Kerratkaas nyt vielä miksi erosivat...
Jessica Simpson haluaa pelastaa avioliittonsa
34
22148
Vastaukset
- Sinulle..
Erosivat syistä, jotka eivät ole muille kuin perheelle tiedossa. Juoruja toki on... mutta ne nyt eivät liittyneetkään tähän.
- katsoja
Koska sen jessican mies makas sen jessican parhaan kaverin kanssa..
- haaveilee Jessicasta
Jessica Simpson on sitten tosi ihana.
Siis, tosi ihanan ihana, senkun saisi.
Varmaan kaikista söpöimpiä ja ihanimpia koko maailmassa. - _Pikkunen
haaveilee Jessicasta kirjoitti:
Varmaan kaikista söpöimpiä ja ihanimpia koko maailmassa.Se on kyllä melko tyhmä, siis miettikää vähän.
Mut olihan ne ihan sopivan näköinen pari ja sääli jos niistä ei tule enään mitään.. - kun Jessica
haaveilee Jessicasta kirjoitti:
Varmaan kaikista söpöimpiä ja ihanimpia koko maailmassa.kotiisi, niin huomaisit, että isoilla tisseillä ja pikkuperseellä ei ole mitään tekoa tosielämässä! Jos nainen on muuten täysi bimbo, ei osaa laittaa ruokaa ei selviä edes yksinkertaisimmista kotitöistä jne.. tajuaisit sinäkin hölmö, ettei pelkällä seksillä pitkälle pötkitä. Sen huomasi varmaan Nick ja senkin , että Jessica perse ei ole sen kummempi kuin muidenkaan, kun piti vieraisiin lähteä. Mieti pöhkö sinäkin vähän mitä kirjoittelet!
- just
kun Jessica kirjoitti:
kotiisi, niin huomaisit, että isoilla tisseillä ja pikkuperseellä ei ole mitään tekoa tosielämässä! Jos nainen on muuten täysi bimbo, ei osaa laittaa ruokaa ei selviä edes yksinkertaisimmista kotitöistä jne.. tajuaisit sinäkin hölmö, ettei pelkällä seksillä pitkälle pötkitä. Sen huomasi varmaan Nick ja senkin , että Jessica perse ei ole sen kummempi kuin muidenkaan, kun piti vieraisiin lähteä. Mieti pöhkö sinäkin vähän mitä kirjoittelet!
ja ton kirjoitti joku kateellinen ihrapallo!ei miehet muusta välitä kun ulkonäöstä..jessica jätti nickin ihan muista syistä..tai sitten se oli niiden yhteinen päätös
- Sherlokki
just kirjoitti:
ja ton kirjoitti joku kateellinen ihrapallo!ei miehet muusta välitä kun ulkonäöstä..jessica jätti nickin ihan muista syistä..tai sitten se oli niiden yhteinen päätös
mikä päättelykyky!!!! Joko tosiaan Jessica jätti äijän tai sitten ne erosivat yhteisestä päätöksestä. Tähän päätyi ystävämme Just Just!!!
- Pena
kun Jessica kirjoitti:
kotiisi, niin huomaisit, että isoilla tisseillä ja pikkuperseellä ei ole mitään tekoa tosielämässä! Jos nainen on muuten täysi bimbo, ei osaa laittaa ruokaa ei selviä edes yksinkertaisimmista kotitöistä jne.. tajuaisit sinäkin hölmö, ettei pelkällä seksillä pitkälle pötkitä. Sen huomasi varmaan Nick ja senkin , että Jessica perse ei ole sen kummempi kuin muidenkaan, kun piti vieraisiin lähteä. Mieti pöhkö sinäkin vähän mitä kirjoittelet!
Näistä kirjoituksista ei ole vaikeaa päätellä kirjoittajan sukupuolta. Millä sitten on väliä? Pitääkö olla niin helvetin fiksu ja toimia kodin yleiskoneena? Itse ainakin arvostan isoja tissejä ja pientä persettä. Sellaisen naisen kun saisin, voisin tehdä kotityöt ihan itse tai sitten kotitalousvänennyksen turvin palkata jonkun tekemään niitä.
