Ei ollut tälle kysymykselle sopivaa kategoriaa, joten tyrkkäsin tämän tänne..
Mikä on mielestäsi Maikkarin eli MTV3-kanavan komein ja tyylikkäin logo tähän astisista logoista?
Kaikki sivun http://fi.wikipedia.org/wiki/MTV3 logot ovat mukana kysymyksessä.
MTV 3 - logo
12
1661
Vastaukset
- televisioton
Minullahan ei tietysti ole valtaa sanoa asiantuntevaa mielipidettä, koska en televisiota omista, koska minulla ei ole televisiolupaa, mutta mielestäni paras MTV3:n logo on tuo sininenpallopöllölogo eli: "MTV Oy:n logo (1975-1993)"
- Rap stara
Tulipa tuosta mieleen seuraavan rapstara-ohjelman voittolyriikka:
Yo!
Nyt kaivan esiin slaikkarii,
ja suuntaan sen kohti maikkarii.
Jos ei tuu ohjelmiin parannusta,
niin täältä roiskuu kusta.
Yo!
Ennemmin toimin kuin inisen,
puhkon pöllön sinisen.
Yo!
- Joojoo
On se iso sininen pöllö kaikkista paras logo jep jep.
- oli...
munki mielest se iso sininen pallo pöllö ja hyvänä tokana se musta oksalla istuva pöllö. Kaikkein karsein oli se kasari kolmio.
- Miksi niitä pitää olla
Mistä ihmeestä on levinnyt buumie että ruudun ylälaidassa pitää mainoskatkoja lukuunottamatta notkua kanavan logo?! Kuka siitä on vastuussa?!
Televisio ja digiboksi pätkivät kaikennäköistä merkkiä ja logoa ruutuun niin eipä se riitä vaan kanavan logonkin pitää roikkua ruudussa. Vastuuntunnotonta ja holtitonta spämmäystä, olen asiasta huolissani! Logot pilaavat ohjelmat!!! Logot heti pois!!!!- Kiki
Silloin kun MTV3:lle tuli ekana logono, niin Minna Kuukka sanoi että se on siksi että kun virittää kanavia, niin löytää sen suosikkikanavansa..
- hylly
Kiki kirjoitti:
Silloin kun MTV3:lle tuli ekana logono, niin Minna Kuukka sanoi että se on siksi että kun virittää kanavia, niin löytää sen suosikkikanavansa..
Suosikkikanava köytyikin tuolloin helposti, kun sai skipattua mtv3:n heti logo perusteella.
- littlewitch89
1995-1998=)
vuoden 1995-1998 logo.huonoin taas joko se kolmio tai nykyinen
- paras logo
paras logo oli 90-luvun taitteessa, kolmio.
- se taitaa olla
tuo 98-01. Hyvät värit ja nätti mutta kuitenkin yksinkertainen. Kaikkein turhin on tuo nykyinen.
- juhni2
Paras oli 1993-1995 käytössä ollut logo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514