Osaisko kukaan selittää tai antaa karttaa missä on salainen tatuointi paikka auttakaa pliis.
Kartta tai joku neuvo missä on
7
677
Vastaukset
- Tietämätön?
Oon kyllä yrittänyt googlea ja altavistaa ja oon yrittänyt itse etsiä sitä mestaa mutta tuloksetta. Elikkä vielä sitä että pitääkö peli olla sataprosenttisesti läpi vai mitä.
mistäs oot tuollaista tietoa saanut että olisi "salainen" tatuointi mesta ja mikä siitä tekee salaisen?? eli vinkkejä vaan itsekkin olen kiinnostunut tuosta
- Nimetön
vissiin sellainen mitä ei näy kartalla.
- Tietämätön?
Nimetön kirjoitti:
vissiin sellainen mitä ei näy kartalla.
Joo niin olen jostain lukenut että se ei näy kartalla ja oon gta comista tai netistä kattonut tatuointeja ja joissain lukee siinä missä kerrotaan mistä sen saa removed the game en tiedä mitä se meinaa. PS. aika sekava viesti.
- Ekstaiv work
Kukaan vastaa vai eks kukaan tiiä.
- kyllä eetu tietää
Joo...itekki etsiskelen sitä parhaillaan ...mutta tässä on neuvo : Laita merkintä karttaan : Los Santosin itä puolella olevan rannan vieressä on semmonen pyöreä halli niin laita se merkintä sen viereen siihen moottoritielle ... mene Los Santos:in Punttisalille CJ:n talon lähelle ...ja tapa KAIKKI ihmiset sieltä sisältä (älä kysy miksi ;) ja sitten teet Jetpack -koodin..mene siihen punttisalin oven viereisellä olevan nyrkkeily säkin taakse -seinää vasten..ja lennä katon läpi...sitten lennät siihen merkintään SIVUTTAIN (R2 tai L2 -näppäin) yritä lentää samalla korkuudella koko ajan..siinä kestää tavallista enemmän aikaa ku lennät sinne...sitten laskeudu siihen merkinnän lähelle....sitten meet pois jetpackin päältä.siinä pitäis olla semmonen ''peili'' lattia..sitten kattelet ympärillesi ja yritä etsiä siitä semmonen keltanen kolmio (tarkottaa että oot menossa jonkun sisälle) ja meet siihen ...sitten tulee lataus ruutu jossa lukee ''warehouse'' ja sitten pääset semmoseen halliin...sitten tee taas jetpacki -koodi ja meet sinne Los Santosin maalais-seudulle sinne Las Venturasin lähelle ja et se sieltä ... PS. (kun lentelet Los Santosin kaupungissa niin läydät sieltä erinlaisia taloja ..(joita näkyy jossain väli kohtauksissa) esim. Og Locin-talo joku ihme ravintola ja semmosia... ilmota mun sähkö postiin jos tarviit lisä ohjeita :) oleppas hyvä :)
- Gta onof the gta tietämätön
kyllä eetu tietää kirjoitti:
Joo...itekki etsiskelen sitä parhaillaan ...mutta tässä on neuvo : Laita merkintä karttaan : Los Santosin itä puolella olevan rannan vieressä on semmonen pyöreä halli niin laita se merkintä sen viereen siihen moottoritielle ... mene Los Santos:in Punttisalille CJ:n talon lähelle ...ja tapa KAIKKI ihmiset sieltä sisältä (älä kysy miksi ;) ja sitten teet Jetpack -koodin..mene siihen punttisalin oven viereisellä olevan nyrkkeily säkin taakse -seinää vasten..ja lennä katon läpi...sitten lennät siihen merkintään SIVUTTAIN (R2 tai L2 -näppäin) yritä lentää samalla korkuudella koko ajan..siinä kestää tavallista enemmän aikaa ku lennät sinne...sitten laskeudu siihen merkinnän lähelle....sitten meet pois jetpackin päältä.siinä pitäis olla semmonen ''peili'' lattia..sitten kattelet ympärillesi ja yritä etsiä siitä semmonen keltanen kolmio (tarkottaa että oot menossa jonkun sisälle) ja meet siihen ...sitten tulee lataus ruutu jossa lukee ''warehouse'' ja sitten pääset semmoseen halliin...sitten tee taas jetpacki -koodi ja meet sinne Los Santosin maalais-seudulle sinne Las Venturasin lähelle ja et se sieltä ... PS. (kun lentelet Los Santosin kaupungissa niin läydät sieltä erinlaisia taloja ..(joita näkyy jossain väli kohtauksissa) esim. Og Locin-talo joku ihme ravintola ja semmosia... ilmota mun sähkö postiin jos tarviit lisä ohjeita :) oleppas hyvä :)
Joo oon joskus kokeillu ja epäonnistuin mutta koklataan uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175850
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641- 502919
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262856Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332326Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452300Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme221913Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747- 381520
- 1711373