        hyvä tietää toi juttu O_O ei tullu mieleen että vie koiran ulos kun paloauton ääni kuuluu


      • dachshund
        Tomira kirjoitti:

        hyvä tietää toi juttu O_O ei tullu mieleen että vie koiran ulos kun paloauton ääni kuuluu

        Mulla ei onnistu tassun opettaminen. Mitenkäs setehdänn.. Kiitos jos vastaatte :)


      • dachshund
        Tomira kirjoitti:

        hyvä tietää toi juttu O_O ei tullu mieleen että vie koiran ulos kun paloauton ääni kuuluu

        hei mä en tiiä miten tassu opetetaa.. Voitteko neuvoo :)


      • Tomira
        dachshund kirjoitti:

        Mulla ei onnistu tassun opettaminen. Mitenkäs setehdänn.. Kiitos jos vastaatte :)

        laitat sen istumaan ja sitten nostat sen tassun ylös ja painat äkkii lamppua ja sanot vaikka "tassu" ja niin koko ajan että se oppii


      • huskie
        SimsShelia kirjoitti:

        Fireman hatin (jolla saa Dalmatialaisen kenneliin), auttaa löytämään:
        1. Vie koirasi mahdollisimman nopeasti lenkille, kun kuulet paloauton äänen (joskus se kuuluu siellä taustalla)
        2. Neliapilakellokin on hyvä pitää.
        3. Yritä kulkea mahddollisimman monen (?) - ''laatikon'' kohdalta (se missä tulee joko lahja tai koira)
        4. Itselläni ne toisien koirien omistajat viittailivat jotakin ''Fireman'' juttuihin ja höpöttivät sellaista..

        Ei mutta tuohan kuulostaa loogiselta, paloauto pudottaa kadulle palomiehen hatun. Ajattelin aina, että ne on poliisiautojen sireeneitä. Pidän nyt DS:ää auki tuossa tietokoneen vieressä...kaikkia muita liikenteen ääniä kyllä kuuluu mutta ei sitä.
        Toivottavasti siihen ei ole mitään tiettyä kellonaikaan millon niitä vaan menee ohi. >.<

        Neliapilakellon lisäksi koiralle Lucky Collar-panta päälle, kun senkin kuvauksessa sanotaan, että se tuo hyvää onnea.


      • Tomira
        huskie kirjoitti:

        Ei mutta tuohan kuulostaa loogiselta, paloauto pudottaa kadulle palomiehen hatun. Ajattelin aina, että ne on poliisiautojen sireeneitä. Pidän nyt DS:ää auki tuossa tietokoneen vieressä...kaikkia muita liikenteen ääniä kyllä kuuluu mutta ei sitä.
        Toivottavasti siihen ei ole mitään tiettyä kellonaikaan millon niitä vaan menee ohi. >.<

        Neliapilakellon lisäksi koiralle Lucky Collar-panta päälle, kun senkin kuvauksessa sanotaan, että se tuo hyvää onnea.

        mäkin venaan sitä!
        Ja tiiäksä et onko se kysymys merkin kohdalla vai tuleeko se jossain tien varrella missä ei oo kysymys merkkiä?
        ja mun koural on kauheet varustukset lucky collar ja apila kello ^^
        Ja muuten sen jackrusselin kirjanki saa lenkillä
        ja onko se paketissa se lakki? (palomies lakki siis).


      • huskie
        Tomira kirjoitti:

        mäkin venaan sitä!
        Ja tiiäksä et onko se kysymys merkin kohdalla vai tuleeko se jossain tien varrella missä ei oo kysymys merkkiä?
        ja mun koural on kauheet varustukset lucky collar ja apila kello ^^
        Ja muuten sen jackrusselin kirjanki saa lenkillä
        ja onko se paketissa se lakki? (palomies lakki siis).

        Oon jo saanut Jackrusselin kirjan ja se ainakin oli ihan tavallisessa paketissa ja mielestäni tavallisessa ?-ruudussakin (mut voin muistaa väärin). Mulla tuo on ollut yli puoli tuntia jo auki eikä vielä mitään. Koirani innostuu välillä räksyttämään yksinään.


      • Tomira
        huskie kirjoitti:

        Oon jo saanut Jackrusselin kirjan ja se ainakin oli ihan tavallisessa paketissa ja mielestäni tavallisessa ?-ruudussakin (mut voin muistaa väärin). Mulla tuo on ollut yli puoli tuntia jo auki eikä vielä mitään. Koirani innostuu välillä räksyttämään yksinään.

        se jackrussel söpö?
        ja millon veit koiran ulos ja sait jackrusselin kirjan?
        oliko siinä joku ääni?


      • huskie
        Tomira kirjoitti:

        se jackrussel söpö?
        ja millon veit koiran ulos ja sait jackrusselin kirjan?
        oliko siinä joku ääni?

        Onhan ne kaikki niin söpöjä kuin tuollaset pelikoirat voi olla. :D Mä en mitenkään metsästänyt sitä jackrusselkirjaa sillon (kun en edes tiennyt et sen voi saada) niin en muista siitä mitään, paitsi että 30 000 trainerpistettä ylittyi sillä samalla lenkillä mutta tuo oli varmasti pelkkä sattuma.

        Kiva kun DS:n akkuvalo näyttää tossa punasta enkä jaksais ettiä laturia eikä tässä ole vapaata pistorasiaakaan. Akku loppuu tietysti just sen jälkeen jos löydän sen hatun. XD


      • Tomira
        huskie kirjoitti:

        Oon jo saanut Jackrusselin kirjan ja se ainakin oli ihan tavallisessa paketissa ja mielestäni tavallisessa ?-ruudussakin (mut voin muistaa väärin). Mulla tuo on ollut yli puoli tuntia jo auki eikä vielä mitään. Koirani innostuu välillä räksyttämään yksinään.

        niin että tuleeko se oikein vai pitääkö toivoa että se palohattu tulee?


      • huskie
        Tomira kirjoitti:

        niin että tuleeko se oikein vai pitääkö toivoa että se palohattu tulee?

        Niin en osaa sanoa, että löytyykö se automaattisesti jos vie koiran ulos sireenien jälkeen. Todennäköisesti ei heti ensimmäisellä kerralla.


      • Tomira
        huskie kirjoitti:

        Onhan ne kaikki niin söpöjä kuin tuollaset pelikoirat voi olla. :D Mä en mitenkään metsästänyt sitä jackrusselkirjaa sillon (kun en edes tiennyt et sen voi saada) niin en muista siitä mitään, paitsi että 30 000 trainerpistettä ylittyi sillä samalla lenkillä mutta tuo oli varmasti pelkkä sattuma.

        Kiva kun DS:n akkuvalo näyttää tossa punasta enkä jaksais ettiä laturia eikä tässä ole vapaata pistorasiaakaan. Akku loppuu tietysti just sen jälkeen jos löydän sen hatun. XD

        tiedän tunteen :D
        ja voi hitsi haluun sen dalkun !
        ja mist vetoo et en saa sitä ainaku luulen et saan ni ei tietenkää ja sitku en luule mä saan :DD
        mutta musta dalkku on nintendogsissa söpömpi ku jackrussel..

        menee hermot!!
        Kuuluu vaan muita ääniä ja ei paloautoja missään ! arghh!
        Mist vetoo ettei se tuu ees tänää ku on sunnuntai!
        tai sit se tulee vast illal


      • Tomira
        huskie kirjoitti:

        Niin en osaa sanoa, että löytyykö se automaattisesti jos vie koiran ulos sireenien jälkeen. Todennäköisesti ei heti ensimmäisellä kerralla.

        jos ei tuu niin taas odottamaan ja taas ja taas!
        ja voi kökön kökkö!
        en koskaan saa mitään hienouksia ku joskus tuurilla.. tosi hyvällä tuurilla -.- sniff


      • dachshund
        huskie kirjoitti:

        Ei mutta tuohan kuulostaa loogiselta, paloauto pudottaa kadulle palomiehen hatun. Ajattelin aina, että ne on poliisiautojen sireeneitä. Pidän nyt DS:ää auki tuossa tietokoneen vieressä...kaikkia muita liikenteen ääniä kyllä kuuluu mutta ei sitä.
        Toivottavasti siihen ei ole mitään tiettyä kellonaikaan millon niitä vaan menee ohi. >.<

        Neliapilakellon lisäksi koiralle Lucky Collar-panta päälle, kun senkin kuvauksessa sanotaan, että se tuo hyvää onnea.

        Tänää oottelin et paloauto menis ohi ja sittehän se meniki ohi ja lähin täysillä lenkille mutta ei tietenkää mittää firemashat tia löytyny! VOI PÖKYLÄ! Mun tuurilla se tulee ihan 5vuojen päästä! Mä H-A-L-U-U-N dalmiksen!Sen on niin IIIIIIIIHANAAAA! Mutta mulla ei yksinkertaisesti ONNISTU tassun kouluttaminen vaikka luen kaikkii trainer bookkeja yms. VOI MYNTTY!!


      • huskie
        dachshund kirjoitti:

        Tänää oottelin et paloauto menis ohi ja sittehän se meniki ohi ja lähin täysillä lenkille mutta ei tietenkää mittää firemashat tia löytyny! VOI PÖKYLÄ! Mun tuurilla se tulee ihan 5vuojen päästä! Mä H-A-L-U-U-N dalmiksen!Sen on niin IIIIIIIIHANAAAA! Mutta mulla ei yksinkertaisesti ONNISTU tassun kouluttaminen vaikka luen kaikkii trainer bookkeja yms. VOI MYNTTY!!

        Mihin aikaan se paloauto meni ohi ja miten pitkään odotit? Meinaan vaan, että mä ootin ja ootin sitä sireeniä joskus keskipäivällä varmaan tunnin eikä mitään.

        Kato onko tassun opettamiseen apua tästä, tuolta kolmannesta keskustelusta: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000001311&posting=22000000012530475


      • SimsShelia
        Tomira kirjoitti:

        tota toi korkokenkä ja säästo possu ei oo uutta XD

        ..Mutta en ole itse saanut niitä ennen. Ei ne ole ole arvokkaita tietenkään...XD


      • Nintendogs
        dachshund kirjoitti:

        Tänää oottelin et paloauto menis ohi ja sittehän se meniki ohi ja lähin täysillä lenkille mutta ei tietenkää mittää firemashat tia löytyny! VOI PÖKYLÄ! Mun tuurilla se tulee ihan 5vuojen päästä! Mä H-A-L-U-U-N dalmiksen!Sen on niin IIIIIIIIHANAAAA! Mutta mulla ei yksinkertaisesti ONNISTU tassun kouluttaminen vaikka luen kaikkii trainer bookkeja yms. VOI MYNTTY!!

        Älä välitä mäkin yritin kyllä kun se meni ohi mutta en ole löytänyt sitä vaikka olen 5 kertaa yrittänyt! :D


      • dachshund

      • willer

        kun sä saat sen lelun niin mee valikkoon ja paina sen lelun vieressä olevaa kysymysmerkkiä! siellä on ohje miten sitä ohjataan. se on tosin englanniksi.


