kokeilkaa ehdottomasti

Minä vaan

ootteko kokeillut palapelipalloja? niissä ei tarvi liimaa ja palaset on taivuteltuja. sit takana on numerot ja niillä voi sit auttaa asiaa. jäin koukkuun,ku sain joululahjaksi. tietääkö kukaa mistä niitä sais ku oon ettinyt joka paikasta?? ei oo ciymarketissakaa..

6

1718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomalaisessa

      Ainakin meillä päin on suomalaisessa kirjakaupassa monenlaisia tavan maapallosta pimeessä hehkuvaan versioon.

      Käys sieltä katselemassa, jos et jo ole katsonut. :)

      • Minä vaan

        kiitoksia. kyllä täällä meidän kaupungissa s. kirjakauppa löytyy, joten käyn tsekkailee.


    • Tepa

      Niitä löytyy ainakin Prismasta täällä Helsingin suunnalla. Oli minunkin mielestä sinänsä ihan mukava tehdä, mutta ne numerot sai hiukan huijaamaan itseään...

    • liian helppo

      Numerot houkuttelevat fuskaamiseen. Miltä tuntuisi tehdä tavallista 1000 palan palapeliä, jos takana olisi numerot? Tietysti numerointi helpottaa vaikean kuvion tarkistamista, kun ne palaset ovat toistensa kopioita muotonsa puolesta. Sellainen maapallo ois kyllä tehdä. Ovat vain turkasen kalliita mun mattikukkarolle.

      Meillä päin niitä saa ns. halpakaupoista (Kärkkäinen) ja kirjakaupasta. Epäilen kyllä, että seuraava suurempi satsi tulee myyntiin vasta jouluksi.

    • Ang

      ne on ihan tylsiä kun niissä on ne numerot :(

    • löytyy

      Jos kaupungissasi on lelukauppa, niin käypä sieltä etsiskelemässä palapelejä. Varmasti löytyy. Ainakin täältä Helsingin suunnalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe