onko teillä ihmiset tietoa minkä hintaisia ovat kalkkunan tai eri kanarotujen siitosmunat ja mistäpä niitä voisi kysellä. Olen kiinnostunut sekä buff- että pronssikalkkunoista ja ns. rotukanoista esim. australorps, plymouth rock..
kalkkunan ja kanan siitosmunia
12
2687
Vastaukset
- --------------------
Siipikarjaliittoon soittamalla saa oman alueen kasvattajien yhteystiedot. Itse olen kyllä munia sekä tilannut että myynyt ympäri Suomea, matkahuollon kautta, ja hyvin ovat kuoriutuneet. (Kysymiäsi rotuja minulla ei ole).
Sitten joku aika sitten perustettiin se munanetti, voithan kysellä sieltäkin. Linkki alla:
http://www.munanetti.tk/- siitosmunia
Kiitti vinkistä kävinkin rekisteröitymässä tonne munanettiin. Minua jäi kiinnostamaan että mitä rotuja sinulta löytyy ja missäpäin Suomea asustelet? :)
- -------------
siitosmunia kirjoitti:
Kiitti vinkistä kävinkin rekisteröitymässä tonne munanettiin. Minua jäi kiinnostamaan että mitä rotuja sinulta löytyy ja missäpäin Suomea asustelet? :)
Kääpiökochineja, ja niitä viiriäisiä löytyy täältä Pohjanmaalta.
- kotkotti
Jos isompaa porukkaa kanahulluja haet kuin munanetissä, on www.siipi.info ja siellä pikkusiipi.
- mutta
ajattelin jotta jos täällä sivuilla pyörisi ihmisiä joilla olisi munia myydä nyt tai myöh. keväällä
- täälä ois
löytyis maatiaisen, chabon, silkkikanan eriväristä, sussexin, jättikochin, faverollen ja taistelukanan siitos munia
- tietosi
hei! Löysin jo Plymouth Rockeja, mutta olisin kiinnostunut tietämään missäpäin Suomen maata asustelet ja minkälaista hintaa pyydät munista... :)
- tässä tulis
tietosi kirjoitti:
hei! Löysin jo Plymouth Rockeja, mutta olisin kiinnostunut tietämään missäpäin Suomen maata asustelet ja minkälaista hintaa pyydät munista... :)
yhteystieoa, sähköposti on [email protected], asutaan Pohjanmaalla ja hinta euron per muna.
- potpotpot
..Kantaa nuo maatiaisesi ovat? Kulkevatkos siitosmunat muuten jotenkin muuten kuin itse hakemalla?
- buff.ap
Munani ajavat junalla Turkuun ja tulevat aina takaisin Maanantai-aamuyönä. Haisevat dödölle ja huulipunalle
- potpotpot
,öä kouiro vaak vaak koki
- buff.ap
Minulla on suuri siitosmuna housussani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303561Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91608Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241290Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.133906Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34903Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66864Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98829