- mielummin
Jessica kuin Suomalainen,napapaitaan pukeutuva ihramaha! hyi helvetti! Kattokaa peiliin kun laitatte niitä paitoja päällenne!!!!
Millon jenkkakahva paidat menee muodista?- nuori nainen 18
äläppäs yleistä.kaikki suomalais naiset ei ole ihramahoja ja kaikki ei pukeudu napapaitoihin.
- ihrapalloko?
nuori nainen 18 kirjoitti:
äläppäs yleistä.kaikki suomalais naiset ei ole ihramahoja ja kaikki ei pukeudu napapaitoihin.
Olen paljon kauniimpi kuin jessica simpson. Minun mies on sanonut, ettei sellaista ottaisi vaikka maksettaisi. Uskon häntä, mutta onhan se jessica aika namupala silti useimpien mielestä. Pesee ainakin muut laiheliinit joita tiedän.
Sileä läski on kaunista sellua ei meikällä ole! - mya00
ihrapalloko? kirjoitti:
Olen paljon kauniimpi kuin jessica simpson. Minun mies on sanonut, ettei sellaista ottaisi vaikka maksettaisi. Uskon häntä, mutta onhan se jessica aika namupala silti useimpien mielestä. Pesee ainakin muut laiheliinit joita tiedän.
Sileä läski on kaunista sellua ei meikällä ole!ei ehkä ottaisi, mutta panisi kuitenkin.Eri asia sitten seurustelu avioliitosta puhumattakaan.
ihrapalloko? kirjoitti:
Sileä läski on kaunista sellua ei meikällä ole!vaikuttaa siltä et oot HIEMAN sekaisin..
- Pena
ihrapalloko? kirjoitti:
Sileä läski on kaunista sellua ei meikällä ole!Ziiiiisus! Minun ei olisi vaikea valita Jessican ja 150 kiloisen naisen väliltä, vaikka tuo 150 kiloinen olisi kuinka sileä.
- ..Mike....
...katella sellasta vähäjärkistä bimboa kovinkaan kauan vaikka sillä olis miten rahaa tms.
- ikinä...
jaksaa jauhaa jotain tollasta p*skaa? ei pahalla mut hankkikaa elämä. Ja joo, mulla on se jo, en itekkää ymmärrä miks luin tän ja kommentoin, älkää kyselkö
ikinä... kirjoitti:
jaksaa jauhaa jotain tollasta p*skaa? ei pahalla mut hankkikaa elämä. Ja joo, mulla on se jo, en itekkää ymmärrä miks luin tän ja kommentoin, älkää kyselkö
Ei tartte katella niitä kahta ääliötä enää!
- miekii
ikinä... kirjoitti:
kovasti ihmettelen. Aivan sama kumpi kumpaa petti. Siis voisiko turhempaa teatteria ollakaan kuin simpson ja se lahei...lah...lehei... what ever!
- jii-ee
miekii kirjoitti:
kovasti ihmettelen. Aivan sama kumpi kumpaa petti. Siis voisiko turhempaa teatteria ollakaan kuin simpson ja se lahei...lah...lehei... what ever!
että kuka jaksaa katella sellasta tyhjäpäätä siis parisuhteessa, jessica käyttäytyy huonosti, lapsellisesti ja jotenkin niin ärsyttävästi että se ei saa kauheesti ees sympatiaa... ei se ole ees kauheen söpö koska senkin se pilaa sillä käytöksellään, tollasia siirrettäviä nukkeja näkyy kaivarin rantabulevardilla kesäisin, kauniita suomalaisia turhautuneita neitokaisia...onneks on olemassa vielä niitä kauniita normaaleita oikeita ihmisiä...
t. just my 2 cents - Jortikkaa
miekii kirjoitti:
teatteria ole kuin niiiiin monet vastaavat jaarittelut mitä näillä palstoilla vatvotaan.
