wc-remontin hinta

minä

Meillä on edessä pienen wc:n (1,7 m2) remontti - muovipintojen uusiminen kaakelipäällysteisiksi (lattia seinät) sekä wc-kalusteiden vaihto ja valaistuksen parantaminen. Tilassa ei ole suihkua, joten kosteussuojauksia yms. ei kai tarvitse laittaa, tämän tietysti tarkistan remonttimieheltä ennen remontin alkua.

Onko kenelläkään hajua, kuinka kalliiksi mahtaa tulla? Kannattaa tietysti pyytää tarjous parilta tekijältä, mutta haen jotain summittaisia suuntaviivoja vastaavan remontin tehneiltä.

6

1634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteyttä

      kaikkihan riippuu siitä minkä hintaiset kaakelit ja kalusteet valitset. Pistä viestiä tulemaan osoitteeseen [email protected] ,niin pistän muutaman kuvan tulemaan hintoineen.

    • parasta aikaa

      Itse teen, eli työn osuus on se miten sitä arvostaa..
      Kuiva 2,3 m2 tapettiseinäinen vessa meilläkin, mutta eristeet laitoin silti lattiaan ja 10 senttä seinille - ihan varmuudeksi.

      Muistista vetäistyjä noin hintoja.. Ihan kaikkia ei ole vielä hankittu

      - lämpökaapeli termostaatti 130,- (hong kong)
      - lattiatasoitteet ja primeri 60,-
      - vesieristeet ja vahvikenauha 70,-
      - saneerauslaasti ja saumalaasti 40,-
      - laatat (poistomyynnistä, hienot!) 100,-
      - silikonit 20,-
      - kylppärikalusteet, eli allas vesilukkoineen, allaskaappi, laatikosto, sekä peilikaappi ja sen viereen kaappi vajaa 400,- (köyhien stokka)
      - hana bidesuihku tarvikkeet 120,-
      - vessanpytty 200,- (jos en hanki satasen pyttyä)
      - halogeenivalaisemet 6 kpl kattoon 20,- (Lidl)
      - kattopaneelt 10,- (köyhien stokka)
      - uusi ovi, kynnys ja karmit 100,-

      - tutulle putkarille ja sähkärille muutama kymppi, siinä se suurinpiirtein..

      • seamarie

        onko se allaskaappi lildin mallistoa
        jos on niin olen kiinnostunut?
        varmasti kyllä jo myyty??


      • seamarie

        onko se allaskaappi lildin mallistoa
        jos on niin olen kiinnostunut?
        varmasti kyllä jo myyty??


    • euroa

      Teimme juuri ko. rempan saman kokoiseen vessaan ja loppusummaksi tuli n.3500e. Meille laitettiin vesieristys, mutta se ei olisi ollut pakollinen. Altaat yms. haettiin Bauhausista ja niiden osuus oli n.1500e. Tämä siis pk-seudulla. Aikaa työn tekemiseen kului viikko.

    • t. ap

      Sitten vaan laattoja valitsemaan :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe