pitkästä tavarasta saa halvemmalla kuin ostamalla talopaketin. tää on mun mielipiteeni ja olen sen monesti ilmoittanut
mistä timpuri
8
856
Vastaukset
- jos.....
Totta kai saa jos löydät timpurin joka osaa kohtuuhintaan rakentaa talon ja huolehtia työnsä jäljestä...Ja oot itse muutaman kuukausen tontilla apumiehenä keräämässä laudanpätkiä ja het autolla timpurille rak.tarvikkeita.
- vielä....
Ja riippuu talopaketistakin...., eihan hyvällä säällä pitkästä tavarasta rungon pystyttäminen montaa päivää vie parilta mieheltä.
- Mutta kun pitää olla kuvat ...
vielä.... kirjoitti:
Ja riippuu talopaketistakin...., eihan hyvällä säällä pitkästä tavarasta rungon pystyttäminen montaa päivää vie parilta mieheltä.
Mutta kun pitää olla kuvat rakennusvalvontaan ja
ei se riitä että on pelkkä runkokin pystyssä.
Pitää tilata kaikki eristeet ikkunat , kaikki pitää huolehtia itse. Varmaankin on halvempaa jos osaa ja on kokemusta alalta. Tuttu kaverini on suomen kovin timpuri ja on puhunut tekevänsä talon pitkästä. Nyt kun hän on seurannut oman projektini etenemisen hän on tullut toisiin ajatuksiin . Nimen omaan sen vaivan takia. Tosin hällä ei ole kokemusta koko talo projektin hoidosta vaikka on talo hommissa ollut attelemassa.
- näille
pitkästä näpertäville vois perustaa omaa palstaa missä he voivat keskustella kokemuksistaan. Tämähän on talopaketti palsta.
- ala väsymään tuohon
paskaan. Ja ketä kiinnostaa jonkun häirikön mielipide. Faktaa kehiin, niin voidaan jatkaa tätä älykästä kommunikointia.
- Anonyymi
Liitosta 140 päivä ja pimeänä 500 päivässä seuraavat 5 vuotta jo lyöty lukkoon.
- Anonyymi
Vinkkasin ihan varmuuden vuoksi :)
- Anonyymi
kyllä tämän ikäinen turha aloitus kaipas jo nostoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1241642Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2451162Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.186996- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48833Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827