Kertokaas hyvä niksi millä mateen saa käymään iskukoukkuun.Pitääkö laskea ihan pohjalle vai mikä korkeus olisi hyvä? Mikä syötiksi? Mikä paikka otollinen,minkälainen pohja,syvyys? Pari viikkoa on ollut vesissä eikä partahaukeakaan.Mikä on?
miksei käy satimeen?
7
6848
Vastaukset
- laittaisit
... syötiksi esim. särjen, siihen koukkuun ja vaihtaisit syötin säännöllisesti. Nyt taitaa kuitenkin olla kyse siitä, että koukut ovat kalattomassa paikassa, jos yhtään mitään ei ole tullut.
Minkälaisessa vesistössä kalastat?- liekki
Muikkua olen käyttänyt syöttinä.Särkeä tahi elävää kalaa en.Nykynnykyä ei ole tullut.Kalapaikka on joki tai miten sen nyt sanoisi virtaava paikka jossa vettä koukkujen kohdalla noin 2 metriä.Olen kyllä laskenut koukut pohjan tuntumaan mutta tuloksia nolla!
- hook
iskukoukku on huono mateelle,jos made tarttuu niin kuolee lyhytpäisenä kun koukku iskee otsaan.
parempi perinteinen matikka koukku jonka voi pistää pyytään niin että laskee painon pohjaan ja
30-50cm päähän painosta koukku syötteineen ja avot madetta tulee ja elävänä....
- ei ole
lupaa harjoittamaasi pyyntiin, niin kalaa ei tule.
Tarkasta onko lupasi kunnossa.- Taiiii
Jos sä sairastat perisuomalaista kateustautia?
Poliittinen suuntautuminen vahvasti vasemmalla? =)
- koukku
mateelle madekoukku syötiksi kiiski ja koko hoito pohjaan.hauelle iskukoukku ja syötiksi särki. valoisan rajalle kun laskee niin naps kiilapää jää koukkuun.
- Vexi
Samaa mieltä edellisen kirjottajan kanssa. Ei muuta kuin pitkänsiiman selkälankaa,paino ja koukku.Koukkuun esim:särjen ,ahvenen,kiisken tai muikun puolikas.Mieluummin pyrstöpuoli.Syötti hieman pohjan yläpuolelle noin 5cm.Made ei tarvitse ylimääräistä siimaa niinkuin hauki,sotkee vain pyyntiä.Paino vaaksan verran syötin yläpuolelle.Koukku saa olla huomattavasti isompi kun ongen koukku.Mikä tärkeintä,syötti oltava tuore.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1155253Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371669- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111153Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201119Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861040Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846