      • willer
        spatu kirjoitti:

        Minä löysin juuri sellaisen cartauton, jossa on prinsessa (tai itse asiassa useampiakin). Eikä ole Jack Russelia vieläkään löytynyt. Eilen vaihdeltiin taas tavaroita tutun kanssa, joten sain sen kauko-ohjattavan helikopterin ja hän sai poronsarvet :D

        Tänne voisi listata mitä ihimiset ovat löytäneet listoittain.
        Esim. Avaruuteen liittyvät
        - meteoriitti
        - Alien (nukke)
        - Space Shuttle

        Korut ja arvotavarat
        - helminauha
        - timanttisormus
        - kultaharkko (itse en ole löytänty tätä)

        etc. etc. Olisi kiva tietää mitä kaikkea tavaraa sieltä mahdollisesti voisi tulla vastaan?

        moai statue (sellanen kivipatsas)

        possu pankki (tulee ainakin mulla tosi harvoin)

        hääsormus

        enempää en muista


      • Saksanpaimenkoira
        huskie kirjoitti:

        Löysin tän jostain päin nettiä ja kopioin tänne. Eli tässä on ne tavarat, jotka löytyy vain tietyssä Nintendogs-versiossa.

        Mäyräkoira:
        Dartboard - $10.00
        "Dog's Theme" Box - $6.00
        Graduation Cap - $18.00
        Leather Shoe - $6.00
        Mario Kart - $100.00
        Red Rubber Bone - $1.60
        Shower Cap - $2.00
        Smart Clock - $16.00
        Tiara - $30.00
        Waves - $10.00

        Chihuahua:
        Blue Rubber Bone - $1.60
        Bowser Kart - $100.00
        Broken Clock - $2.00
        Crown - $30.00
        Cube Clock - $16.00
        "Mario's Theme" Box - $6.00
        Modest Decor - $10.00
        Party Hat - $10.00
        Pizza Disc - $10.00
        Pump - $6.00

        Labrador:
        Bicolor Rubber Bone - $1.60 (purulelu)
        High Heel - $6.00 (korkokenkä)
        Life Ring - $2.00 (pelastusrengas-erikoisfrisbee)
        Peach Kart - $100.00
        "Puppy Waltz" Box - $6.00 (soittorasia)
        Rack of Deer Antlers - $30.00 (poronsaret koiralle)
        Shredded Fur - $10.00 (äänilevy)
        Top Hat - $18.00 (silinteri?)
        UFO - $10.00 (???)
        Wall Clock - $16.00 (tavallinen kello)

        Multa puuttuu noista labradortavaroista näköjään Peach Kart ja UFO:sta en ole ihan varma.

        Kyllä toi wawes levy löytyy esim. labbisversiostakin. Mut muuten oli tosi kiva tietää, et multa puuttuu noi paljon tavaroita! Harmi vaan et en tunne ketään, jolla ois chihuahua versio...


    • Tomira

      ootteko joskaan nähny dalmatialaista nintendogsissa?!
      Menkää googleen ja ettikää sieltä:
      Nintendogs husky
      Ni siellä on DALMATIALAISEN KUVA!!!!!!!!!!
      SE ON IHANAAA!!

      • Nintendogs

        Noh jos menet googlen kuvahaulla etsimään Nintendogs Jack niin sitten ensimmäinen kuva on jackrusseli! Ja Tomira älä jooko käytä Caps Lockia koko aikaa....


      • Tomira
        Nintendogs kirjoitti:

        Noh jos menet googlen kuvahaulla etsimään Nintendogs Jack niin sitten ensimmäinen kuva on jackrusseli! Ja Tomira älä jooko käytä Caps Lockia koko aikaa....

        miks en sais :S


      • Kaya

        Kävin vasta tänään kattomassa tota dalmista :D Vähän söpö! Se ois varmaan mustana vielä ihanampi.. Pahus soikoon, tulis se peli jo sieltä korjaamosta!!


    • Tomira

      myös nintendogs jack russel

      • Koirakamu

        Ohoh, niinpäs onkin! IHUNIA! :D Kiitti neuvosta, Tomira.
        :)


      • Tomira
        Koirakamu kirjoitti:

        Ohoh, niinpäs onkin! IHUNIA! :D Kiitti neuvosta, Tomira.
        :)

        kun vain googlessa kiertelin ja kattelin ni sieltä si löytys kaikenlaista ja nyt oon pelaamas nintendogsia XD
        Ja odotan tässä että paloauto menis jostain ohi :D


    • Tomira

      kun yritin laittaa tohon nintendogsiin tuon "go out" niin yritin tietokoneen hiirellä laittaa sen ja ihmettelin et mikse se mee ja sit tajusin ku näin sen kynän tossa pöydällä et húps XD

      • Nintendogs

        Mä en pääse tänään meseen mutta huomenna kun mä en oo nyt kotona vaan kun äiti oli piilottanut johonkin meijän netin... mun isovelin takia että jos pääset huomenna kello 16.00 niin hyvä! :D


      • Koirakamu
        Nintendogs kirjoitti:

        Mä en pääse tänään meseen mutta huomenna kun mä en oo nyt kotona vaan kun äiti oli piilottanut johonkin meijän netin... mun isovelin takia että jos pääset huomenna kello 16.00 niin hyvä! :D

        Joops, pääsen huomenna klo 16 meseen. :) Siis tarkotat 24:ttä päivää?

        GRRRR.. Ei oo vieläkään kuulunu paloauton ääntä, vaikka oon pitäny nintendogsii auki jo n. tunnin! :|


      • Nintendogs
        Koirakamu kirjoitti:

        Joops, pääsen huomenna klo 16 meseen. :) Siis tarkotat 24:ttä päivää?

        GRRRR.. Ei oo vieläkään kuulunu paloauton ääntä, vaikka oon pitäny nintendogsii auki jo n. tunnin! :|

        pääsenkin meseen... :D


      • Koirakamu
        Nintendogs kirjoitti:

        pääsenkin meseen... :D

        Jeps jeps.. Noh, nyt me ollaankin jo mesessä molemmat! :D


      • marianna
        Koirakamu kirjoitti:

        Joops, pääsen huomenna klo 16 meseen. :) Siis tarkotat 24:ttä päivää?

        GRRRR.. Ei oo vieläkään kuulunu paloauton ääntä, vaikka oon pitäny nintendogsii auki jo n. tunnin! :|

        moi kaikki en haluu kehuu mut huomasin just että mulla on molemmat tiesin että mulla on dalmatian koira mut sit huomasin että mulla on se toinenkin se jackrusselin olikse terrieri EN HALUA KEHUA kerroin vaan


    • Tomira

      millon pääset meseen?
      olen odottanu jo ainaki parimiljoonaa vuotta :D

      • Nintendogs

        Se on ihan tyhmää jos tietää kaikki rodut mitä saa seuraavaks!Eli en halua laittaa listaa täällä mutta voin laittaa mesessä ja sä et ole koskaan mesessä!


      • Kaya
        Nintendogs kirjoitti:

        Se on ihan tyhmää jos tietää kaikki rodut mitä saa seuraavaks!Eli en halua laittaa listaa täällä mutta voin laittaa mesessä ja sä et ole koskaan mesessä!

        Ette ikinä usko! Multa hajos Ds laite!! ;_; Se oli tippunu pöydältä kun olin koulussa ja kun katoin sitä yläruutua, se oli mäskänä! Kökkö!!


      • huskie
        Kaya kirjoitti:

        Ette ikinä usko! Multa hajos Ds laite!! ;_; Se oli tippunu pöydältä kun olin koulussa ja kun katoin sitä yläruutua, se oli mäskänä! Kökkö!!

        Oliko se auki vai kiinni taitettu tippuessaan? Mun kaikki Gameboyt on kestäneet vaikka mitä, niin en ole hirveän varovainen ollut DS:nkään kanssa. Jatkossa varmaan pitäisi.

        Onko se ruutu ihan tohjona vai pelkkiä halkeamia ja näkyykö mitään, jos laitat sen päälle? Tuollanen kun ei varmaan mene takuuseen vaikka siinä sellanen vielä oliskin...


      • SimsShelia
        Kaya kirjoitti:

        Ette ikinä usko! Multa hajos Ds laite!! ;_; Se oli tippunu pöydältä kun olin koulussa ja kun katoin sitä yläruutua, se oli mäskänä! Kökkö!!

        Siis menikö se näyttö ihan silleen että se oli ihan reikä siinä, vai tuliko siihen vaan naarmu? Tosi harmi.. Muuten, tietääkö kukaan, kuinka kauan (kun pelaa ekaa kertaa DS :ssää) siinä ekan koiran tempun opettamisessa kestää, että saa ne kaikki Tavaravalikot ja ''Go out'' valikot auki? Jos jollain olisi kokemuksia..


      • huskie
        SimsShelia kirjoitti:

        Siis menikö se näyttö ihan silleen että se oli ihan reikä siinä, vai tuliko siihen vaan naarmu? Tosi harmi.. Muuten, tietääkö kukaan, kuinka kauan (kun pelaa ekaa kertaa DS :ssää) siinä ekan koiran tempun opettamisessa kestää, että saa ne kaikki Tavaravalikot ja ''Go out'' valikot auki? Jos jollain olisi kokemuksia..

        Hassua, kun tätä on ihan samaa on monet kysyneet ennenkin ja mä en muista, että siinä olisi ollut mitään ihmeellistä jumituskohtaa...

        Ensinhän uutta pentua pitää rapsutella niin kauan, että se kotiutuu ja sen jälkeen opettaa sille sen nimi. Pentu on oppinut nimensä, kun pääset kirjottamaan sen. Oletko jo nuo tehnyt?


      • SimsShelia
        huskie kirjoitti:

        Hassua, kun tätä on ihan samaa on monet kysyneet ennenkin ja mä en muista, että siinä olisi ollut mitään ihmeellistä jumituskohtaa...

        Ensinhän uutta pentua pitää rapsutella niin kauan, että se kotiutuu ja sen jälkeen opettaa sille sen nimi. Pentu on oppinut nimensä, kun pääset kirjottamaan sen. Oletko jo nuo tehnyt?

        Juu, ei minulla itselläni ole kyseistä ongelmaa, mutta kun kuulee aika monessa Nintendogshommassa niiden puhuvan, että tuossa tulee joku jumituskohta, joten ajattelin vain kysyä..


      • huskie
        SimsShelia kirjoitti:

        Juu, ei minulla itselläni ole kyseistä ongelmaa, mutta kun kuulee aika monessa Nintendogshommassa niiden puhuvan, että tuossa tulee joku jumituskohta, joten ajattelin vain kysyä..

        Mikähän siinä kohdassa sitten on? Mä ainakin seurasin sillon pelin antamia ohjeita, eikä siinä mitään muuta voinut tehdäkään. Ehkä sitten, jos ei osaa englantia tai se ohje menee huomaamatta - siis siinä ihan ensimmäisenä, kun käsketään rapsuttaa koiraa niin pitkään että jotain tapahtuu. Sillonhan se jää vaan pyörimään yksinään sinne, eikä valikot ole auki.

