Missä raja, kuinka pitkälle vastakkaista sukupuolta olevan ystävän kanssa voi mennä?
Siis menettämättä 'sinkku -titteliä'? :)
Mielipiteitä..
Puhdasrotuinen sinkku
15
924
Vastaukset
- jpntar
ystävän kanssa ei mennä sänkyyn..ystävä on muuta.
- äijäkäs
Sänkyyn voi mennä ja ystävän vieressä nukkua. Käden voi laittaa ympärille, mutta seksiä ei harrasteta. Näin ainakin meillä.
- 123987
äijäkäs kirjoitti:
Sänkyyn voi mennä ja ystävän vieressä nukkua. Käden voi laittaa ympärille, mutta seksiä ei harrasteta. Näin ainakin meillä.
Moni sinkku tuntuu harjoittavan kertakäyttösuhteita eikä se millään lailla näytä haittaavan heidän sinkkuuttaan. Kai sitä kerran voi ystävänkin kanssa?
Mutta jos ystävästä tulee vakipano, niin sitten kai ei enää ole sinkku... - yhden
pusunkin voi antaa ja kerran painaa ja vetää se pois...
- äijäkäs
123987 kirjoitti:
Moni sinkku tuntuu harjoittavan kertakäyttösuhteita eikä se millään lailla näytä haittaavan heidän sinkkuuttaan. Kai sitä kerran voi ystävänkin kanssa?
Mutta jos ystävästä tulee vakipano, niin sitten kai ei enää ole sinkku...Ääh, kun toimii pyhien jälkeen jähmeästi tuo vähäinen järkeni. Sinkuistahan tässä puhuttiin. Tarkoitin siis parisuhteessa elävänä meillä olevan niin kuten selitin rajoista.
- Don-Duck
äijäkäs kirjoitti:
Ääh, kun toimii pyhien jälkeen jähmeästi tuo vähäinen järkeni. Sinkuistahan tässä puhuttiin. Tarkoitin siis parisuhteessa elävänä meillä olevan niin kuten selitin rajoista.
Äijäkäs on palannut :D Kyhään hetikohta sen luvatun pelastajakoira-sotajutun ilmoille. On jo päässä. Täytyy vain vuodattaa ja suodattaa näppiksen kautta ulos.
D. Duck - äijäkäs
Don-Duck kirjoitti:
Äijäkäs on palannut :D Kyhään hetikohta sen luvatun pelastajakoira-sotajutun ilmoille. On jo päässä. Täytyy vain vuodattaa ja suodattaa näppiksen kautta ulos.
D. DuckJoo kehissä ollaan. Pieleen menee mun maanantai, jos ei Aku Ankkaa tuu, mä ootan postinkantajaa kuin kuuta nousevaa, mikä bändi?
- Don-Duck
äijäkäs kirjoitti:
Joo kehissä ollaan. Pieleen menee mun maanantai, jos ei Aku Ankkaa tuu, mä ootan postinkantajaa kuin kuuta nousevaa, mikä bändi?
No kun en tiedä! Enkä lunttaa! Tutulta jotenkin maistuu? Kerro. Kai se uusi Aku tuli? Pärkkeles päivä meni sählätessä vajaateholla. Joku tilapäinen arktinen anti-hysteria vai mikälie? Ajatustoiminta on vetelää. Ei kai mikään vraitters plok ole iskemässä ... äh!
D. Duck - äijäkäs
Don-Duck kirjoitti:
No kun en tiedä! Enkä lunttaa! Tutulta jotenkin maistuu? Kerro. Kai se uusi Aku tuli? Pärkkeles päivä meni sählätessä vajaateholla. Joku tilapäinen arktinen anti-hysteria vai mikälie? Ajatustoiminta on vetelää. Ei kai mikään vraitters plok ole iskemässä ... äh!
D. DuckNo sehän on suomipunkin apostolit Klamydia.
- Don-Duck
Kahdesti. Kerran A-puoli ja kerran B-puoli. Muuten menee "älppäriksi" koko touhu ;P
Ok. Oikeesti ei kantsi kertaakaan. Voi mennä hyvä ystävyys katkolle tai jopa piloille. Muusta sotkusta puhumattakaan. Kunnon halaus on hyvä raja.
D. DK - Mark
Voi mennä pitkälle, erittäin pitkälle. Mutta jos osoite on yhteinen, on sinkun rooli mennyttä.
pinnallinen, vähä provoileva katsantokanta..
Sinkun "rooli", paljastais, et tässä jotain syvällisempää ajatusta kuitenkin..
- kuopiotar40+6
Kavereita voi olla vastakkaisen sukupuolen edustajissakin, mutta kyllä toiseen sydämessään sitoutunut on jo kaikkea muuta kuin sinkku :) eli mennyttä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466