- sib
Eikös se Jessica ollu se joka kävi vieraissa?!!!
- mävaintäällä
molemmat petti toisiaan nickillä oli ollu jo avioliiton eka vuotena monta eri nasita jessicalla oli ollu vaan yks mies eikä edes eka vuotena tuntuupa et nickkii alkaa kyllästyttää sama nainen peiton alla ,että pitää olla yks eri nainen per yks viikko
- naisella
on möhömaha!
- minä
..on möhömaha, niin pane sitten muita. Ei tarvii ruikuttaa, jos ei kelpaa.
- :DD
minä kirjoitti:
..on möhömaha, niin pane sitten muita. Ei tarvii ruikuttaa, jos ei kelpaa.
Jos suomal. naisella on möhömaha, mikäs juttu se sitten on, joka saa miesten keskivartalon näyttämään ilmapallolta?? :D Kyllä se niin on, että miehistä puolet lihavia, naisista kolmasosa. Pieni ero ehkä, mutta kuitenkin.
- dfghdfgds
rhgdrhjcfgncgr326te aaarrgghhhh
- ~*§*~_-ENKELI_~*§*~
HARMI TOI JESSICA JA NICK.... EN HALUAIS ETTÄ NE EROIS KOSKA NE SOPII HYVIN YHTEEN JA NIITTEN OHJELMA ( KYYHKYLÄISET JESSICA JA NICK) OLI MUN LEMPPARI OHJELMA... MUTTA MULTA NE EI VARMAANKAA TUU KYSYY ETTÄ EROOKO NE VAI EI NAURAA.. NO MUTTA ASIOITA PITÄÄ OSATA HYVÄKSYÄ. TOIVOTTAVASTI NE MENEE TAKASIN YHTEEN.
- ...
JA siinä NÄPPÄIMISTÖSSÄ on SE nappula NIMELTÄ : Capslock, sitä ku painat nii tulee normaalia textiä eikä harakanvarpaiden kokosia ääkkösiä ;)
*Wink* :P
Eipä muuta ;D
- maikki8
kuka hitto tää simpson edes on?!? onko tää joku samanlainen ku joku paris hilton joka ei oo tehny mitään järkevää vaan hilluu vain lehtien otsikoissa perintönsä ja "kauneutensa" takia..
- prinsi valkosel ratsula
tahdon pelastaa jessican hyvin jumpatut pakarat käytön puutteesta johtuvasta pölyyntymisestä.
antaisin hänelle heti- Daisy
Jessica ei tosiaankaan ole mikään turha julkimo, vaan on ansainnut kaiken alkujaan laulamalla. Nyt hänet tietenkin tunnetaan paremmin siitä tv-ohjelmasta, mutta hän on mahtava laulaja, jolla on aivan uskomattoman kaunis ääni! Todella harmi tuon ihanan parin ero, olen aina ihaillut jessicaa ja tuntuivat olevan niin täydellisiä toisilleen.
- Annina81
En ymmärrä miks ihmisiä kiinnostaa jonku "julkkiksien" touhut tai tekemiset..onhan maailmassa paljon tärkeämpääkin asiaa kuin seurata jotain Jessican tekemisiä..miks ihmiset yleensä eroaa ?? Miettikää sitä jos siinä on jotain mietittävää..eiköhän nämä ole henkilökohtaisia asioita..tarviiko niitä sen enempää kenenkään miettiä ????
- kerroit
mut omaa perintörahoilla tekemääsi idioottimaailmanympärimatkaa koilottaisit kaikille - miksköhän se ketään kiinnostais??
ootko ihan kunnossa? - Annina81
kerroit kirjoitti:
mut omaa perintörahoilla tekemääsi idioottimaailmanympärimatkaa koilottaisit kaikille - miksköhän se ketään kiinnostais??
ootko ihan kunnossa?että jaksat valittaa, olet vaan kateellinen, mene hyvä ihminen hoitoon jo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845347Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423561Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j582932Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372145Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611916Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861696- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71205