        Ei siinä ainakaan mitään pakollista sisälläoloaikaa ollut enää sen jälkeen, kun koira oli nimetty.


      • Kaya
        huskie kirjoitti:

        Oliko se auki vai kiinni taitettu tippuessaan? Mun kaikki Gameboyt on kestäneet vaikka mitä, niin en ole hirveän varovainen ollut DS:nkään kanssa. Jatkossa varmaan pitäisi.

        Onko se ruutu ihan tohjona vai pelkkiä halkeamia ja näkyykö mitään, jos laitat sen päälle? Tuollanen kun ei varmaan mene takuuseen vaikka siinä sellanen vielä oliskin...

        Se meni silleen rikki, että se peli toimii ihan tavallisesti, mutta yläruudussa ei näy mitään muuta kun sellaisia "sisäisiä" halkeamia. Se ei siis menny ulkoisesti rikki.
        Tosin hyviä ja huonoja uutisia: Se saadaan korjattua, äiti soitti sinne ja lähetti sen vehkeen (se hajos viime viikolla).
        huonot uutiset: tänään soitettiin että hinta tulee olemaan 70€, eli toisin sanoen maksan sitä koko loppuelämäni xDD
        Mut ihan sama! Kunhan saan nintendogsini


      • Kaya
        Kaya kirjoitti:

        Se meni silleen rikki, että se peli toimii ihan tavallisesti, mutta yläruudussa ei näy mitään muuta kun sellaisia "sisäisiä" halkeamia. Se ei siis menny ulkoisesti rikki.
        Tosin hyviä ja huonoja uutisia: Se saadaan korjattua, äiti soitti sinne ja lähetti sen vehkeen (se hajos viime viikolla).
        huonot uutiset: tänään soitettiin että hinta tulee olemaan 70€, eli toisin sanoen maksan sitä koko loppuelämäni xDD
        Mut ihan sama! Kunhan saan nintendogsini

        siis äiti soitti sinne takuuhommeliin ja ne anto osotteen minne me DS sitten lähetettiin.. xD


      • SimsShelia
        huskie kirjoitti:

        Mikähän siinä kohdassa sitten on? Mä ainakin seurasin sillon pelin antamia ohjeita, eikä siinä mitään muuta voinut tehdäkään. Ehkä sitten, jos ei osaa englantia tai se ohje menee huomaamatta - siis siinä ihan ensimmäisenä, kun käsketään rapsuttaa koiraa niin pitkään että jotain tapahtuu. Sillonhan se jää vaan pyörimään yksinään sinne, eikä valikot ole auki.

        Ei siinä ainakaan mitään pakollista sisälläoloaikaa ollut enää sen jälkeen, kun koira oli nimetty.

        Juu. Mutta siis tarkoitin aivan alussa. Eli ensin pitää rapsutella, sitten antaa nimi, sitten opettaa eka temppu, ja sitten vasta ne valikot avautuu. eli siis tarkoitan ihan ihka ekaa koiraa. Vai pitääkö opettaa pelkkä nimi, ja sitten valikko avautuu, ja sitten tulee eka temppu?


      • Labbis
        SimsShelia kirjoitti:

        Juu. Mutta siis tarkoitin aivan alussa. Eli ensin pitää rapsutella, sitten antaa nimi, sitten opettaa eka temppu, ja sitten vasta ne valikot avautuu. eli siis tarkoitan ihan ihka ekaa koiraa. Vai pitääkö opettaa pelkkä nimi, ja sitten valikko avautuu, ja sitten tulee eka temppu?

        Nyt on minulla 40 000 trainerpointtii ja sain unelmieni kodin. sellaisen sinertävän.. tossa on sen kuva kun menee http://store.nifty.com/img/goods/S/09001504220201_s.jpg
        kattokaa meneekö se ..


      • Koirakamu
        Labbis kirjoitti:

        Nyt on minulla 40 000 trainerpointtii ja sain unelmieni kodin. sellaisen sinertävän.. tossa on sen kuva kun menee http://store.nifty.com/img/goods/S/09001504220201_s.jpg
        kattokaa meneekö se ..

        Eikös toi oo sen Northern european tai joku sellanen, vai?


      • huskie
        SimsShelia kirjoitti:

        Juu. Mutta siis tarkoitin aivan alussa. Eli ensin pitää rapsutella, sitten antaa nimi, sitten opettaa eka temppu, ja sitten vasta ne valikot avautuu. eli siis tarkoitan ihan ihka ekaa koiraa. Vai pitääkö opettaa pelkkä nimi, ja sitten valikko avautuu, ja sitten tulee eka temppu?

        Mun mielestä siinä oli vain rapsuttelu nimenanto alussa ja sitten valikot avautu. En muista, että olisi ollut pakko opettaa yhtään temppua heti ekallekaan koiralle mutta voin tietty olla väärässäkin...joten aika turha vastaus. :D

        No mut epäilemättä siinä jotain vielä pitää tehdä, jos ei nimen kirjoittamisenkaan jälkeen pääse mihinkään.


    • Minä

      Moi!
      Voisitteko kertoa kaikki mahd. koodit nintendogs peliin mitä tierätte? :D
      Kiitos!

      • Nintendogs

      • huskie
        Nintendogs kirjoitti:

        Käykää ehdottamassa Nintendogs palstaa täällä http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000004&conference=4500000000001139&posting=22000000013108641
        Jos me onnistutaan niin se on hyvä! :D Nyt tehään kovasti hommia uuden palstan eteen?

        Ei musta ole kovin hyvä idea kokonainen palsta yhdelle ainoalle DS-pelille. Varsinkin kun siinä on niin vähän sisältöä, että keskustelunaiheiden keksiminen on hankalaa.

        DS-aluelle mahtuu kyllä enemmän kuin hyvin noin vähät viestit, mitä siitä aiheesta tulee.


      • Kaya
        huskie kirjoitti:

        Ei musta ole kovin hyvä idea kokonainen palsta yhdelle ainoalle DS-pelille. Varsinkin kun siinä on niin vähän sisältöä, että keskustelunaiheiden keksiminen on hankalaa.

        DS-aluelle mahtuu kyllä enemmän kuin hyvin noin vähät viestit, mitä siitä aiheesta tulee.

        Oon samaa mieltä huskien kanssa. Ei musta tänne tuu enää niin paljon keskustelua, että kannattais oma palsta olla.. Tai no toisaalta.. mutta sitten taas..
        Aika turha viesti? xDD


      • huskie
        Kaya kirjoitti:

        Oon samaa mieltä huskien kanssa. Ei musta tänne tuu enää niin paljon keskustelua, että kannattais oma palsta olla.. Tai no toisaalta.. mutta sitten taas..
        Aika turha viesti? xDD

        Sillon joulun alla tuli enemmän viestejä sen takia, kun aika monet tiesivät saavansa sen joululahjaksi. Mutta kun se on vaan yksi peli, jossa on niin vähän tekemistä...siis jos vertaa noihin muihin peliaiheisiin aluesiin, Mario, Zelda, Pokemon, Final Fantasy - ihan eri juttu.


      • Nintendogs
        huskie kirjoitti:

        Sillon joulun alla tuli enemmän viestejä sen takia, kun aika monet tiesivät saavansa sen joululahjaksi. Mutta kun se on vaan yksi peli, jossa on niin vähän tekemistä...siis jos vertaa noihin muihin peliaiheisiin aluesiin, Mario, Zelda, Pokemon, Final Fantasy - ihan eri juttu.

        Ei sitte... :,(


      • willer
        huskie kirjoitti:

        Ei musta ole kovin hyvä idea kokonainen palsta yhdelle ainoalle DS-pelille. Varsinkin kun siinä on niin vähän sisältöä, että keskustelunaiheiden keksiminen on hankalaa.

        DS-aluelle mahtuu kyllä enemmän kuin hyvin noin vähät viestit, mitä siitä aiheesta tulee.

        kukaan ei käy täällä enää?!? haluaisin enemmän keskustelua nintendogsista!!


    • Tomira

      mulla on menny sata kertaaa paloauto ohi ja aina pimeällä :P
      ja en ole ikinä ehjtinyt kun olen aina tehny jotai muuta ja sellastaa...

      • Kaya

        Jee! Sain DS laitteeni huollosta tänään :D Nyt kohtelen sitä silkkihansikkain, kuin kukkaa kämmenellä..
        Mut mua vaivaa yks juttu. Siinä on ajat ihan pielessä, ja kun yritin viedä koiraani lenkille, tuli se missä lukee etten voi heti uudestaan käyttää piskiäni lenkillä, pitää antaa sen levätä yms. Aika hassua, kun ottaa huomioon, etten ole käyttänyt sitä lenkillä kahteen - kolmeen viikkoon. Ja se on muutenkin sellanen, että ihan kuin se ei olisi muuttunut tippaakaan (siis niillä ei ole edes nälkä tai mitään). Onkohan se tavallista tuollaisen jälkeen, vai olenko vainoharhainen? Kiltit, auttakaa..


      • huskie
        Kaya kirjoitti:

        Jee! Sain DS laitteeni huollosta tänään :D Nyt kohtelen sitä silkkihansikkain, kuin kukkaa kämmenellä..
        Mut mua vaivaa yks juttu. Siinä on ajat ihan pielessä, ja kun yritin viedä koiraani lenkille, tuli se missä lukee etten voi heti uudestaan käyttää piskiäni lenkillä, pitää antaa sen levätä yms. Aika hassua, kun ottaa huomioon, etten ole käyttänyt sitä lenkillä kahteen - kolmeen viikkoon. Ja se on muutenkin sellanen, että ihan kuin se ei olisi muuttunut tippaakaan (siis niillä ei ole edes nälkä tai mitään). Onkohan se tavallista tuollaisen jälkeen, vai olenko vainoharhainen? Kiltit, auttakaa..

        Niin, mulle tuli tuosta mieleen, että oletko tarkistanut DS:n asetuksista päivämäärän ja kellonajan? En ole yhtään varma tästä, mutta siinä tallennusmekanismissa on ehkä semmonen juttu, että se tallentaa samalla DS:n näyttämän ajan ja kun seuraavan kerran alottaa pelin, se vertaa sitä aikaa nykyiseen DS:n aikaan. Eli koirat olisivat nälkiintyneitä ym. sen mukaan, miten pitkä aika niiden aikojen välissä on kulunut.

        Sit en kyllä tiedä, mikä sitä vaivaa jos ne asetukset on oikein...mutta olishan ne siellä huollossa sen varmistaneet, että se kone on muuten kunnossa.


      • Nintendogs
        huskie kirjoitti:

        Niin, mulle tuli tuosta mieleen, että oletko tarkistanut DS:n asetuksista päivämäärän ja kellonajan? En ole yhtään varma tästä, mutta siinä tallennusmekanismissa on ehkä semmonen juttu, että se tallentaa samalla DS:n näyttämän ajan ja kun seuraavan kerran alottaa pelin, se vertaa sitä aikaa nykyiseen DS:n aikaan. Eli koirat olisivat nälkiintyneitä ym. sen mukaan, miten pitkä aika niiden aikojen välissä on kulunut.

        Sit en kyllä tiedä, mikä sitä vaivaa jos ne asetukset on oikein...mutta olishan ne siellä huollossa sen varmistaneet, että se kone on muuten kunnossa.

        Kivaa! Sain combat copterin ja en kamalast pidä siitä.. Siitä kuuluu juuri se sävelmä mistä en pidä! xD mikä sattuma mutta en kyllä myy sitä.. Toivottavasti saan vaihdettua jonkun kanssa sen bicolour rubber bonen! :D se on hiano! :D


      • Kaya
        huskie kirjoitti:

        Niin, mulle tuli tuosta mieleen, että oletko tarkistanut DS:n asetuksista päivämäärän ja kellonajan? En ole yhtään varma tästä, mutta siinä tallennusmekanismissa on ehkä semmonen juttu, että se tallentaa samalla DS:n näyttämän ajan ja kun seuraavan kerran alottaa pelin, se vertaa sitä aikaa nykyiseen DS:n aikaan. Eli koirat olisivat nälkiintyneitä ym. sen mukaan, miten pitkä aika niiden aikojen välissä on kulunut.

        Sit en kyllä tiedä, mikä sitä vaivaa jos ne asetukset on oikein...mutta olishan ne siellä huollossa sen varmistaneet, että se kone on muuten kunnossa.

        En pysty vieläkään käyttämään niitä lenkillä, vaikka laitoin ajan ja päivämäärän oikein (se valittaa vieläkin siitä "et voi käyttää niitä heti uudestaan.."). Voi pahus, se on ollu jo kaks ja puol tuntia, enkä pääse lenkille vieläkään. Siitä meinas loppuu akku (tai se valo siis muuttu punaseks) heti kun avasin sen ja laitoin sen sit laturiin..
        voi hitsi mua harmittaa jos se ei toimi! Pitää kattoo huomenna uudestaan. Taidan rukoilla illalla vastoin tapojani.. Ehkä se toimis huomenna, ehkä.. *nyyhkii*


      • huskie
        Kaya kirjoitti:

        En pysty vieläkään käyttämään niitä lenkillä, vaikka laitoin ajan ja päivämäärän oikein (se valittaa vieläkin siitä "et voi käyttää niitä heti uudestaan.."). Voi pahus, se on ollu jo kaks ja puol tuntia, enkä pääse lenkille vieläkään. Siitä meinas loppuu akku (tai se valo siis muuttu punaseks) heti kun avasin sen ja laitoin sen sit laturiin..
        voi hitsi mua harmittaa jos se ei toimi! Pitää kattoo huomenna uudestaan. Taidan rukoilla illalla vastoin tapojani.. Ehkä se toimis huomenna, ehkä.. *nyyhkii*

        Viimesiä sivuja, missä on vastauksia kaikkiin kysymyksiin. Siellä sanotaan, että noin käy, jos laittaa pelin toiseen DS:ään. Sä varmaan sait huollosta kokonaan uuden DS:n tai sit se muuttui siinä korjauksessa niin paljon, ettei peli enää tunnistanut sitä. Nyt kai se on ok jo?


      • Kaya
        huskie kirjoitti:

        Viimesiä sivuja, missä on vastauksia kaikkiin kysymyksiin. Siellä sanotaan, että noin käy, jos laittaa pelin toiseen DS:ään. Sä varmaan sait huollosta kokonaan uuden DS:n tai sit se muuttui siinä korjauksessa niin paljon, ettei peli enää tunnistanut sitä. Nyt kai se on ok jo?

        Juu nyt se jo toimiikin :) Ihanaa!! Pääsen viimeinkin kunnolla pelaamaan. Milloinkohan mulle tulee uus rotu tms. kun sain just 28 000 trainerii? Vasta kun saan 30 000? Älkää sitten kertoko, mikä rotu mulle seuraavaks tulee, jos nyt ylipäänsä ikinä tulee.. xD


      • Kaya
        Kaya kirjoitti:

        Juu nyt se jo toimiikin :) Ihanaa!! Pääsen viimeinkin kunnolla pelaamaan. Milloinkohan mulle tulee uus rotu tms. kun sain just 28 000 trainerii? Vasta kun saan 30 000? Älkää sitten kertoko, mikä rotu mulle seuraavaks tulee, jos nyt ylipäänsä ikinä tulee.. xD

        On tullu jo kaks kertaa paloauton ääni tänään. Syöksyn aina suoraa päätä lenkille, mutta eipäs oo vielä näkyny.. :( Pahus soikoon, kyllä minä sen vielä löydän!! Se yrittää ovelasti piiloutua, mutta ei se minua huijaa!!!
        Pitäsköhän vähän rauhoittua? xD
        Muutes, piti kysymäni, löysittekö te (jotka olette löytäneet Fireman Hatin) kysymysmerkistä vai maasta?


      • dachshund
        Kaya kirjoitti:

        On tullu jo kaks kertaa paloauton ääni tänään. Syöksyn aina suoraa päätä lenkille, mutta eipäs oo vielä näkyny.. :( Pahus soikoon, kyllä minä sen vielä löydän!! Se yrittää ovelasti piiloutua, mutta ei se minua huijaa!!!
        Pitäsköhän vähän rauhoittua? xD
        Muutes, piti kysymäni, löysittekö te (jotka olette löytäneet Fireman Hatin) kysymysmerkistä vai maasta?

        Tää keskusteluhan onaiven HIRVEESTI hiljentyny..Kirjotelkaa hyvät ihmiset ongelmianne ja kuulumisia yms..


      • Kaya
        Kaya kirjoitti:

        On tullu jo kaks kertaa paloauton ääni tänään. Syöksyn aina suoraa päätä lenkille, mutta eipäs oo vielä näkyny.. :( Pahus soikoon, kyllä minä sen vielä löydän!! Se yrittää ovelasti piiloutua, mutta ei se minua huijaa!!!
        Pitäsköhän vähän rauhoittua? xD
        Muutes, piti kysymäni, löysittekö te (jotka olette löytäneet Fireman Hatin) kysymysmerkistä vai maasta?

        Kukaan ei vastaa? :'(
        Tuntuu että kirjottelen tänne yksin..tai melkein yksin. Nyyh.


      • huskie
        dachshund kirjoitti:

        Tää keskusteluhan onaiven HIRVEESTI hiljentyny..Kirjotelkaa hyvät ihmiset ongelmianne ja kuulumisia yms..

        Luulenpa, että suurin osa niistä, jotka täällä joskus ennen joulua olivat aktiivisia ovat nyt ehtineet pelata Nintendogsia kyllästymiseen asti. Mutta olihan se mukava peli niin kauan kuin sitä kesti. Multa puuttuu vieläkin pari sataa pistettä että saisin viimeisen rodun auki, ja tavallaan en edes haluaisi, koska päätin että lopetan kokonaan sitten kun saan senkin - eikä mulla ole DS:lle mitään muuta peliä tällä hetkellä.

        Asiasta toiseen, testasin vahingossa DS:n pakkasensietokykyä. Se oli eilen monta tuntia jäätymässä repussa linja-auton tavaratilassa enkä ole vielä tarkistanut onko se kunnossa... jos siinä ei mitään nestemäisiä sisäosia kuitenkaan olis. **;


      • huskie
        Kaya kirjoitti:

        On tullu jo kaks kertaa paloauton ääni tänään. Syöksyn aina suoraa päätä lenkille, mutta eipäs oo vielä näkyny.. :( Pahus soikoon, kyllä minä sen vielä löydän!! Se yrittää ovelasti piiloutua, mutta ei se minua huijaa!!!
        Pitäsköhän vähän rauhoittua? xD
        Muutes, piti kysymäni, löysittekö te (jotka olette löytäneet Fireman Hatin) kysymysmerkistä vai maasta?

        Puuttuuhan multa sittenkin vielä dalmis. Siis mihin kellonaikaan niitä sireeneitä yleensä kuuluu? Olen monta kertaa ootellut ihan turhaan vaikka miten pitkään. Toisen salarodun avaava esine eli Jack Russel's Book löytyi muistaakseni tavallisesta näkyvästä ?-palikasta.


      • willer
        huskie kirjoitti:

        Puuttuuhan multa sittenkin vielä dalmis. Siis mihin kellonaikaan niitä sireeneitä yleensä kuuluu? Olen monta kertaa ootellut ihan turhaan vaikka miten pitkään. Toisen salarodun avaava esine eli Jack Russel's Book löytyi muistaakseni tavallisesta näkyvästä ?-palikasta.

        eli siis labbis versiossa,mulla ainakin ääni tulee erittäin usein aina puolelta. aina puolelta. esim. 14.30 tai 9.30


    • KyselijäOlento

      Tulipa mieleen yksi asia. Liittyykö se lehmän ääntely (kuuluu joskus) siihen esim. löytääkö koira jotain? Ja vihdoinkin sain 30 000 trainerpointsii xD

      • Kaya

        JIHUU!!!!! sain viimein saksanpaimenkoirani kenneliin!! Jes!


      • willer

        ..ja sit on viel ankkakin! mulla lenkillä aina metsän tai rannan lähellä kuuluu sorsan tai ankan ääni ja metsällä lehmän ääni. merkitseekö se jotain perhaps? (engl. ehkäpä?)


      • huskie
        willer kirjoitti:

        ..ja sit on viel ankkakin! mulla lenkillä aina metsän tai rannan lähellä kuuluu sorsan tai ankan ääni ja metsällä lehmän ääni. merkitseekö se jotain perhaps? (engl. ehkäpä?)

        En usko, että niillä äänillä mitään erityistä merkitystä on. Ehkä niiden avulla on tarkotus luoda vähän vaihtelua lenkille, alhaalla meren rannalla aallot kohisee ja yläreunassa taisi olla se farmi ja lehmät. Muuttuuhan siinä aina taustakuvakin joten miksei myös äänet.

        Huah...odotan edelleen sireeneitä. Vaihdoin epäviisaasti avaruuskämppään, koska siinä nyt ei ainakaan kuulu mitään muuta kuin avaruushuminaa. Pitää kokeilla sitä puolen tunnin juttua sitten kun saan uuden sisustuksen.


      • willer
        huskie kirjoitti:

        En usko, että niillä äänillä mitään erityistä merkitystä on. Ehkä niiden avulla on tarkotus luoda vähän vaihtelua lenkille, alhaalla meren rannalla aallot kohisee ja yläreunassa taisi olla se farmi ja lehmät. Muuttuuhan siinä aina taustakuvakin joten miksei myös äänet.

        Huah...odotan edelleen sireeneitä. Vaihdoin epäviisaasti avaruuskämppään, koska siinä nyt ei ainakaan kuulu mitään muuta kuin avaruushuminaa. Pitää kokeilla sitä puolen tunnin juttua sitten kun saan uuden sisustuksen.

        eli tarkoitetaanko niillä palo-auton sireeneillä sitä ääntä josta koira alkaa ulvoa? se muistuttaa mun mielestä poliisi autoa...


      • huskie
        willer kirjoitti:

        eli tarkoitetaanko niillä palo-auton sireeneillä sitä ääntä josta koira alkaa ulvoa? se muistuttaa mun mielestä poliisi autoa...

        Ei siellä muita sireeneitä kuulu. Mäkin ajattelin aina, että se on poliisiauto niin en yhtään osannut yhdistää sitä siihen Fireman's Hatiin ennenkuin joku täällä sanoi siitä.


      • willer
        huskie kirjoitti:

        Ei siellä muita sireeneitä kuulu. Mäkin ajattelin aina, että se on poliisiauto niin en yhtään osannut yhdistää sitä siihen Fireman's Hatiin ennenkuin joku täällä sanoi siitä.

        mäkin liitin sen siihen vasta kun joku sano sen :)


      • Kaya
        willer kirjoitti:

        mäkin liitin sen siihen vasta kun joku sano sen :)

        Mä luulin vaikka miten kauan että se on ambulanssi xD
        Vaikka kyllä se kuuluu aika monesti päivässä (mulla ainakin) mut eipä oo vielä hattua näkyny :/


      • KyselijäOlento
        Kaya kirjoitti:

        Mä luulin vaikka miten kauan että se on ambulanssi xD
        Vaikka kyllä se kuuluu aika monesti päivässä (mulla ainakin) mut eipä oo vielä hattua näkyny :/

        Mulla se ei melkein ikinä kuulu :( Epistä. Kaveri sai eilen sen palomies hatun xD


      • SimsShelia
        KyselijäOlento kirjoitti:

        Mulla se ei melkein ikinä kuulu :( Epistä. Kaveri sai eilen sen palomies hatun xD

        Nyt kun olin Bestikselläni pelailemassa Nintendogsia, kuulin paloauton äänen. Ihan huvikseni päätin koittaa, löytyisikö Palomiehenhattu. Niinpä menin semmosella koiralla millä on ''kävelymittari'' täysillä, ja menin KAIKKI kysymysmerkit. Sitten vaan lähdin matkaan, ja n. tokaviimeisella kysymysmerkillä se tapahtui: Siinä luki FIREMENS HAT!! Jahhuu!! Luultavasti pitää siis osata etsiä sitä, tai sitten se oli sattumaa... MRR!! Miksi en löytänyt sitä omassa DS: ni, vaan Bestikseni?! Noo, hän lupasi yhdistää minun kanssani, eli saan Dalmiksen.. Nyt molemmat yrittää niska hiessa löytää JackRusselia.. X)


      • Kaya
        SimsShelia kirjoitti:

        Nyt kun olin Bestikselläni pelailemassa Nintendogsia, kuulin paloauton äänen. Ihan huvikseni päätin koittaa, löytyisikö Palomiehenhattu. Niinpä menin semmosella koiralla millä on ''kävelymittari'' täysillä, ja menin KAIKKI kysymysmerkit. Sitten vaan lähdin matkaan, ja n. tokaviimeisella kysymysmerkillä se tapahtui: Siinä luki FIREMENS HAT!! Jahhuu!! Luultavasti pitää siis osata etsiä sitä, tai sitten se oli sattumaa... MRR!! Miksi en löytänyt sitä omassa DS: ni, vaan Bestikseni?! Noo, hän lupasi yhdistää minun kanssani, eli saan Dalmiksen.. Nyt molemmat yrittää niska hiessa löytää JackRusselia.. X)

        ONNEA!! Meen aina kaikki kyssärit, mut eipä onnista.. :(


      • willer
        SimsShelia kirjoitti:

        Nyt kun olin Bestikselläni pelailemassa Nintendogsia, kuulin paloauton äänen. Ihan huvikseni päätin koittaa, löytyisikö Palomiehenhattu. Niinpä menin semmosella koiralla millä on ''kävelymittari'' täysillä, ja menin KAIKKI kysymysmerkit. Sitten vaan lähdin matkaan, ja n. tokaviimeisella kysymysmerkillä se tapahtui: Siinä luki FIREMENS HAT!! Jahhuu!! Luultavasti pitää siis osata etsiä sitä, tai sitten se oli sattumaa... MRR!! Miksi en löytänyt sitä omassa DS: ni, vaan Bestikseni?! Noo, hän lupasi yhdistää minun kanssani, eli saan Dalmiksen.. Nyt molemmat yrittää niska hiessa löytää JackRusselia.. X)

        onnea sinulle! olen kateellinen! dalmis on söpöin rotu nintendogsissa minun mielestäni :)


      • nintendogs fani
        willer kirjoitti:

        onnea sinulle! olen kateellinen! dalmis on söpöin rotu nintendogsissa minun mielestäni :)

        mistä pääsee optionssiin


      • willer
        nintendogs fani kirjoitti:

        mistä pääsee optionssiin

        painat go out kohdasta ja siellä oikeassa reunassa on sellanen laatikko jossa lukee jotain. en muista nyt mitä. painat siitä ja siinä tulee 4 eri laatikkoo! alimmasta voit vaihtaa mikin herkkyyden jne...

        ja jos tarkoitit Nintendo DS optioniin niin laita DS päälle ja siellä ihan alareunassa on pieni DS kuva laatikossa niin paina siitä. siellä tulee käyttäjä-asetukset,näytön kalibrointi jne...


      • nintendogs fani
        willer kirjoitti:

        painat go out kohdasta ja siellä oikeassa reunassa on sellanen laatikko jossa lukee jotain. en muista nyt mitä. painat siitä ja siinä tulee 4 eri laatikkoo! alimmasta voit vaihtaa mikin herkkyyden jne...

        ja jos tarkoitit Nintendo DS optioniin niin laita DS päälle ja siellä ihan alareunassa on pieni DS kuva laatikossa niin paina siitä. siellä tulee käyttäjä-asetukset,näytön kalibrointi jne...

        oon nähny kaikkilla sivuil sellasen nintendogsis sellasen niiku sellase jossa lukee keskellä options ja sit siinä lukee ympärilla training, move, phone, item


      • willer
        nintendogs fani kirjoitti:

        oon nähny kaikkilla sivuil sellasen nintendogsis sellasen niiku sellase jossa lukee keskellä options ja sit siinä lukee ympärilla training, move, phone, item

        ...en tiiä mitään!


      • nintendogs fani
        willer kirjoitti:

        ...en tiiä mitään!

        mut se joka tietää nii saa luvan vastata


    • Tomira

      olenb eeeeeerittäin pahoillani kun en oo tullu tänne *snif* nyt ootte mulle vihaisia nyhyyh X(

      • dog.

        No eipä pahemmin tullu ikävä.. Ei pahalla


      • Kaya
        dog. kirjoitti:

        No eipä pahemmin tullu ikävä.. Ei pahalla

        Mäkään en oo jaksanu enää paljon pelailla. Surullista. Mulla ainaki oli Tomiraa ikävä :)


      • SimsShelia (en jaksa kirjua...
        Kaya kirjoitti:

        Mäkään en oo jaksanu enää paljon pelailla. Surullista. Mulla ainaki oli Tomiraa ikävä :)

        Niinpä,.. Kaverini löysi juuri toisen palomiehen hatun ja antaa sen minulle, että saisin sen Dalmiksen. Tajusin juuri sen, että koirat voi purra (jos sen etutassua pyörittää kauan se ''puree'' ja vinkuu, ja jos sitä kutsuu, se murahtaa ja ''lyö'' toisia koiria talossa...)


      • huskie
        SimsShelia (en jaksa kirjua... kirjoitti:

        Niinpä,.. Kaverini löysi juuri toisen palomiehen hatun ja antaa sen minulle, että saisin sen Dalmiksen. Tajusin juuri sen, että koirat voi purra (jos sen etutassua pyörittää kauan se ''puree'' ja vinkuu, ja jos sitä kutsuu, se murahtaa ja ''lyö'' toisia koiria talossa...)

        En sitten saanutkaan täydellisesti läpipelattua Nintendogsia, kun en jaksanut enää metsästää sitä pahuksen hattua ja dalmista siinä samalla. Lenkiltä tulevat pisteetkään ei enää 50 000 jälkeen mitään hyödytä niin tuntui vähän tyhmältä...mutta ei se mitään, ihan tarpeeksi kauan tuo peli mua viihdytti jokatapauksessa. Toisaalta hyvä mulle, ettei täällä ole enää kovin aktiivista keskustelua, kun oon jälleen kerran nettilakossa.

        SimsShelia, tuli mieleen tuosta puremisjutusta mun mopsi...sitä ei saanut rapsuttaa kuin hyvin vähän aikaa tai se hermostui ja jos sitä sen jälkeen kutsui, se käänsi selkänsä ja potki maata takajaloillaan ruutua kohti. Aika pippurinen tapaus. :D


      • SimsShelia
        huskie kirjoitti:

        En sitten saanutkaan täydellisesti läpipelattua Nintendogsia, kun en jaksanut enää metsästää sitä pahuksen hattua ja dalmista siinä samalla. Lenkiltä tulevat pisteetkään ei enää 50 000 jälkeen mitään hyödytä niin tuntui vähän tyhmältä...mutta ei se mitään, ihan tarpeeksi kauan tuo peli mua viihdytti jokatapauksessa. Toisaalta hyvä mulle, ettei täällä ole enää kovin aktiivista keskustelua, kun oon jälleen kerran nettilakossa.

        SimsShelia, tuli mieleen tuosta puremisjutusta mun mopsi...sitä ei saanut rapsuttaa kuin hyvin vähän aikaa tai se hermostui ja jos sitä sen jälkeen kutsui, se käänsi selkänsä ja potki maata takajaloillaan ruutua kohti. Aika pippurinen tapaus. :D

        Ehkä se on vihainen sulle (noin ne nimittäin tekee jos ne puree..) Tai sitten se on kyllästynyt rapsutukseen.


    • MrMario

      Nyt olen minäkin liittynyt joukkoon tummaan ja ostanut Nintendogsin. Niin, puolet tosin maksoi pikkusiskoni, koska hän sitä oikeastaan halusi. Ja nyt kävi niin, että minä otin ensimmäisen koiran ja nyt ei ole varaa ostaa siskolle omaa koiraa. Joten: mitkä ovat parhaat tavat ansaita rahaa? Entä miten oikeastaan opetan koiraa tekemään temppuja? Olen katsonut sitä temppukirjaa siellä pelissä, mutta kun se on englanninkielinen....

      • huskie

        Agility on helpoin ja nopein oppia. Ensin sinne hallille lenkin kautta harjottelemaan ja treenaan niin pitkään, että koira alkaa juosta vähän nopeemmin ja hyppää melko vaivattomasti esteiden yli. Pärjäät sit alkeistasolla varmasti.

        Voit tietty myös myydä lenkillä löytyneitä tavaroita mutta tuossa vaiheessa se ei juuri löydä kuin alle 1 £ arvoista roinaa.

