Puhdasrotuinen sinkku

Missä raja, kuinka pitkälle vastakkaista sukupuolta olevan ystävän kanssa voi mennä?
Siis menettämättä 'sinkku -titteliä'? :)
Mielipiteitä..

15

896

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpntar

ystävän kanssa ei mennä sänkyyn..ystävä on muuta.

• äijäkäs

Sänkyyn voi mennä ja ystävän vieressä nukkua. Käden voi laittaa ympärille, mutta seksiä ei harrasteta. Näin ainakin meillä.

• 123987
        äijäkäs kirjoitti:

Sänkyyn voi mennä ja ystävän vieressä nukkua. Käden voi laittaa ympärille, mutta seksiä ei harrasteta. Näin ainakin meillä.

Moni sinkku tuntuu harjoittavan kertakäyttösuhteita eikä se millään lailla näytä haittaavan heidän sinkkuuttaan. Kai sitä kerran voi ystävänkin kanssa?

Mutta jos ystävästä tulee vakipano, niin sitten kai ei enää ole sinkku...

• yhden

pusunkin voi antaa ja kerran painaa ja vetää se pois...

• äijäkäs
        123987 kirjoitti:

Moni sinkku tuntuu harjoittavan kertakäyttösuhteita eikä se millään lailla näytä haittaavan heidän sinkkuuttaan. Kai sitä kerran voi ystävänkin kanssa?

Mutta jos ystävästä tulee vakipano, niin sitten kai ei enää ole sinkku...

Ääh, kun toimii pyhien jälkeen jähmeästi tuo vähäinen järkeni. Sinkuistahan tässä puhuttiin. Tarkoitin siis parisuhteessa elävänä meillä olevan niin kuten selitin rajoista.

• Don-Duck
        äijäkäs kirjoitti:

Ääh, kun toimii pyhien jälkeen jähmeästi tuo vähäinen järkeni. Sinkuistahan tässä puhuttiin. Tarkoitin siis parisuhteessa elävänä meillä olevan niin kuten selitin rajoista.

Äijäkäs on palannut :D Kyhään hetikohta sen luvatun pelastajakoira-sotajutun ilmoille. On jo päässä. Täytyy vain vuodattaa ja suodattaa näppiksen kautta ulos.

D. Duck

• äijäkäs
        Don-Duck kirjoitti:

Äijäkäs on palannut :D Kyhään hetikohta sen luvatun pelastajakoira-sotajutun ilmoille. On jo päässä. Täytyy vain vuodattaa ja suodattaa näppiksen kautta ulos.

D. Duck

Joo kehissä ollaan. Pieleen menee mun maanantai, jos ei Aku Ankkaa tuu, mä ootan postinkantajaa kuin kuuta nousevaa, mikä bändi?

• Don-Duck
        äijäkäs kirjoitti:

Joo kehissä ollaan. Pieleen menee mun maanantai, jos ei Aku Ankkaa tuu, mä ootan postinkantajaa kuin kuuta nousevaa, mikä bändi?

No kun en tiedä! Enkä lunttaa! Tutulta jotenkin maistuu? Kerro. Kai se uusi Aku tuli? Pärkkeles päivä meni sählätessä vajaateholla. Joku tilapäinen arktinen anti-hysteria vai mikälie? Ajatustoiminta on vetelää. Ei kai mikään vraitters plok ole iskemässä ... äh!

D. Duck

• äijäkäs
        Don-Duck kirjoitti:

No kun en tiedä! Enkä lunttaa! Tutulta jotenkin maistuu? Kerro. Kai se uusi Aku tuli? Pärkkeles päivä meni sählätessä vajaateholla. Joku tilapäinen arktinen anti-hysteria vai mikälie? Ajatustoiminta on vetelää. Ei kai mikään vraitters plok ole iskemässä ... äh!

D. Duck

No sehän on suomipunkin apostolit Klamydia.

• Don-Duck

Kahdesti. Kerran A-puoli ja kerran B-puoli. Muuten menee "älppäriksi" koko touhu ;P

Ok. Oikeesti ei kantsi kertaakaan. Voi mennä hyvä ystävyys katkolle tai jopa piloille. Muusta sotkusta puhumattakaan. Kunnon halaus on hyvä raja.

D. DK

• lämminhenkinen rutistus.
        Kuulostaa hyvältä, ystävältä :))

• Mark

Voi mennä pitkälle, erittäin pitkälle. Mutta jos osoite on yhteinen, on sinkun rooli mennyttä.

• pinnallinen, vähä provoileva katsantokanta..
        Sinkun "rooli", paljastais, et tässä jotain syvällisempää ajatusta kuitenkin..

• kuopiotar40+6

Kavereita voi olla vastakkaisen sukupuolen edustajissakin, mutta kyllä toiseen sydämessään sitoutunut on jo kaikkea muuta kuin sinkku :) eli mennyttä :)

• ..ajatus/vastaus, kiitos :))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4217
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      36
      3051
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2568
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2207
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1959
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1949
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1318
    Aihe