pirkanmaan dogit

Lea

Olen tossa jonkin aikaa jo ihmetellyt, ettei STD Ry:llä ole omaa aluejaostoa meille Pirkanmaan harrastajille. Vai eikö meitä sitten ole??? Itse asustelen pienessä kylässä Tampereen kupeessa ja n.5000 asukkaan kunnassakin on tällä hetkellä 5 doggia (nämä siis minun tiedossani) .Muutaman kanssa tuleekin tapailtua lenkkipoluilla ja muutenkin, mutta olisi ihan kiva jos saisi jotenkin koottua porukkaa muualtakin lähikunnista. Mahtaakohan mielenkiintoa löytyä?

6

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omistan myös Tanskandogin...

      Oletkohan sinä käynyt noilla tanskandogit.takaisin sivuilla? Kyllä toimintaa löytyy varmasti tampereenkin läheltä. Itse käyn Hämeenlinnassa asti joitakin juttuja kouluttamassa koiralleni ja usein tulee ajettua aika montakin kilometriä koiran harrastusten ja juttujen kanssa. Jos siellä ei ole niin otappa kuule yhteyttä johonkin STD ry:n ihmiseen ja kyselemiten pääsettealkuun. Itse asun pääkäupunki seudulla ja minulleei ole ollut ongelma liikkia koirani takia. Et voi tietää jos ettee asialleitse mitään ja kysele koiran omistajilta asiaa. Ei kukaan tee mitään asialle jos ette itse ole aktiivisia. Niin pikku esimerkki vielä, sinulle. Monesti kun on ollut tuolla foorimissa joitakin tapaamisia niin moni tulee 100 kilometrin päästä taikka kauenpaakin. Joten ihan on sinun kiinnostuksestasi kiinni..Hyvää Kevään odotusta sinne vaan..

      • Lea

        Olen käynyt kyllä kyseisillä sivuilla. Ilmeisesti sinä et ihan ymmärtänyt ensimmäisen viestini tarkoitusta. Juuri sillä tänne kirjoittelin, että löytäisin muitakin doggien omistajia tältä alueelta, kuin pelkästään nämä oman kylän ihmiset. Eikö olisi kuitenkin mieluisampaa, jos ei kaikkien tarvitsisi tuota 100 km matkustella tavatakseen muitakin? Täältä n. 50km Hämeenlinnaan, ja näin autottomalle julkisilla kulkeminen ison koiran kanssa ei aina ole sitä mieluisinta touhua,etenkin kun junat ei kulje kovuinkaan usein. Helsingissä se onnistuu huomattavasti paremmin, kiitos hyvien julkisten yhteyksien. Mutta ainakaan täällä noita junia ei pahemmin kulje esim. viikonloppuisin. Kiitokset kevään toivotuksesta, samoin sinne sinulle ja koirallesi! Täällä pääkallokelit juuri päällä, toivotaan että menevät ohi pian ettei tarvi joka 100 metrin jälkeen olla kumossa ;D


    • Miiu

      Tampereella on vuosia pyörinyt näyttelykoulutus, toimintaa on. Alajaostoa ei taida sanan varsinaisessa merkityksessä olla, ehkä sinä olisit kiinnostunut sitä vetämään?:)Kerää porukka kasaan, siitähän se lähtee.
      Käy tosiaan tuolla linkissä, en viitsi tänne laittaa vetäjän nimeä ja paikkaa. Tosin sekin on ehkä voinut muuttua, en ole pariin vuoteen itse käynyt siellä.
      Kiva, jos joku jaksaisi oikein perehtyä ja vetää toimintaa. Hämeessä ollaan vähän hitaita;)

    • r&r

      HEI LEA JA MUUTKIN PIRKANMAAN DOGGI IHMISET,JOKU TAIS OLLA NOUSSU VÄÄRÄLLÄ JALALLA,NOOH KAIKILLE SE SALLITTAKOON.NYT ON PAUSSI MENOLLAAN NIISSÄ TAMPEREEN TAPAAMISISSA JA JOSKUS OLEN ITTEKIN MIETTINY ETTÄ MUUKIN TOIMINTA KIINNOSTAIS JA TUTTAVA PIIRIIN KUULUU MUUTAMA DOGGIPERHE MUTTA LISÄ EI OLIS OLLENKAAN PAHITTEEKS,MONESTI KAIPAA KOKOISTAAN LEIKKIKAVERIAKIN VAIKKA VIELLÄ MEILLÄ KESKENKASVUNEN ONKIN JA EIPÄ EMÄNNÄLLEKÄÄN SAMAN KIINNOSTUKSEN OMAAVAT TUTUT PAHITTEEKS OLIS,ETTÄ KUKAS SAIS NYT PALLON PYÖRIMÄÄN....

    • ~hannah~

      Tampereella on aktiivinen porukka. Aluejaostoa ei ole, koska homma on toiminut hienosti ilman mitään jaostoja jo 20 vuoden ajan. Aluejaoston perustaminen on usein riidan resepti eikä sitä sen vuoksi kaikki halua ryhtyä pyörittämään, ja jos homma kerran toimii niin miksipäs sitä muuttamaan mitään. ;)

      Tampereen koulutuksia vetää rotujärjestön varapuheenjohtaja Veikko P., joten ei muuta kuin Veikolle soittamaan niin asia varmasti selviää. Tapaamisiin ovat kaikki tervetulleita ja Veikko on hurjan mukava mies. :)

    • Pirkanmaalle

      Satun tietämään, että Pirkanmaalle ollaan perustamassa omaa aluejaostoa, kunhan yhd. lupa heltiää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      137
      7823
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      65
      7006
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3502
    4. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1282
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1253
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      14
      1133
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      226
      1094
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      953
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      901
    10. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      64
      895
    Aihe