pitkästä tavarasta saa halvemmalla kuin ostamalla talopaketin. tää on mun mielipiteeni ja olen sen monesti ilmoittanut
mistä timpuri
8
759
Vastaukset
- jos.....
Totta kai saa jos löydät timpurin joka osaa kohtuuhintaan rakentaa talon ja huolehtia työnsä jäljestä...Ja oot itse muutaman kuukausen tontilla apumiehenä keräämässä laudanpätkiä ja het autolla timpurille rak.tarvikkeita.
- vielä....
Ja riippuu talopaketistakin...., eihan hyvällä säällä pitkästä tavarasta rungon pystyttäminen montaa päivää vie parilta mieheltä.
- Mutta kun pitää olla kuvat ...
vielä.... kirjoitti:
Ja riippuu talopaketistakin...., eihan hyvällä säällä pitkästä tavarasta rungon pystyttäminen montaa päivää vie parilta mieheltä.
Mutta kun pitää olla kuvat rakennusvalvontaan ja
ei se riitä että on pelkkä runkokin pystyssä.
Pitää tilata kaikki eristeet ikkunat , kaikki pitää huolehtia itse. Varmaankin on halvempaa jos osaa ja on kokemusta alalta. Tuttu kaverini on suomen kovin timpuri ja on puhunut tekevänsä talon pitkästä. Nyt kun hän on seurannut oman projektini etenemisen hän on tullut toisiin ajatuksiin . Nimen omaan sen vaivan takia. Tosin hällä ei ole kokemusta koko talo projektin hoidosta vaikka on talo hommissa ollut attelemassa.
- näille
pitkästä näpertäville vois perustaa omaa palstaa missä he voivat keskustella kokemuksistaan. Tämähän on talopaketti palsta.
- ala väsymään tuohon
paskaan. Ja ketä kiinnostaa jonkun häirikön mielipide. Faktaa kehiin, niin voidaan jatkaa tätä älykästä kommunikointia.
- Anonyymi
Liitosta 140 päivä ja pimeänä 500 päivässä seuraavat 5 vuotta jo lyöty lukkoon.
- Anonyymi
Vinkkasin ihan varmuuden vuoksi :)
- Anonyymi
kyllä tämän ikäinen turha aloitus kaipas jo nostoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004