Puhdasrotuinen sinkku

Sanin

Missä raja, kuinka pitkälle vastakkaista sukupuolta olevan ystävän kanssa voi mennä?
Siis menettämättä 'sinkku -titteliä'? :)
Mielipiteitä..

15

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpntar

      ystävän kanssa ei mennä sänkyyn..ystävä on muuta.

      • äijäkäs

        Sänkyyn voi mennä ja ystävän vieressä nukkua. Käden voi laittaa ympärille, mutta seksiä ei harrasteta. Näin ainakin meillä.


      • 123987
        äijäkäs kirjoitti:

        Sänkyyn voi mennä ja ystävän vieressä nukkua. Käden voi laittaa ympärille, mutta seksiä ei harrasteta. Näin ainakin meillä.

        Moni sinkku tuntuu harjoittavan kertakäyttösuhteita eikä se millään lailla näytä haittaavan heidän sinkkuuttaan. Kai sitä kerran voi ystävänkin kanssa?

        Mutta jos ystävästä tulee vakipano, niin sitten kai ei enää ole sinkku...


      • yhden

        pusunkin voi antaa ja kerran painaa ja vetää se pois...


      • äijäkäs
        123987 kirjoitti:

        Moni sinkku tuntuu harjoittavan kertakäyttösuhteita eikä se millään lailla näytä haittaavan heidän sinkkuuttaan. Kai sitä kerran voi ystävänkin kanssa?

        Mutta jos ystävästä tulee vakipano, niin sitten kai ei enää ole sinkku...

        Ääh, kun toimii pyhien jälkeen jähmeästi tuo vähäinen järkeni. Sinkuistahan tässä puhuttiin. Tarkoitin siis parisuhteessa elävänä meillä olevan niin kuten selitin rajoista.


      • Don-Duck
        äijäkäs kirjoitti:

        Ääh, kun toimii pyhien jälkeen jähmeästi tuo vähäinen järkeni. Sinkuistahan tässä puhuttiin. Tarkoitin siis parisuhteessa elävänä meillä olevan niin kuten selitin rajoista.

        Äijäkäs on palannut :D Kyhään hetikohta sen luvatun pelastajakoira-sotajutun ilmoille. On jo päässä. Täytyy vain vuodattaa ja suodattaa näppiksen kautta ulos.

        D. Duck


      • äijäkäs
        Don-Duck kirjoitti:

        Äijäkäs on palannut :D Kyhään hetikohta sen luvatun pelastajakoira-sotajutun ilmoille. On jo päässä. Täytyy vain vuodattaa ja suodattaa näppiksen kautta ulos.

        D. Duck

        Joo kehissä ollaan. Pieleen menee mun maanantai, jos ei Aku Ankkaa tuu, mä ootan postinkantajaa kuin kuuta nousevaa, mikä bändi?


      • Don-Duck
        äijäkäs kirjoitti:

        Joo kehissä ollaan. Pieleen menee mun maanantai, jos ei Aku Ankkaa tuu, mä ootan postinkantajaa kuin kuuta nousevaa, mikä bändi?

        No kun en tiedä! Enkä lunttaa! Tutulta jotenkin maistuu? Kerro. Kai se uusi Aku tuli? Pärkkeles päivä meni sählätessä vajaateholla. Joku tilapäinen arktinen anti-hysteria vai mikälie? Ajatustoiminta on vetelää. Ei kai mikään vraitters plok ole iskemässä ... äh!

        D. Duck


      • äijäkäs
        Don-Duck kirjoitti:

        No kun en tiedä! Enkä lunttaa! Tutulta jotenkin maistuu? Kerro. Kai se uusi Aku tuli? Pärkkeles päivä meni sählätessä vajaateholla. Joku tilapäinen arktinen anti-hysteria vai mikälie? Ajatustoiminta on vetelää. Ei kai mikään vraitters plok ole iskemässä ... äh!

        D. Duck

        No sehän on suomipunkin apostolit Klamydia.


    • Don-Duck

      Kahdesti. Kerran A-puoli ja kerran B-puoli. Muuten menee "älppäriksi" koko touhu ;P

      Ok. Oikeesti ei kantsi kertaakaan. Voi mennä hyvä ystävyys katkolle tai jopa piloille. Muusta sotkusta puhumattakaan. Kunnon halaus on hyvä raja.

      D. DK

      • lämminhenkinen rutistus.
        Kuulostaa hyvältä, ystävältä :))


    • Mark

      Voi mennä pitkälle, erittäin pitkälle. Mutta jos osoite on yhteinen, on sinkun rooli mennyttä.

      • pinnallinen, vähä provoileva katsantokanta..
        Sinkun "rooli", paljastais, et tässä jotain syvällisempää ajatusta kuitenkin..


    • kuopiotar40+6

      Kavereita voi olla vastakkaisen sukupuolen edustajissakin, mutta kyllä toiseen sydämessään sitoutunut on jo kaikkea muuta kuin sinkku :) eli mennyttä :)

      • ..ajatus/vastaus, kiitos :))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe