Kartta tai joku neuvo missä on

Tietämätön?

Osaisko kukaan selittää tai antaa karttaa missä on salainen tatuointi paikka auttakaa pliis.

7

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietämätön?

Oon kyllä yrittänyt googlea ja altavistaa ja oon yrittänyt itse etsiä sitä mestaa mutta tuloksetta. Elikkä vielä sitä että pitääkö peli olla sataprosenttisesti läpi vai mitä.

• mistäs oot tuollaista tietoa saanut että olisi "salainen" tatuointi mesta ja mikä siitä tekee salaisen?? eli vinkkejä vaan itsekkin olen kiinnostunut tuosta

• Nimetön

vissiin sellainen mitä ei näy kartalla.

• Tietämätön?
        Nimetön kirjoitti:

vissiin sellainen mitä ei näy kartalla.

Joo niin olen jostain lukenut että se ei näy kartalla ja oon gta comista tai netistä kattonut tatuointeja ja joissain lukee siinä missä kerrotaan mistä sen saa removed the game en tiedä mitä se meinaa. PS. aika sekava viesti.

• Ekstaiv work

Kukaan vastaa vai eks kukaan tiiä.

• kyllä eetu tietää

Joo...itekki etsiskelen sitä parhaillaan ...mutta tässä on neuvo : Laita merkintä karttaan : Los Santosin itä puolella olevan rannan vieressä on semmonen pyöreä halli niin laita se merkintä sen viereen siihen moottoritielle ... mene Los Santos:in Punttisalille CJ:n talon lähelle ...ja tapa KAIKKI ihmiset sieltä sisältä (älä kysy miksi ;) ja sitten teet Jetpack -koodin..mene siihen punttisalin oven viereisellä olevan nyrkkeily säkin taakse -seinää vasten..ja lennä katon läpi...sitten lennät siihen merkintään SIVUTTAIN (R2 tai L2 -näppäin) yritä lentää samalla korkuudella koko ajan..siinä kestää tavallista enemmän aikaa ku lennät sinne...sitten laskeudu siihen merkinnän lähelle....sitten meet pois jetpackin päältä.siinä pitäis olla semmonen ''peili'' lattia..sitten kattelet ympärillesi ja yritä etsiä siitä semmonen keltanen kolmio (tarkottaa että oot menossa jonkun sisälle) ja meet siihen ...sitten tulee lataus ruutu jossa lukee ''warehouse'' ja sitten pääset semmoseen halliin...sitten tee taas jetpacki -koodi ja meet sinne Los Santosin maalais-seudulle sinne Las Venturasin lähelle ja et se sieltä ... PS. (kun lentelet Los Santosin kaupungissa niin läydät sieltä erinlaisia taloja ..(joita näkyy jossain väli kohtauksissa) esim. Og Locin-talo joku ihme ravintola ja semmosia... ilmota mun sähkö postiin jos tarviit lisä ohjeita :) oleppas hyvä :)

• Gta onof the gta tietämätön
        kyllä eetu tietää kirjoitti:

Joo...itekki etsiskelen sitä parhaillaan ...mutta tässä on neuvo : Laita merkintä karttaan : Los Santosin itä puolella olevan rannan vieressä on semmonen pyöreä halli niin laita se merkintä sen viereen siihen moottoritielle ... mene Los Santos:in Punttisalille CJ:n talon lähelle ...ja tapa KAIKKI ihmiset sieltä sisältä (älä kysy miksi ;) ja sitten teet Jetpack -koodin..mene siihen punttisalin oven viereisellä olevan nyrkkeily säkin taakse -seinää vasten..ja lennä katon läpi...sitten lennät siihen merkintään SIVUTTAIN (R2 tai L2 -näppäin) yritä lentää samalla korkuudella koko ajan..siinä kestää tavallista enemmän aikaa ku lennät sinne...sitten laskeudu siihen merkinnän lähelle....sitten meet pois jetpackin päältä.siinä pitäis olla semmonen ''peili'' lattia..sitten kattelet ympärillesi ja yritä etsiä siitä semmonen keltanen kolmio (tarkottaa että oot menossa jonkun sisälle) ja meet siihen ...sitten tulee lataus ruutu jossa lukee ''warehouse'' ja sitten pääset semmoseen halliin...sitten tee taas jetpacki -koodi ja meet sinne Los Santosin maalais-seudulle sinne Las Venturasin lähelle ja et se sieltä ... PS. (kun lentelet Los Santosin kaupungissa niin läydät sieltä erinlaisia taloja ..(joita näkyy jossain väli kohtauksissa) esim. Og Locin-talo joku ihme ravintola ja semmosia... ilmota mun sähkö postiin jos tarviit lisä ohjeita :) oleppas hyvä :)

Joo oon joskus kokeillu ja epäonnistuin mutta koklataan uudestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5076
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2686
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1850
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1815
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1638
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      153
      1197
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1184
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      984
    Aihe