Kartta tai joku neuvo missä on

Tietämätön?

Osaisko kukaan selittää tai antaa karttaa missä on salainen tatuointi paikka auttakaa pliis.

7

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietämätön?

      Oon kyllä yrittänyt googlea ja altavistaa ja oon yrittänyt itse etsiä sitä mestaa mutta tuloksetta. Elikkä vielä sitä että pitääkö peli olla sataprosenttisesti läpi vai mitä.

    • mistäs oot tuollaista tietoa saanut että olisi "salainen" tatuointi mesta ja mikä siitä tekee salaisen?? eli vinkkejä vaan itsekkin olen kiinnostunut tuosta

      • Nimetön

        vissiin sellainen mitä ei näy kartalla.


      • Tietämätön?
        Nimetön kirjoitti:

        vissiin sellainen mitä ei näy kartalla.

        Joo niin olen jostain lukenut että se ei näy kartalla ja oon gta comista tai netistä kattonut tatuointeja ja joissain lukee siinä missä kerrotaan mistä sen saa removed the game en tiedä mitä se meinaa. PS. aika sekava viesti.


    • Ekstaiv work

      Kukaan vastaa vai eks kukaan tiiä.

      • kyllä eetu tietää

        Joo...itekki etsiskelen sitä parhaillaan ...mutta tässä on neuvo : Laita merkintä karttaan : Los Santosin itä puolella olevan rannan vieressä on semmonen pyöreä halli niin laita se merkintä sen viereen siihen moottoritielle ... mene Los Santos:in Punttisalille CJ:n talon lähelle ...ja tapa KAIKKI ihmiset sieltä sisältä (älä kysy miksi ;) ja sitten teet Jetpack -koodin..mene siihen punttisalin oven viereisellä olevan nyrkkeily säkin taakse -seinää vasten..ja lennä katon läpi...sitten lennät siihen merkintään SIVUTTAIN (R2 tai L2 -näppäin) yritä lentää samalla korkuudella koko ajan..siinä kestää tavallista enemmän aikaa ku lennät sinne...sitten laskeudu siihen merkinnän lähelle....sitten meet pois jetpackin päältä.siinä pitäis olla semmonen ''peili'' lattia..sitten kattelet ympärillesi ja yritä etsiä siitä semmonen keltanen kolmio (tarkottaa että oot menossa jonkun sisälle) ja meet siihen ...sitten tulee lataus ruutu jossa lukee ''warehouse'' ja sitten pääset semmoseen halliin...sitten tee taas jetpacki -koodi ja meet sinne Los Santosin maalais-seudulle sinne Las Venturasin lähelle ja et se sieltä ... PS. (kun lentelet Los Santosin kaupungissa niin läydät sieltä erinlaisia taloja ..(joita näkyy jossain väli kohtauksissa) esim. Og Locin-talo joku ihme ravintola ja semmosia... ilmota mun sähkö postiin jos tarviit lisä ohjeita :) oleppas hyvä :)


      • Gta onof the gta tietämätön
        kyllä eetu tietää kirjoitti:

        Joo...itekki etsiskelen sitä parhaillaan ...mutta tässä on neuvo : Laita merkintä karttaan : Los Santosin itä puolella olevan rannan vieressä on semmonen pyöreä halli niin laita se merkintä sen viereen siihen moottoritielle ... mene Los Santos:in Punttisalille CJ:n talon lähelle ...ja tapa KAIKKI ihmiset sieltä sisältä (älä kysy miksi ;) ja sitten teet Jetpack -koodin..mene siihen punttisalin oven viereisellä olevan nyrkkeily säkin taakse -seinää vasten..ja lennä katon läpi...sitten lennät siihen merkintään SIVUTTAIN (R2 tai L2 -näppäin) yritä lentää samalla korkuudella koko ajan..siinä kestää tavallista enemmän aikaa ku lennät sinne...sitten laskeudu siihen merkinnän lähelle....sitten meet pois jetpackin päältä.siinä pitäis olla semmonen ''peili'' lattia..sitten kattelet ympärillesi ja yritä etsiä siitä semmonen keltanen kolmio (tarkottaa että oot menossa jonkun sisälle) ja meet siihen ...sitten tulee lataus ruutu jossa lukee ''warehouse'' ja sitten pääset semmoseen halliin...sitten tee taas jetpacki -koodi ja meet sinne Los Santosin maalais-seudulle sinne Las Venturasin lähelle ja et se sieltä ... PS. (kun lentelet Los Santosin kaupungissa niin läydät sieltä erinlaisia taloja ..(joita näkyy jossain väli kohtauksissa) esim. Og Locin-talo joku ihme ravintola ja semmosia... ilmota mun sähkö postiin jos tarviit lisä ohjeita :) oleppas hyvä :)

        Joo oon joskus kokeillu ja epäonnistuin mutta koklataan uudestaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe