sensuroitteko viestini

"PROVOILLE"

ilmeisesti!! mutta miksi saisinko syyn?
Aika kummaa

6

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • newamericancentury

      taidan tästälähtien tallentaa kaikki viestit mitkä ovat vähänkin loukkaavia ja copypastella laittaa ne aina uudestaan tänne jos toi asiallisten viestien sensurointi ei lopu.
      Se viesti "provoista" oli asiallinen ja poistit sen silti.??????????????WTF.
      Minulla on enemmän aikaa leikkiä täällä kuin sinulla lupaan sen.
      so do what i say and you dont get burned.

      • Valitettavasti tämä ei liity mitenkään Harry Potter palstalle. Siis ne sinun kirjoittamat viestit.

        Voit etsiä niille jonkun sopivammankin palstan.

        Jos tämä sääntö ei kelpaa, niin lähetäppäs postia Suomi24:n ylläpidolle.


      • noi turhat viestit veks....
        blue-tree kirjoitti:

        Valitettavasti tämä ei liity mitenkään Harry Potter palstalle. Siis ne sinun kirjoittamat viestit.

        Voit etsiä niille jonkun sopivammankin palstan.

        Jos tämä sääntö ei kelpaa, niin lähetäppäs postia Suomi24:n ylläpidolle.

        koska monilla alkaa menemään hermot tuollaisiin koska suurin osa kuitenkin odottaa asiallista postia!!!! Monet ovat myös puhuneet että vaihtavat keskustelu paikkaa muualle kuin suomi 24 :( ....että koitas pitää turhat viestit poissa täältä ettei KUNNOLLINEN keskustelu väki katoa...sitähän ei kukaan halua ;)

        tack blue tree!!! :)


      • Mutta poistatko
        blue-tree kirjoitti:

        Valitettavasti tämä ei liity mitenkään Harry Potter palstalle. Siis ne sinun kirjoittamat viestit.

        Voit etsiä niille jonkun sopivammankin palstan.

        Jos tämä sääntö ei kelpaa, niin lähetäppäs postia Suomi24:n ylläpidolle.

        myös provojen viestit? Sehän oli enemmänkin ohje niille kunnollisille kirjoittajille etteivät vastaisi provojen viesteihin ja sillä niistä päästäisiin. Myönnät varmaan tämän.
        Minä myönnän kyllä nyt ajateltuani että oli oikein poistaa se viesti koska se ei liittynyt asiaan johon palsta on perustettu.


      • niin eihän
        blue-tree kirjoitti:

        Valitettavasti tämä ei liity mitenkään Harry Potter palstalle. Siis ne sinun kirjoittamat viestit.

        Voit etsiä niille jonkun sopivammankin palstan.

        Jos tämä sääntö ei kelpaa, niin lähetäppäs postia Suomi24:n ylläpidolle.

        sitten tuokaan tuossa vähän alempana, missä puhutaan juuri näistä provoilijoista.


      • parvati.patil
        blue-tree kirjoitti:

        Valitettavasti tämä ei liity mitenkään Harry Potter palstalle. Siis ne sinun kirjoittamat viestit.

        Voit etsiä niille jonkun sopivammankin palstan.

        Jos tämä sääntö ei kelpaa, niin lähetäppäs postia Suomi24:n ylläpidolle.

        Jos tuolla periaatteella mennään, niin kaikki spoilaamiseen liittyvät viestit tyyliin: "mixei kukaa laita spoilerivarotuksii???? " pitäisi poistaa. Miten se liittyy Pottereihin? Samoin tämä viesti. Ei tämäkään liity yhtään enempää Pottereihin kuin viestit provoilijoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe