pitkästä tavarasta saa halvemmalla kuin ostamalla talopaketin. tää on mun mielipiteeni ja olen sen monesti ilmoittanut
mistä timpuri
8
815
Vastaukset
- jos.....
Totta kai saa jos löydät timpurin joka osaa kohtuuhintaan rakentaa talon ja huolehtia työnsä jäljestä...Ja oot itse muutaman kuukausen tontilla apumiehenä keräämässä laudanpätkiä ja het autolla timpurille rak.tarvikkeita.
- vielä....
Ja riippuu talopaketistakin...., eihan hyvällä säällä pitkästä tavarasta rungon pystyttäminen montaa päivää vie parilta mieheltä.
- Mutta kun pitää olla kuvat ...
vielä.... kirjoitti:
Ja riippuu talopaketistakin...., eihan hyvällä säällä pitkästä tavarasta rungon pystyttäminen montaa päivää vie parilta mieheltä.
Mutta kun pitää olla kuvat rakennusvalvontaan ja
ei se riitä että on pelkkä runkokin pystyssä.
Pitää tilata kaikki eristeet ikkunat , kaikki pitää huolehtia itse. Varmaankin on halvempaa jos osaa ja on kokemusta alalta. Tuttu kaverini on suomen kovin timpuri ja on puhunut tekevänsä talon pitkästä. Nyt kun hän on seurannut oman projektini etenemisen hän on tullut toisiin ajatuksiin . Nimen omaan sen vaivan takia. Tosin hällä ei ole kokemusta koko talo projektin hoidosta vaikka on talo hommissa ollut attelemassa.
- näille
pitkästä näpertäville vois perustaa omaa palstaa missä he voivat keskustella kokemuksistaan. Tämähän on talopaketti palsta.
- ala väsymään tuohon
paskaan. Ja ketä kiinnostaa jonkun häirikön mielipide. Faktaa kehiin, niin voidaan jatkaa tätä älykästä kommunikointia.
- Anonyymi
Liitosta 140 päivä ja pimeänä 500 päivässä seuraavat 5 vuotta jo lyöty lukkoon.
- Anonyymi
Vinkkasin ihan varmuuden vuoksi :)
- Anonyymi
kyllä tämän ikäinen turha aloitus kaipas jo nostoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1224815Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1854508Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1171942- 4031711
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331472Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann71249Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3751209- 751135
- 741055
- 921008