Mä en vaan tiedä. Kertoisiko joku.. :(
Vastaukset 10
- hejdaa^^
emmäkää tiä missä se on, mut oon onnistunut tyydyttää hinkuttamal peittoo! Siis kertokaas meille ny misse on, nii voiaan iha sormil hoitaa homma pesää
- tosissanne
niin se on siinä kohdassa missä isot häpyhuulet alkavat (etupuolelta kattoen). Eli sellainen kohouma tai iho"nappula" häpyhuulten yhtymäkohdassa.
- sex-lady_
Se sijaitsee peräaukon ja vaginan aukon välisellä seudulla. Sitä voi hieroa joko ihan siitä päältä, mutta parhaiten pääset käsiksi siihen, kun hyväilet sitä peräaukon sisältä. Ahhh.. tunne on ihana. Eli siis sormi peppuun. Kannattaa ottaa liukastetta mukaan ja ottaa homma aika hitaasti. Myös G-pisteeseen pääsee käsiksi parhaiten, kun laittaa dildon tai plugin peppuun hieman syvemmälle ja toisen dildon samaan aikaan vaginaan tai hyväilee samalla vaginan etupuolen seinää sormilla. Ja G-pisteen oikean laisesta stimuloimisesta vasta orkku tuleekin!
- Flour
Kokeile tätä peliä. :DD
http://www.edu.fi/oppimateriaalit/aihiot/fi/biologia/sukupuolielimet_nainen2/ - Sammakko.
Pillussa.
- Arski-Patteri
Klitoriksia on kaikilla mantereilla paitsi ehkä Etelämantereella. Suomessa niitä on noin kaksi ja puoli miljoonaa.
- litoris
mikä vittu on klitoris?
- heioikeesti
En vieläkään tiedä missä se on. Auttakkaa!!!!
- Anonyymi
en määkään mutta teen vaan jotain johonki ni kyl orkkuj tulee 🤭 tuntuu ihanalta mut josai siin isojen häpyhuulten välis josai en tiiö🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73846
- 58826
- 61818
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p264655- 46632
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni26617Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39501- 17492
En tiedä sinusta
Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?37487- 57471