Olen ihastunut noihin intialaisiin huonekaluihin, mutta...
Tietääkös joku kauppoja mistä niitä sais?? Siis Indiskassahan on jotain niitä, mutta olisko muita kauppoja??
Vai pitääkö lähteä Tukholmaan ostoksille pakettiauton kanssa.. ;o)
Intialaisia huonekaluja??
23
24102
Vastaukset
- mm.
Ainakin lappeenrannassa Cosmos Spirit ja Helsingissä Moko ja Day. Liedossa WanhaFanni ainakin joidenkin tietojen mukaan.
- Huu huu
Kattokaapas mitä ihanuuksia löytyy Tukholmasta..
www.kaiserindiskamobler.com
Noita olen siis kuolannut.. ;o)- rolli7
huonekaluja! Just semmoisia kuin minä tykkäisin..
- Huu huu
rolli7 kirjoitti:
huonekaluja! Just semmoisia kuin minä tykkäisin..
täältä löytyy kans
www.hemdirekt.se
meniköhän toi osote nyt oikein.. ;o) sieltä löytyy kans intialaisia kalusteita ja ne on tosi edullisia.
ne lähettävät tuotteet rahtina Ruotsissa ja nyt ystäväni ruotsista lupasi kysellä, että onnistuuko myös lähetys Suomeen.. ;o)
- on yksi intialainen
liike, joka myy huonekaluja ja pienempiä sisustustavaroita, en vain nyt muista putiikin nimeä. Sellosta löytyy myös Indiska, joten suosittelen matkaa Espooseen.
Intialaiset huonekalut ovat kauniita, mutta kannattaa kysyä, miten puu käyttäytyy Suomen kuivassa huoneilmassa. Useimmat tropiikin puulajit eivät viihdy liian kuivassa huoneilmassa vaan niihin tulee halkeamia ajan kanssa.- huu huu
Se kauppa on varmaan tuo Indiq living?
Akasiapuuhun voi tulla halkeamia, mutta itseäni ei se haittaa..
Tykkään muutenkin vanhan näköisistä kalusteista.. ;o)
- Piutsuli
Onko kellään noita Acazia-sarjan huonekaluja?
tuleeko niihin hirveästikkin halkeemia (akaasiapuuta) kuivan ilmaston vuoksi?? - Järki päähän!
Varmistakaa ettette osta sademetsästän puista valmistettuja huonekaluja!!!
Näin vähenätte sademetsän hakkuita omaltaosalta!- Tuisku
"Akaasiaa viljellään Intiassa plantaaseilla, eikä sen käyttö huonekaluissa siten vaaranna sademetsiä tai luonnon ekologista tasapainoa."
Tämä on napattu erään firman sivuilta, jotka myymät akaasiapuusta valmistettuja huonekaluja. - sanottiin..
Tuisku kirjoitti:
"Akaasiaa viljellään Intiassa plantaaseilla, eikä sen käyttö huonekaluissa siten vaaranna sademetsiä tai luonnon ekologista tasapainoa."
Tämä on napattu erään firman sivuilta, jotka myymät akaasiapuusta valmistettuja huonekaluja.Älä aina usko kaikkia mitä luet!!
- Tuisku
sanottiin.. kirjoitti:
Älä aina usko kaikkia mitä luet!!
Ylen sivuilta nappasin:
"Akaasia kasvaa Etelä- ja Itä-Aasiassa, lähinnä Thaimaassa ja Indonesiassa. Sen käyttö on kasvanut erittäin nopeasti ja esimerkiksi Indonesiaan akaasiaa on istutettu miljoonia hehtaareita. Se kasvaa hyvin nopeasti trooppisilla alueilla, missä koivu tai eukalyptus eivät viihty."
Eli kyllä akaasiaa kasvatetaan plantaaseilla. - Saukki
Tuisku kirjoitti:
Tämä on napattu erään firman sivuilta, jotka myymät akaasiapuusta valmistettuja huonekaluja.Muistettava on myös tarkistaa, onko kenties plantaasi perustettu sademetsän tilalle.
- Luottamusmies
Jos ette ole huomanneet niin kyseinen liike hakee jatkuvasti uusia työntekijöitä. Miksiköhän? Kehitysmaatausta heijastuu myös työpoliitiikkaan... Näitä riistopoliitikan etäkehtoja pitää boikotoida.
- ms 69
Hei! Olen itse ostanut aivan ihania akaasia puu huonekaluja lanternan kauppakeskuksesta. Niitä löytyy esim. suomisoffasta, maskusta sekä indiq living kaupasta, hinta on tosin aika kallista mutta aivan ihania! Suosittelen, eikä akaasia puu luultavasti halkeile,se on kuitenkin käsitelty jollain vahalla tms. ja niihin löytyy hoitoaineita, se(halkeilu) ominaisuus on mango puisissa sekä mahonki puisissa huonekaluissa! Terveisin ms!
- Antiqlook
Antiqlook on erikoistunut siirtomaatyylisten huonekalujen ja sisustustavaroihin. Tuotteet on valmistettu Intiassa Jodhpurin alueella.
Tuotteissa materiaalina käytetty "Seesampuu" (Sheesham, Shisham, Sissoo, Indian Rosewood, Tiet. nimi Dalbergia Sissoo) on kansaivälisesti parhaiten tunnettu loistavana tukkipuuna, mutta sitä käytetään myös esimerkiksi polttoaineena. Seesam kuuluu ruusupuiden sukuun ja kasvaa luonnonvaraisena Intian, Pakistanin ja Nepalin alueilla. Dalbergia Sissoo ei kuulu Maailman luonnonsuojeluliiton listalle maailman uhanalaisista lajeista (http://www.redlist.org).
Antiqlook huonekaluja myy mm. Riihimäellä Mattomaailma.
http://www.mattomaailma.com/index.php?p=/pages/majakka - leevi
Indiq Living liikkeitä löytyy Varistosta Kauppakeskus Viisarista entinen Iskun talo. Hyvinkäältä, Lanternasta ja Hyrylästä
- Acazia
Noita intialaisia akaasiapuusta tehtyjä kalusteita löydät sivustosta www.thomart.fi, siellä on myös ostopaikkaluettelo.
- Janson
Löytyy myös huonekalutukku.fi
- Sivilla
Janson kirjoitti:
Löytyy myös huonekalutukku.fi
Huonekalutukku.fi näyttäisi olevan edullisempi kuin thomart.fi. Melko laaja valikoima akaasiapuusta valmistettuja huonekaluja.
- hyvinkääläinen_
Indiq livingiä en suosittele kellekään. Toiminta on epäilyttävää ja jos haluaa kannattaa rehellistä ja hyvää asiakaspalvelua, niin valitse joku toinen liike mistä huonekalusi ostat.
- Annica
Täällä on...ja ihania onki;)
http://www.sisustusdiwali.fi/ - Odotan edelleen...
Liike on menossa konkurssiin, joten älkää ostako mitään ainakaan käteisellä jos ette saa heti mukaanne!!,
- Odotan edelleen...
... Siis Indiq Living.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664195
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006