Meillä on edessä pienen wc:n (1,7 m2) remontti - muovipintojen uusiminen kaakelipäällysteisiksi (lattia seinät) sekä wc-kalusteiden vaihto ja valaistuksen parantaminen. Tilassa ei ole suihkua, joten kosteussuojauksia yms. ei kai tarvitse laittaa, tämän tietysti tarkistan remonttimieheltä ennen remontin alkua.
Onko kenelläkään hajua, kuinka kalliiksi mahtaa tulla? Kannattaa tietysti pyytää tarjous parilta tekijältä, mutta haen jotain summittaisia suuntaviivoja vastaavan remontin tehneiltä.
wc-remontin hinta
6
1589
Vastaukset
- yhteyttä
kaikkihan riippuu siitä minkä hintaiset kaakelit ja kalusteet valitset. Pistä viestiä tulemaan osoitteeseen [email protected] ,niin pistän muutaman kuvan tulemaan hintoineen.
- parasta aikaa
Itse teen, eli työn osuus on se miten sitä arvostaa..
Kuiva 2,3 m2 tapettiseinäinen vessa meilläkin, mutta eristeet laitoin silti lattiaan ja 10 senttä seinille - ihan varmuudeksi.
Muistista vetäistyjä noin hintoja.. Ihan kaikkia ei ole vielä hankittu
- lämpökaapeli termostaatti 130,- (hong kong)
- lattiatasoitteet ja primeri 60,-
- vesieristeet ja vahvikenauha 70,-
- saneerauslaasti ja saumalaasti 40,-
- laatat (poistomyynnistä, hienot!) 100,-
- silikonit 20,-
- kylppärikalusteet, eli allas vesilukkoineen, allaskaappi, laatikosto, sekä peilikaappi ja sen viereen kaappi vajaa 400,- (köyhien stokka)
- hana bidesuihku tarvikkeet 120,-
- vessanpytty 200,- (jos en hanki satasen pyttyä)
- halogeenivalaisemet 6 kpl kattoon 20,- (Lidl)
- kattopaneelt 10,- (köyhien stokka)
- uusi ovi, kynnys ja karmit 100,-
- tutulle putkarille ja sähkärille muutama kymppi, siinä se suurinpiirtein..- seamarie
onko se allaskaappi lildin mallistoa
jos on niin olen kiinnostunut?
varmasti kyllä jo myyty?? - seamarie
onko se allaskaappi lildin mallistoa
jos on niin olen kiinnostunut?
varmasti kyllä jo myyty??
- euroa
Teimme juuri ko. rempan saman kokoiseen vessaan ja loppusummaksi tuli n.3500e. Meille laitettiin vesieristys, mutta se ei olisi ollut pakollinen. Altaat yms. haettiin Bauhausista ja niiden osuus oli n.1500e. Tämä siis pk-seudulla. Aikaa työn tekemiseen kului viikko.
- t. ap
Sitten vaan laattoja valitsemaan :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723