        Koiralle voit opettaa temppuja, kun tökit sitä tekemään oikeita asioita sillä kynällä...ylänurkkaan syttyy lamppu, kun se tekee tempun ja sitä koskettamalla voit sanoa äänikomennon. Siitä temppukirjastahan näkee kuvien nuolista, mitä kynällä pitää tehdä, vaikka ei englantia osaiskaan.


      • willer

        agility on tosiaankin helpoin tapa mut eka luokka tottelevaisuudessa on nopeempi.siin pitää opettaa istu maahan ja tassu. mitä vaikeampi luokka sitä enemmän saa rahaa. tottelevaisuudesta saa enemmän rahaa kuin kiekon heitosta ja agilitystä. tarkkaile koiraasi mitä se tekee ja kun lammppu syttyy kerro mikrofooniin komento minkä haluat koiran tekemälle liikkeelle. se ei opi sitä ensimmäisellä kerralla joten pitää olla kärsivällinen :)


      • MrMario
        willer kirjoitti:

        agility on tosiaankin helpoin tapa mut eka luokka tottelevaisuudessa on nopeempi.siin pitää opettaa istu maahan ja tassu. mitä vaikeampi luokka sitä enemmän saa rahaa. tottelevaisuudesta saa enemmän rahaa kuin kiekon heitosta ja agilitystä. tarkkaile koiraasi mitä se tekee ja kun lammppu syttyy kerro mikrofooniin komento minkä haluat koiran tekemälle liikkeelle. se ei opi sitä ensimmäisellä kerralla joten pitää olla kärsivällinen :)

        Kun yritin saada Rollen oppimaan tassun antamista ja aina, kun olin sanonut mikkiin sen jutun, niin heti sen jälkeen Rolle lähti meneen. Ärsyttävää! No, kai tämä jotenkin kasvattaa luonnetta...
        Mitä koiralajeja tällasen alottelijan kannattaa muuten karttaa? Mulla on nyt beagle Rolle ja siskolla on Shi Zhu (vai mikä se ny olikaan) nimeltä Pörrö.


      • MrMario
        willer kirjoitti:

        agility on tosiaankin helpoin tapa mut eka luokka tottelevaisuudessa on nopeempi.siin pitää opettaa istu maahan ja tassu. mitä vaikeampi luokka sitä enemmän saa rahaa. tottelevaisuudesta saa enemmän rahaa kuin kiekon heitosta ja agilitystä. tarkkaile koiraasi mitä se tekee ja kun lammppu syttyy kerro mikrofooniin komento minkä haluat koiran tekemälle liikkeelle. se ei opi sitä ensimmäisellä kerralla joten pitää olla kärsivällinen :)

        Mistäköhän se johtuu, että koirani ei tule, kun huudan mikkiin sen nimeä? Mikin herkkyys on täysillä...


      • willer
        MrMario kirjoitti:

        Mistäköhän se johtuu, että koirani ei tule, kun huudan mikkiin sen nimeä? Mikin herkkyys on täysillä...

        ...siitä,että koirasi ei ole oppinut nimeään kunnolla..tai että se on vihainen sinulle..


      • SimsShelia
        willer kirjoitti:

        ...siitä,että koirasi ei ole oppinut nimeään kunnolla..tai että se on vihainen sinulle..

        Yritä kutsua sitä sun koiraa mahdollisimman samalla äänensävyllä miten olet sen nimen opettanut.


      • willer
        MrMario kirjoitti:

        Kun yritin saada Rollen oppimaan tassun antamista ja aina, kun olin sanonut mikkiin sen jutun, niin heti sen jälkeen Rolle lähti meneen. Ärsyttävää! No, kai tämä jotenkin kasvattaa luonnetta...
        Mitä koiralajeja tällasen alottelijan kannattaa muuten karttaa? Mulla on nyt beagle Rolle ja siskolla on Shi Zhu (vai mikä se ny olikaan) nimeltä Pörrö.

        kannatta koittaa kaikkia lajeja,jotka ovat agility,kiekonheitto,ja tottelevaisuus.tottelevaisuus on vaikein laji,joten kannattaa aloittaa agilityllä..kannattaa olla kärsivällinen,koska melkein kaikki koirat poistuu opetuksen välillä.kutsut sen vain takaisin,ja jatkat opetusta.shi zhu:lla kannattaa harrastaa agilityä,koska se oppii erittäin nopeasti nopeaksi.beaglella olen itse harrastanut kaikkia lajeja.


      • dog.
        SimsShelia kirjoitti:

        Yritä kutsua sitä sun koiraa mahdollisimman samalla äänensävyllä miten olet sen nimen opettanut.

        Tuosta nimestä "SimsSheila" tulee mieleen ihan joku Shelly barbi! Outo nimi sulla!!! xD


      • willer
        dog. kirjoitti:

        Tuosta nimestä "SimsSheila" tulee mieleen ihan joku Shelly barbi! Outo nimi sulla!!! xD

        ..toi nyt liittyy aiheeseen?


      • MrMario
        SimsShelia kirjoitti:

        Yritä kutsua sitä sun koiraa mahdollisimman samalla äänensävyllä miten olet sen nimen opettanut.

        en minä sananmukaisesti huuda. Ääh, no, korjaan, kun sanon sen nimen mikkiin.
        Kai se pitää jotenkin etsiä se äänensävy, miten sanoin sen.
        Jees, mutta nyt se osaa antaa tassua!


    • MrMario

      Elikkäs, milloin alkaa sitten saada uusia koiralajeja? Tiedän, että pitää olla kärsivällinen, mutta nyt vain kysyn. Jaa, milloin alkaa saada niitä kauko-ohjattavia kamoja kauppoihin? Kerran näin pikkupianon kaupassa (200£) mutta rahavarantoni olivat vähissä... nyyh :(

      • willer

        onnea koirasi johdosta (oppi siis antamaan tassun)

        2000 kouluttajanpistettä tarttet että uus koirarotu aukee! labis versiossa eka uus rotu on mopsi. 2000 pisteen välein saat uuden rodun! kun sulla on lähelle 30 000 niin sit niitä alkaa tulla 4000(?) pisteen välein.


      • MrMario
        willer kirjoitti:

        onnea koirasi johdosta (oppi siis antamaan tassun)

        2000 kouluttajanpistettä tarttet että uus koirarotu aukee! labis versiossa eka uus rotu on mopsi. 2000 pisteen välein saat uuden rodun! kun sulla on lähelle 30 000 niin sit niitä alkaa tulla 4000(?) pisteen välein.

        on dachshund-versiossa eka uus koira?


      • willer
        MrMario kirjoitti:

        on dachshund-versiossa eka uus koira?

        sitä mä en tiiä kun mul on labbis versio. muuten se dachshund versio on suomeks mäyräkoira versio :)


      • MrMario
        willer kirjoitti:

        sitä mä en tiiä kun mul on labbis versio. muuten se dachshund versio on suomeks mäyräkoira versio :)

        Tajusin kun kävin kennelis kattoo niitä mäyräkoirii.


    • MrMario

      Kenellä täällä on eniten trainer pointsei? Mulla n00billa on huikeet 1407!!

      • Kaya

        Mulla täydet 50 000 trainer pointsii! :D


      • MrMario
        Kaya kirjoitti:

        Mulla täydet 50 000 trainer pointsii! :D

        Ei tää peli sitten ehkä välttämättä NIIN pitkäikänen ookkaan... riippuu kuinka paljon pelaa...


      • nintendogs fani
        MrMario kirjoitti:

        Ei tää peli sitten ehkä välttämättä NIIN pitkäikänen ookkaan... riippuu kuinka paljon pelaa...

        siis nyt selitän tarkasti okei siinä pitäis jostain päästä optioniin.ja sit siinä optionissa on sen option tekstin ympäsillä neljä sanaa ja kuvat ja ne sanat on:iten(laatikon kuva)phone(puhelin)move(tassu)ja training(tyttö)nii miistä siihen pääsee???vastatkaa plii


      • huskie
        nintendogs fani kirjoitti:

        siis nyt selitän tarkasti okei siinä pitäis jostain päästä optioniin.ja sit siinä optionissa on sen option tekstin ympäsillä neljä sanaa ja kuvat ja ne sanat on:iten(laatikon kuva)phone(puhelin)move(tassu)ja training(tyttö)nii miistä siihen pääsee???vastatkaa plii

        Siis missä on tuommonen valikko? Ei mun pelissä ainakaan ollut. Ootko ehkä nähnyt sen jossain kuvassa netissä vai? Se on voinut olla tuollanen joskus kehitysvaiheessa mutta muuttunut sit lopulliseen peliin...


      • willer

        vasta n. 30 000 kouluttajan pistettä :/


      • nintendogs fani
        huskie kirjoitti:

        Siis missä on tuommonen valikko? Ei mun pelissä ainakaan ollut. Ootko ehkä nähnyt sen jossain kuvassa netissä vai? Se on voinut olla tuollanen joskus kehitysvaiheessa mutta muuttunut sit lopulliseen peliin...

        mie näin esim yhellä sivulla jossa oli otettu kuvii kun sitä pelataan nii siin oli se valikko.


      • MrMario
        willer kirjoitti:

        vasta n. 30 000 kouluttajan pistettä :/

        ...KOKONAAN läpivetäminen kestää? Siis että saa kaikki tavarat jne. Onx siitä jotain ennätystä?


      • willer
        MrMario kirjoitti:

        ...KOKONAAN läpivetäminen kestää? Siis että saa kaikki tavarat jne. Onx siitä jotain ennätystä?

        enpä oo nähny ketään jolla on kaikki reilulla pelillä ansaittua. tiedän yhen joka on ostanu sen dog trainer lisä osan jossa saa kaikki tavarat,kaikki koirarodut kenneliin,999 999.99 rahaa. nintendo ei ole julkaissut tätä dog trainer-osaa joten se ei ole virallinen vaan joku juippi on tehnyt sen!


      • Nintendogs
        nintendogs fani kirjoitti:

        siis nyt selitän tarkasti okei siinä pitäis jostain päästä optioniin.ja sit siinä optionissa on sen option tekstin ympäsillä neljä sanaa ja kuvat ja ne sanat on:iten(laatikon kuva)phone(puhelin)move(tassu)ja training(tyttö)nii miistä siihen pääsee???vastatkaa plii

        Jos kukaan ei täällä kamalasti käy!


    • MrMario

      Kodin sisustus vaikuttaa koiriin/peliin? Tuntuu vähän älyttömältä, että kodin sisustuksenkin voi vaihtaa.
      Agilityssä Championship on kyl tosi vaikee. Sen sitä edellisen Master-luokassa mun koira voittaa ihan kybällä kultaa tosi helposti, mutta championissa ei pääse edes kolmanneksi.

      • nintendogs fani

        hei vatatkaa pliis mun kyssään!!!kaikki jotka vastaa oikeen vastauksen on ihQui!


      • huskie

        Ei vaikuta kuin äänimaailmaan. Tosin, voi olla että joissakin sisustuksissa kuulee helpommin liikenteen ääniä (jos kyttää sitä paloautoa dalmatialaisen takia) kuin toisissa.

