Tekstiviestit ulkomaille??

taatelikakku

Mulla on Pulina liittymä ja siinä 100 viestiä. Nyt mun pitäs laittaa viestiä sukulaisilleni ruotsiin, mutta en tiedä veloittaako ne jotain ylimäärästä vai sisältyykö se niihin 100 viestiin??

6

8931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ari K.

Mainitsemiisi 100 viestiin kuuluu VAIN tekstiviestit kotimaassa ja kotimaisiin liittymiin.

• slh

Puhepaketti-liittymästä ja kaikki viestit kuuluvat viestipakettiin. Paketin ylimenevät viestit on 0,099 €/kpl.
      Pulina ja puhepaketti ovat 2 eri liittymätyyppiä.

• Niin määkin luulin

Eipäs kultaseni levitetä väärää tietoa! KAIKKI viestit EIVÄT SISÄLLY viestipakettiin! Viestipakettiin sisältyvät vain NORMAALIHINTAISET TEKSTIVIESTIT. Esim. kun tilaat soittoääntä tms. ne ei sisälly pakettiin, vaan hinta on jotain aivan muuta!

Tosta ulkomaille lähetettävän viestin hinnasta en osaa varmaksi sanoa, mutta kannattaa tarkistaa Telefinlandilta, ettei tule yllätyksiä!

• licht spiel haus
        Niin määkin luulin kirjoitti:

Eipäs kultaseni levitetä väärää tietoa! KAIKKI viestit EIVÄT SISÄLLY viestipakettiin! Viestipakettiin sisältyvät vain NORMAALIHINTAISET TEKSTIVIESTIT. Esim. kun tilaat soittoääntä tms. ne ei sisälly pakettiin, vaan hinta on jotain aivan muuta!

Tosta ulkomaille lähetettävän viestin hinnasta en osaa varmaksi sanoa, mutta kannattaa tarkistaa Telefinlandilta, ettei tule yllätyksiä!

Ulkomaille menevät viestit menee paketti hinnalla. Jos ulkomailta lähetät viestiä niin ne menee roaming hinnaston mukaan (32snt/kpl)

• [tikruli]

Tämä on faktaa: tekstaripakettiin sisältyvät norm. hintaiset tekstarit myös ulkomaille, sekä suomalaisiin että paikallisiin liittymiin.

Huomaa kuitenkin, että kun soitat Puhepaketilla ulkomaille, mpm-osuus ei sisälly pakettiin, vaan veloitetaan 0,099 €/min hinnalla.

• ss203

Miten sulla voi olla Pulina liittymä ja siinä 100 kpl viestejä. Sehän ei ole mahdollista lainkaan koska tekstaripaketti on vain puhepaketteihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5639
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3923
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      45
      3790
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3464
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2878
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2419
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2184
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2081
    9. 32
      1793
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      429
      1739
    Aihe