Muistelin juuri kokeilleeni joskus jonkun hakkeri pelin demoa. Tarkoitus on hakkeroitua eri yritysten yms koneille ja muuttaa tietoja tai varastaa tiedostoja. Ainakin muistaakseni. Muistan pelanneeni aivan hikisenä ja jännityksen kourissa tätä demoa :) Ainoa ongelma on, etten muista sen nimeä. Se on jollain demo cd:llä joka on mulla jossain kellarissa laatikossa enkä viitsisi lähteä purkamaan romuja.
Olisin todella kiitollinen, jos joku vähän antaisi vinkkiä nimeen.
Hakkerointi peli
6
1789
Vastaukset
- bill gates - laskuportit :D...
Metsästäessäni tätä peliä törmäsin Digital Hazard nimiseen peliin. Idea taitaa olla sama. Ja nyt vihdoin löysin sen etsimänikin. Uplink: Hacker Elite oli hakemani peli.
- melkei hakkeri :D
kokeiles semmost peliä ku street hacker
se on sammalainen ku uplink mut visuaalisesti hianompi =) ja siin voi tehä viiruksia jne..... - bill gates....
melkei hakkeri :D kirjoitti:
kokeiles semmost peliä ku street hacker
se on sammalainen ku uplink mut visuaalisesti hianompi =) ja siin voi tehä viiruksia jne.....Ei oikeen sovi mun silmälle. Vaikutti aika monimutkaselta :> mut kokeillaan nyt vielä.
- Mdx
bill gates.... kirjoitti:
Ei oikeen sovi mun silmälle. Vaikutti aika monimutkaselta :> mut kokeillaan nyt vielä.
Niin se o aluks hieman oudon tuntune ja näkönen
mut loppujen lopuks se on aika yksin kertanen melkei ihan samaline ku uplink mut tossa voit mennnä julkisille paikoille ja ottaa aseen jos joku poliisi tulee ja ottaa kiinni ja ampua sen :D
ja hyvä toss on kans ku se tulee aina lehtee mitä oot saanu aikaa ja voit lukee sitte niitä sun saavutuksias :)
- 969
Minullakin on sama peli kateissa! Linkki tai sen pelin nimeä vaan tänne, joku "link" sen pelin nimi kyllä oli :/
- Jeese-
Mistä sais ton Street Hackerin full versiona (ilmaseksi)? Ku torrentteja löytyy, mutta ei oo seedejä ollenkaa. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1253123Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171942744Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina652185Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2581524Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.41464Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät241346Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31201Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3952Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115910Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103883