        Osaako koirasi muuten pujotella automaattisesti agilityn kepit? Se on melkonen aikasyöppö, jos sitä joutuu ohjaamaan niiden läpi.


      • willer
        huskie kirjoitti:

        Ei vaikuta kuin äänimaailmaan. Tosin, voi olla että joissakin sisustuksissa kuulee helpommin liikenteen ääniä (jos kyttää sitä paloautoa dalmatialaisen takia) kuin toisissa.

        Osaako koirasi muuten pujotella automaattisesti agilityn kepit? Se on melkonen aikasyöppö, jos sitä joutuu ohjaamaan niiden läpi.

        eli ranch housessa tulee erittäin usein ankan kaakatusta ja hevosen kavioden kopsetta!ja esim ranta kodissa en oo kuullu kertaakaan kumpaakaan ääntä!


      • willer

        eli kun meet kenneliin niin esim villakoirissa kun ne leikkii siel kennelissä näet et jotkut juoksee nopeemmin kun toiset,niin ne nopeemmat sopii agilityyn. mul on 2 sellasta ja ne juoksee nopeinta vauhtia mitä pystyy! kun meet ekaan luokkaan harjottelemaan niin kannattaa mennä heti putkeen! meet eestaas siitä putkesta kunnes se on erittäin nopea!


      • nintendogs fani
        willer kirjoitti:

        eli kun meet kenneliin niin esim villakoirissa kun ne leikkii siel kennelissä näet et jotkut juoksee nopeemmin kun toiset,niin ne nopeemmat sopii agilityyn. mul on 2 sellasta ja ne juoksee nopeinta vauhtia mitä pystyy! kun meet ekaan luokkaan harjottelemaan niin kannattaa mennä heti putkeen! meet eestaas siitä putkesta kunnes se on erittäin nopea!

        voiko siinä talossa siirtyy toiseen huoneeseen ???saan pelin 2kuukauden päästä...ja ku menee bark moreen nii onko siinä joku juttu et se kone tietää kenenkaa se menee siihen bark moreen esim voiko siihen mennä vaikka minä ja minun kaveri niiku ja ku siinä onb se kaveri lista nii mitä sillä kaveri listalla tehään???ja sit kun mark moressa on ja lähettää sen jonku viestin nii mistä se lähetetään???ja kun on se puisto ja siel koirii nii onko siel aina samat koirat ja kun kävelyttää ja siedl tulee niit koirii nii kävelyttääkö joku oikee nintendogs pelaaja niitä???


      • huskie
        willer kirjoitti:

        eli kun meet kenneliin niin esim villakoirissa kun ne leikkii siel kennelissä näet et jotkut juoksee nopeemmin kun toiset,niin ne nopeemmat sopii agilityyn. mul on 2 sellasta ja ne juoksee nopeinta vauhtia mitä pystyy! kun meet ekaan luokkaan harjottelemaan niin kannattaa mennä heti putkeen! meet eestaas siitä putkesta kunnes se on erittäin nopea!

        Mä katoin vain niitä luonnekuvauksia valitessani pentuja ja mietin sit, että mikä siihen agilitynopeuteen oikein vaikuttaa kun yksi koirista oli toivottoman hidas vaikka miten olisi harjotellut.

        Oletko ottanut sellasta nopeesti juoksevaa pentua ja vienyt agilityyn? Ja paljonko on championshipin aikaennätys jos olet?


      • huskie
        nintendogs fani kirjoitti:

        voiko siinä talossa siirtyy toiseen huoneeseen ???saan pelin 2kuukauden päästä...ja ku menee bark moreen nii onko siinä joku juttu et se kone tietää kenenkaa se menee siihen bark moreen esim voiko siihen mennä vaikka minä ja minun kaveri niiku ja ku siinä onb se kaveri lista nii mitä sillä kaveri listalla tehään???ja sit kun mark moressa on ja lähettää sen jonku viestin nii mistä se lähetetään???ja kun on se puisto ja siel koirii nii onko siel aina samat koirat ja kun kävelyttää ja siedl tulee niit koirii nii kävelyttääkö joku oikee nintendogs pelaaja niitä???

        1. Ei ole kuin yksi huone.

        2. Se on BARK MODE...siihen mennään silleen, että oma ja kaverin DS-laite pidetään lähekkäin ja aktivoidaan molemmista Bark Mode. Siinä ei voi ite tehdä mitään mutta koirat leikkii keskenään.

        3. Kaverilistalle tulee merkintä kaikista niistä kavereista, joiden kanssa olet ollut Bark Modessa.

        4. Puistossa on muistaakseni 1-3 samaa koiraa joka kerta.

        5. Ei kävelytä oikea pelaaja vaan ne on ohjelmoitu peliin.

        PS. Älä stressaa etukäteen siitä pelistä. :D


      • MrMario
        huskie kirjoitti:

        Ei vaikuta kuin äänimaailmaan. Tosin, voi olla että joissakin sisustuksissa kuulee helpommin liikenteen ääniä (jos kyttää sitä paloautoa dalmatialaisen takia) kuin toisissa.

        Osaako koirasi muuten pujotella automaattisesti agilityn kepit? Se on melkonen aikasyöppö, jos sitä joutuu ohjaamaan niiden läpi.

        Osaa se pujotella. Voitin muuten tänään kultaa chapionshipissä. Pitäs varmaan harjotella Rollen kaa kiekonheittoo. Pikkusiskon shih zhu osaa aika hyvin sitä.
        Ja, tällasia taustakyssäreitä: Mikä on kallein juttu Nintendogsissa? Kysyn vaan tiedonhalusta.


      • willer
        huskie kirjoitti:

        Mä katoin vain niitä luonnekuvauksia valitessani pentuja ja mietin sit, että mikä siihen agilitynopeuteen oikein vaikuttaa kun yksi koirista oli toivottoman hidas vaikka miten olisi harjotellut.

        Oletko ottanut sellasta nopeesti juoksevaa pentua ja vienyt agilityyn? Ja paljonko on championshipin aikaennätys jos olet?

        28,56 sekunttia on mulla ennätys championchipissä. mut kun alotin yhen kerran tallennuksen alusta niin en tiiä onko siin ollu nopeempiakin tuloksia. ei toi nyt niin nopee oo.


      • nintendogs fani
        willer kirjoitti:

        28,56 sekunttia on mulla ennätys championchipissä. mut kun alotin yhen kerran tallennuksen alusta niin en tiiä onko siin ollu nopeempiakin tuloksia. ei toi nyt niin nopee oo.

        mut ku on BARK MORESSA(älkää sit sanoko mitää siitä et kirjotan vääri)nii siis kun siinä on nii joku sano et jolleki tyhjälle levylle voi tehä viestin miten se tehään? (kaverilla on nintendogs eikä se tiiä siitä paljon mitään)


      • willer
        nintendogs fani kirjoitti:

        mut ku on BARK MORESSA(älkää sit sanoko mitää siitä et kirjotan vääri)nii siis kun siinä on nii joku sano et jolleki tyhjälle levylle voi tehä viestin miten se tehään? (kaverilla on nintendogs eikä se tiiä siitä paljon mitään)

        mä en oo oikee ihminen vastaamaan tohon! mun lähel ei asu ketään jolla olis nintendogs.


      • Kaya
        willer kirjoitti:

        mä en oo oikee ihminen vastaamaan tohon! mun lähel ei asu ketään jolla olis nintendogs.

        Anteeksi mutta minun on nyt aivan pakko sanoa tämä. xD Mutta... Sun asentees suoraan sanoen kuvottaa mua! Siis koko ajan selität jotain soopaa ja luulet että me tiedettäs kaikki!! Ja kun sanoit jotain "Kaverillani on nintendogs, mut se ei tiiä siitä mitään", niin musta toi oli aika törkeesti sanottu... Jooh. Heh sori kun sanoin mut oli aivan pakko! x) Ei ollu tarkotus loukata... Mut onko joku mun kaa ees vähän samaa mieltä..?? MUTTA tiedättekö mitä..? Sain jack russelin pentuja kenneliini!! :D :D Eli löysin jack russel bookin! :)


      • willer
        Kaya kirjoitti:

        Anteeksi mutta minun on nyt aivan pakko sanoa tämä. xD Mutta... Sun asentees suoraan sanoen kuvottaa mua! Siis koko ajan selität jotain soopaa ja luulet että me tiedettäs kaikki!! Ja kun sanoit jotain "Kaverillani on nintendogs, mut se ei tiiä siitä mitään", niin musta toi oli aika törkeesti sanottu... Jooh. Heh sori kun sanoin mut oli aivan pakko! x) Ei ollu tarkotus loukata... Mut onko joku mun kaa ees vähän samaa mieltä..?? MUTTA tiedättekö mitä..? Sain jack russelin pentuja kenneliini!! :D :D Eli löysin jack russel bookin! :)

        nintendogs fanista :/ mikä on kouluttajan pistemääräsi kun sait sen jack russel bookin?


      • Nintendogs
        nintendogs fani kirjoitti:

        mut ku on BARK MORESSA(älkää sit sanoko mitää siitä et kirjotan vääri)nii siis kun siinä on nii joku sano et jolleki tyhjälle levylle voi tehä viestin miten se tehään? (kaverilla on nintendogs eikä se tiiä siitä paljon mitään)

        Joo olen samaa mieltä asiasta eli oli todella torkeesti sanottu... Sori jos loukkasin mutta niin se on!


      • Nintendogs
        Nintendogs kirjoitti:

        Joo olen samaa mieltä asiasta eli oli todella torkeesti sanottu... Sori jos loukkasin mutta niin se on!

        en oo vieläkään saanu kumpaakaan Jackrussel bookia enkä Firemans hatia!!!


      • Nintendogs
        willer kirjoitti:

        28,56 sekunttia on mulla ennätys championchipissä. mut kun alotin yhen kerran tallennuksen alusta niin en tiiä onko siin ollu nopeempiakin tuloksia. ei toi nyt niin nopee oo.

        Mitkä sulla on championchipissä enkka fresbeessä?


      • nintendog-pelaaja
        Nintendogs kirjoitti:

        en oo vieläkään saanu kumpaakaan Jackrussel bookia enkä Firemans hatia!!!

        ..mutta mulla kävi tuuri, koska mun kaverilla on se jack russell book, ja kun yhdistettiin, se anto sen lahjaksi, niin mun kenneliin tuli russeli. ;) Mutta se pakotti mua lahjottaan sen kirjan takasin, mutta eipä oo jackrusselinterrieri kadonnut mihinkään kennelistä. :) Joten jos sun kaverilla on jompi kumpi/molemmat, voit pyytää että antaisko se toisen/molemmat niistä (eri yhdistyskerroilla) lahjaksi, ja että voit antaa ne takaisin. ;) Sitten saa ainakin ne rodut, jos niitä tarkotat. Mutta jos sun kaveris on oikein jalo, se saattaa antaa koko kirjan/hatun sulle ihan omaksi. :D

        Toivottavasti auttoi!


    • dinyela

      Niin mie halluisin tiettää mistä dalmatialainen on peräisin voisko joku sannooo jos tiettää :)

      • nintentoks-dogs

        jos tarkoitit että miten sen saa nii sun pitää saaha lenkiltä se firessman hatun tai en oo varma kirjotettiinko se tonne paäinkään ja sen saa joka versiossa.


      • Buuge
        nintentoks-dogs kirjoitti:

        jos tarkoitit että miten sen saa nii sun pitää saaha lenkiltä se firessman hatun tai en oo varma kirjotettiinko se tonne paäinkään ja sen saa joka versiossa.

        Kuinka kauan koiranne on ollut poissa kotoa?


    • Nimetön

      pliis kertokaa kaikki komennot mitkä te tiiätte ja miten ne opetetaan kertokaa pienet yksityiskohdatkin!!! kiitos jo etukäteen!!!

      • apu tulossa

        No, mun eniten opetettu koira, Sally, ainakin osaa nämä: istu, tassu, maahan, häntä (jahtaa häntää), ylös (nousee silleen "seisomaan"), hyppy, kieri, läppää (se läppäsee tassullaan, kuin olis antamassa tassua, mutta silleen lyhyesti). :) Siinä oli sulle apua!


      • toivottavasti
        apu tulossa kirjoitti:

        No, mun eniten opetettu koira, Sally, ainakin osaa nämä: istu, tassu, maahan, häntä (jahtaa häntää), ylös (nousee silleen "seisomaan"), hyppy, kieri, läppää (se läppäsee tassullaan, kuin olis antamassa tassua, mutta silleen lyhyesti). :) Siinä oli sulle apua!

        jos riittää avuksi


    • Nintendogsdiary

      Tietääkö kukaan nettisivua jossa olisi Nintendogs päiväkirjoja? Siis että voisi itse kirjoittaa omaa Nintendogs päiväkirjaa ja lukea muiden yms..

      • Omel

        http://www.nintendogs.com

        Tuolla on etusivulla 3 kohtaa, puppie dress, visit the kennel ja se diary homma. Multa voi kysyy muutakin, mul on ollut vuoden nintendogsissa 2 koiraa, (labradoria) Ekku ja Mimsy. Ja kaikki nintendogs aiheiset sivut on varmaan katottu läpi(:


      • koirahullu98
        Omel kirjoitti:

        http://www.nintendogs.com

        Tuolla on etusivulla 3 kohtaa, puppie dress, visit the kennel ja se diary homma. Multa voi kysyy muutakin, mul on ollut vuoden nintendogsissa 2 koiraa, (labradoria) Ekku ja Mimsy. Ja kaikki nintendogs aiheiset sivut on varmaan katottu läpi(:

        Miten voi saada jakrusselin ja dalmiksen?Kiitti jos vastaatte!


      • Cavagirl
        koirahullu98 kirjoitti:

        Miten voi saada jakrusselin ja dalmiksen?Kiitti jos vastaatte!

        Eli siis Jackrussel ja Dalmis on salarotuja, joten ne saa vaan jos löytää lenkiltä lahjan ja siellä on palomiehenhattu = dalmis ja jackrussel-kirja = jackrussel.

        PS. Niitä on sitten aika vaikea löytää.


      • JuttayAy^
        Cavagirl kirjoitti:

        Eli siis Jackrussel ja Dalmis on salarotuja, joten ne saa vaan jos löytää lenkiltä lahjan ja siellä on palomiehenhattu = dalmis ja jackrussel-kirja = jackrussel.

        PS. Niitä on sitten aika vaikea löytää.

        kuinka monta trainer pointsia pitää olla että pystyy ostamaan maitoa?


      • ni-do
        Cavagirl kirjoitti:

        Eli siis Jackrussel ja Dalmis on salarotuja, joten ne saa vaan jos löytää lenkiltä lahjan ja siellä on palomiehenhattu = dalmis ja jackrussel-kirja = jackrussel.

        PS. Niitä on sitten aika vaikea löytää.

        Mul on tohon 1 kysymys ku mun kamulla on kultanennoutaja -versio. Nii se ei oo löytäny mitää kirjaa tai sillee ja sil on se jackrussel nii onko se mahdollista?


      • pampompim
        ni-do kirjoitti:

        Mul on tohon 1 kysymys ku mun kamulla on kultanennoutaja -versio. Nii se ei oo löytäny mitää kirjaa tai sillee ja sil on se jackrussel nii onko se mahdollista?

        Niin eli siitä toko kisasta. Ni onks mitää erityist juttuu mil saaa ne koirat tekee temppuja kauemmin?
        Niinku vaik istuu viis sekunttia?


      • Help4
        pampompim kirjoitti:

        Niin eli siitä toko kisasta. Ni onks mitää erityist juttuu mil saaa ne koirat tekee temppuja kauemmin?
        Niinku vaik istuu viis sekunttia?

        Mieslestäni kyse on vain harjoituksesta. Siis harjoittelet koirasi kanssa esim. istumista yhä uudelleen ja uudelleen ja joka kerran jälkeen palkitset sen taputuksella. Näin se mielestäni käy, tai siis näin minä olen toiminut ja koira osaa istua ym. monen monta sekuntia.


      • PapanaPupu
        Help4 kirjoitti:

        Mieslestäni kyse on vain harjoituksesta. Siis harjoittelet koirasi kanssa esim. istumista yhä uudelleen ja uudelleen ja joka kerran jälkeen palkitset sen taputuksella. Näin se mielestäni käy, tai siis näin minä olen toiminut ja koira osaa istua ym. monen monta sekuntia.

        Hey, en ole ennen katsellutkaan näitä nintendogs sivuja itselläni on ollut 2 vuotta nintendogs peli ja kellään muulla mun tutuilla ei :/ Eli en oikein tiennyt heti kun kävin täällä sain vähän tietoo :) Aijon käyä täällä usein jos näkyy muitakin :D Mul on dalmis ja se ei mun mielestä erikoinen oo :) KAIKILLE NIILLE KETKÄ HALUAVAT ROTUJA!: Tää toimii kokeilin: laita nintendogs koirasi harjaustilaan yöksi (latuuriin että ei akku lopu) ''läppä'' auki ja sit meet nukkuu sit kun heräät sul on uus rotu kennelis! Mulle tuli viimeks Husky heti ostin kaks :)
        PENNUISTA: En ole ihan varma onko se totta et siinnä voi saada pentuja :O koirat on itsekkin pentuja :/Olen ainakin kuullut että vaan japanilaisessa Shiba inu versiossa voi saada...
        No jos jollekkin on pentuja tullut vois sanoo :)


      • hopsu4ever
        PapanaPupu kirjoitti:

        Hey, en ole ennen katsellutkaan näitä nintendogs sivuja itselläni on ollut 2 vuotta nintendogs peli ja kellään muulla mun tutuilla ei :/ Eli en oikein tiennyt heti kun kävin täällä sain vähän tietoo :) Aijon käyä täällä usein jos näkyy muitakin :D Mul on dalmis ja se ei mun mielestä erikoinen oo :) KAIKILLE NIILLE KETKÄ HALUAVAT ROTUJA!: Tää toimii kokeilin: laita nintendogs koirasi harjaustilaan yöksi (latuuriin että ei akku lopu) ''läppä'' auki ja sit meet nukkuu sit kun heräät sul on uus rotu kennelis! Mulle tuli viimeks Husky heti ostin kaks :)
        PENNUISTA: En ole ihan varma onko se totta et siinnä voi saada pentuja :O koirat on itsekkin pentuja :/Olen ainakin kuullut että vaan japanilaisessa Shiba inu versiossa voi saada...
        No jos jollekkin on pentuja tullut vois sanoo :)

        Oon sama kun papanaPupu mut tein jäsenen :] Pitää olla yksin täällä :(


      • Dalkkupentu Lucky
        ni-do kirjoitti:

        Mul on tohon 1 kysymys ku mun kamulla on kultanennoutaja -versio. Nii se ei oo löytäny mitää kirjaa tai sillee ja sil on se jackrussel nii onko se mahdollista?

        se on mahdollista jos kaverisi on saanut jackin joltain kaveriltaan


      • Dalkkupentu Lucky
        Dalkkupentu Lucky kirjoitti:

        se on mahdollista jos kaverisi on saanut jackin joltain kaveriltaan

        tuo viesti oli siis tarkoitettu ni-dolle


      • doggitaja
        JuttayAy^ kirjoitti:

        kuinka monta trainer pointsia pitää olla että pystyy ostamaan maitoa?

        Haloooooo..................
        Maitoo saa kaupasta eikä siihen tartte mitään pointseja!!!:)


    • Elina...

      KERTOISKO JOKU YSTÄVÄLLISESTI ETTÄ MITEN TOI ON MAHDOLLISTA NINTENDOGSISSA

      • Nintendooogs

        Elina..., katso vanhoja suomi24 nintendogs-keskusteluja, siellä on moneen kertaan jauhettu noita pentujuttuja;)


      • paskaapaskaaliikaapa

        kato youtubesta...


    • Lovex♥

      Mulla on kaks nintendogsia. Ennen ne on toiminu ihan normaalisti, mut nyt en enäöä voi lenkittää koiria, jotka on ollu kotona jonkin aikaa. Jos hakee koiran Dog hotellista niin sitä voi lenkittää. Oon hoitanu niitä ihan normaalisti, mut siltikään niitä ei voi lenkittää ja niille ei voi opettaa mitään. En tajua miks!! Voiko joku auttaa, ku haluaisin vielä joskus lenkittää mun koiria ja opettaa niille jtn. Se tuntuu siltä, kun se peli ois jumittunu yhteen hetkeen, eikä sille voi tehä mitään. :(

      • Faaraonsikarit

        Kuvaile vähän tarkemmin. Mitä tapahtuu kun yrität lenkittää? Jos selität niin on helmpompi auttaa :)


    • (:Nintendo-tytsy:)

      03.06. Aloitin pelini juuri uudelleen.
      Ensimmäinen koiraostokseni oli Nana,
      Nana on kaikista väreistä vaalein kultsu tyttö (kultainennoutaja=kultsu).
      04.06. Nanan temppulistaa täydentää vain "istu".
      05.06. Nana on edistynyt frisbeessä todella hyvin
      ja tänään tuli mahtava voitto jolla sain ostettua toisen kultsun.
      Toinen kultsu oli ruskea poika, Max.
      Aloitin heti pentujen teon (kunhan olin nimennyt Maxin).
      06.06. Nanasta ei vielä näe että siitä on tulossa äiti,
      mutta enhän minä oikeastaan ole varma onistuinko edes pentujen teossa. Mutta tein juuri niin,
      miten täällä Suomi24:n jossain palstalla oli neuvottu.

    • randomujio

      Aloitin pelin, mutta en pääse läpi, koska tai oikeastaan miten opetan sille nimen?:)

      • Nintsuliii<3 :3

        Tää peli on niin ihana ja mulla on jo kaikki muut koirat paitsi jakcrussell(en ossoo kirjottaa sitä)ja miniature pinser. Koirrina mulla on Netta mäyris Topi sheltie Pepe puudeli Jossu husky ja Emmi gorgi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe