Onko kellään tietoa, mistä kyseisen kirjan saisi hankittua?
Viimeinenkin toivo meni, kun laitoin jonkin aikaa sitten tilauksen erääseen kirjakauppaan, ja tänään sieltäkin ilmotettiin että loppu on :(
Jos jollakulla on ylimääräisenä, ole valmis myös ostamaan. Nuhjaantunutkin käy.
Mailia voi laittaa: [email protected]
Roope Ankan elämä ja teot
8
4227
Vastaukset
- akuankka
no moi! en kyllä tiiä mistä sais, muuta ku että kokeile kirjastoa!!!
- _Eerika_
Itse havittelen samaa kirjaa ja vähän vaikuttaa, että voi olla kolmas painos on jo painettu, mutta ei ole vielä tullut myyntiin..
http://www.suomalainen.com/sk/servlets/ProductServlet- lassi
_Eerika_ kirjoitti:
http://www.suomalainen.com/sk/servlets/ProductServlet?action=productInfo&productID=3294823
kolmas painos tuli viime vuonna.
- lassi
lassi kirjoitti:
kolmas painos tuli viime vuonna.
www.huuto.net ettikää sielt. löytyy kyllä
- keno
lassi kirjoitti:
www.huuto.net ettikää sielt. löytyy kyllä
Kannattaa katella divareita ja kirppareita. Sieltä löytyy varmasti hyväkuntoisia. :)
Itse nimittäin meinasin etsiä sen käsiini ja ostaa, koska roope ankan elämä ja teot rulettaa.
- helinax
Hei. Ilmeisesti ainoa toivo löytää Roope Ankan elämästa ja teoista kertova kirja ovat yksityiset ihmiset, joilta teos voisi irrota. Itselläni kyseinen kirja on mutta en voi siitä luopua koska kuusi lastani vetävät kirjaa läpi elämänsä onnessa vuodesta toiseen. Ostaisin itsekin toisen samanlaisen teoksen jos joku jossain jotakin sellaisesta teitäisi.
- minä vain
28.9.2007 (Suomalaisen kirjakaupan nettisivujen mukaan) Ilmestyy Roope Ankan elämä ja teot osat 1 ja 2.
Ilmeisesti 1 osa on uusinta painos alkuperäisestä (en ole yhtään siitä varma, joten täytyy käydä tutkimassa kun ilmestyy), 2 osassa on ilmeisesti Aku Ankka lehdessä olleita vaiheita, jotka eivät olleet alkuperäisessä kirjassa.
Hintaa niissä oli 29,90 €/kpl tai paketissa 56,90 €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569