Onko koneessa tyyppivikoja ja montako tuntia kestää ajaa ilman isompia remonttia.
onko remontit kalliita?
bobcat 743
2
3998
Vastaukset
- Näitä kiikkuja
Niskat siinä on kovilla. Ja jos et itse aio ajaa,niin vaikea löytää kuskia, joka haluaisi sillä rynkytteellä ajella.
- Bobbarille
No, koneen alku 2-vetopyöräisestä, tajana 1xkylmä
alkunsa saanut Janquein maataloudesta. Sitten kehiteetty edelleen. Valmistaja suurin, seuraavat
Mustang/usa,Thomas/kanada,Gehl/usa (suurin usaan maatauskonekonserni)ostanut mustangin, pillari, kotrak, scattrack/libra(volvo, zetcat/lanz fai/komatsu yms.
Suurin on tämä bobcat, sitten gehl/mustang, Thomas/hundain/daevoo/fermeg/ monia muita samalla tuotemerkillä.
Bobcat muuttui, 80-alussa, tuli ns. pakettivoimansiirto, joka pulttiliitoksella rungossa kiinni, ei erilistä ketjujen säätömahdollisuutta, vaan rattaat ja ketjut pakettina. Nivelakseliongelma, murtokulma, kiikkerä, korkea painopiste, epävakaa, muihin verraten, pikakinnitys josta usan markkinoiden asnioista tullut vakio on perseestä. pitkä ja korkea muihin verraten. Muissa jopa ns. banjorakenne, joka takaa pisterasituksen keston
ketjujen erilliset säädöt, huolto saattaa olla jokusissa muissa vähän hankalampaa jne.
KETJUT ASA: amerikan stand. lujuudet 50, 60, 80, 100, 120, jotka kaikki käytössä eri konetyypeissä
Eli vetolujuudet. Asa standardi tarkoittaa vahvennettuja rullia ja seinämiä, jotka vain bobissa on viistot, koska ketjuja ei voida kiristää, ja jossa tahtoo moottorin viimeiset kiristyspultit jäämään löysään hankalan asennuksen takia. Lisäksi bobocatti on vipu/jalka hallinnoilla, joka on peestä, muissa jo joysticit, tai vataavat helpot ajosysteemit.
Bobo- ja Gase ohjauket ovat jenkkilän suosiossa
joten markkinoiden rajallisuuden takia niitä on eniten tarjolla. Pusku ja kuormaustehot muissa paremmat. Vertikaali puomisto on mustangin tekemä
jo 70- luvulta asti. Maksa toimivasta compactista elä turhasta statuksesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 201026
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759