niin mikähän piru on ongelmana kun välillä jos joku yrittää soittaa puhelu menee suoraan vastaajaan, vaikka oliskin kenttää ja sit viestit saattaa joskus tulla jopa kaheksan tunnin viiveellä...
ongelma E365
4
354
Vastaukset
- jape
mulla sama puhelin ja sama vika. on ollut huollossakin kyseisen vian takia eivätkä saaneet sitä kuntoon. huollossa sanoivat suoraan että kyseessä on mallikohtainen vika jota ei saada korjattua!! oon ollu myös yhteydessä maahantuojaan josta sanottiin että puhelin pitää lähettää 3 kertaa korjattavaksi ennenkuin voivat harkita vaihtoa toiseen puhelimeen. mainitsin myös maahantuojalle että huoltoliikkeen mukaan vialle ei voi tehdä mitään mutta ei auttanut... kummaa touhua!!
- muikkeli
no jo on kummallista porukkaa.. typerää touhua... :/
- jape
muikkeli kirjoitti:
no jo on kummallista porukkaa.. typerää touhua... :/
..älä muuta sano..:(
- Jorma Ollila
jape kirjoitti:
..älä muuta sano..:(
ostavat morotolaa. Osta nokia *nauraa pa*kasta naurua* tai siimeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628