Tyttöystävän äitiä

Poika vaan..

Ei Perustu Tositapahtumiin :D.ja Hahmot ovat KUVITTEELLISIA ja sillai :D.ja kirjotusvirheistä ei kannata välittää koska niitä varmasti on :).Ja tässä vähän hahmoista.Poika on mika, eli mä, (ei ole Oikea nimeni).Tyttö on Jonna, Ja Jonnan äiti on Hanna.Asumme väliaikaisesti Hannan ja hänen mihensä asunnossa, koska kummallakin on vielä luki o kesken, ja se on ihan läheellä.joten emme ole ostaneet omaa kämppää.

Joululoma oli juuri alknut.Oli ihana herätä aamulla tyttöystävän vierestä.Tyttöni nukkui vielä sikeästi vieressäni.sivelin varovasti hänen ihania ruskeita hiuksiaan. "hauhh!", Jonna haukottili."huomenta" tuumasin, ja annoin pusun hänen poskeen.Jonna venytteli käsiään ja jalkojaan, ja vastasi huomenta.Hän halasi minua ja antoi pusun minulle."menemmekö ottamaan aamupalaa, tai oikeastaan iltapäiväpalaa?" kysyin hymyillen.Hän katsoi kello ja naurahti."kylläpäs mietä nukutti.kaks jo kello!!".Vastasin, "niin.sun vieressä nukkuu aina niin hyvin". Hän Naurahti.Jonna nousi sängystä seisomaan vaatekaappinsa eteen.Katsoin vielä sängystä hänen hyvää kroppaansa, niin kiinteää peppua.Ja Muutenkin isommanpuoleisia rintojansa."mitä mä laitan päälle?", Jonna kysyi."laita Ne Veromodan Farkut ja toi Huppari ainakin.". "okei".Jonna heitti päältänsä yöpaidan, paljastaen rintsikkanssa minulle.Olinhan minä ne ennenkin nähnyt, ja jokakerta kuola valuen niitä katsoin.yhtä äkkiä toppi kuitenkin peitti näkymän.hän heitti yö housunsa pois.mikä kiinteä pylly, ajattelin.Mustat Stringit, niin kuumat.Elimeni alkoi hereillä näkymästä.äkkiä Jonna veti vaaleat farkut päälle.Ja punaisen hupparin.Nousin lämpimän peiton alta, ja laitoin vaatteet päälle.Lähdimme kohti keittiötä.Katoin lasit ja laitoin leipää pöytään.söimme Jonnankanssa leipää ja Appelsiinimehua.Kultainen "aamu hetki" oman rakkaan kanssa.Jonna nousi pöydästä ja kiitti ruuasta.Hän sanoi meneväsä vessaan.Siivosin pöydän ja kuulin samalla, kun Jonna sipisi jonkun kanssa.Se oli varmaan Hanna.Jonnan äiti.Koska vain me kolme olimme talossa.Hannan mies oli jo lähtenyt töihin.Menin olohuoneeseen ja avasin telkkarin.istuin sohvalle ja laitoin Voicen näkymään.Hanna käveli vessaltapäin ja sanoi Huomenta."huomenta vaan" vastasin.En ihmettele yhtään mistä Jonna on saanut kauniit mutonsa.Hänen äitnsä, Hanna, On myös kaunis, noin 38 vuotias, vaalea hiuksinen ja hyvämuotoinen.Joskus olin salaa vetänyt käteen ja ajatellut Hannaa.Jonna tuli vessasta.Hän oli meikannut vähän itseään.Kysyin, "miksi sinä meikkaat, vaikka olet jo luonnostasi niin kaunis?" . Jonna naurahti ja vastasi "Joo en todellakaan ole." ja tuli minun viereeni sohvalle.Kello näytti jo puolta kolmea...

Jonna kysyi, menisimmekö kauppaan hakemaan coca-colaa?.sanoin että voimme mennä.Puimme päälle takit ja hatut.Katsoin lämpömittaria ja se näytti miinus 2 astetta."Ei oo kova pakkanen", sanoin Jonnalle.Jonna nyökkäili päätä.Lähdimme kävelemään kohti Siwaa.Onneksi kauppa ei ollut kaukana.Kävelimme kauppaan käsikädessä ja otimme korin.Kävimme ottamassa muutaman kokispullon ja suklaata Jonnalle.Jonna sanoi, "mee sä tonne jo pakkaamaan nii mää maksan nämä?"."okei" tuumasin, ja lähdin pakkaus kohdalle.Pakkasin äkkiä pussiin 4 pulloa kokista, suklaa patukan, ja kondomeja.Naurahdin ja laitoin Paketin pussiin.Jonna iski kassalta silmää minulle.Jonna maksoi, ja tuli luokseni.otin häntä kädestä kiinni ja kävelimme pois siwasta."Taas kotona.Kello jo kolme!", tuumasin."niin se aika menee äkkiä kun on tekemistä".sanoi jonna."uuh, mikä täällä haisee?" jonna kysyi."ei täällä mikään haise?" sanoin. Jonna haisteli itseään ja sanoi että hän muka haisisi.Naurahdin.Jonna sanoi "mä käyn nyt kyllä suihkussa"."joo" vastasin."haluatko sä käydä eka?" ."no voisinhan mä", vastasin.

Kävin hakemassa pyyhkeen.ja menin pukuhuoneeseen.Heitin kaikki vaatteet pois ja astuin suihkuhuoneeseen.Suihkuhuoneesta oli ovi saunaan.Saunassa oli valot.Kävin äkkiä kastautamassa suihkussa, ja kuulin saunasta ääntä.Menin saunan ovelle ja aukaisin sen.Hanna isstui sielä!!.Nolona pyytelin anteeksi ja laitoin ovea kiinni."ei se mitään Mika.Tuu vaan tänne löylyseuraksi jos haluat".Katsoin ihmeessäni."niin tuutko?" kysyi hanna."No tota ööh..kylläkait mä voin". kävin sulkemassa suihkun, ja menin saunanpuolelle.Hanna istui minua vastapäätä.Aivan
alasti!.No niinkait saunassa yleensä ollaan, mutta en koskaan ole ollut "tuntemattoman" kanssa saunassa alasti.No eikait siinä.Heitin löylyä, ja Hanna sulki silmänsä ja nojasi taaksepäin.En voinut olla katsomatta häntä välillä.Vilkaisin Rintoja.Terhakat ja pyöreät.Hyvin säilyneet.hän istui Jalat yhdessä.en nähnyt harroihin.Heitin lisää löylyä.Yhtä äkkiä Hannan asento muuttui.Hän levitti haaransa!.Taisin punastua hiukan, mutta koitin olla huomaamatta asiaa.Vilkaisin nopeasti hänen haaroihinsa.Aivan posliini Pillu!!!!.Elimeni ei pysynyt kurissa. se alkoi nousta!.voi nolous ajattelin.Yhtä äkkiä Hanna nousi ylös, ja tuli viereeni.Ihoni koski hänen ihonasa.Ihmettelin että mitä hän tekee?."mä näin kun sä katoit mua!". "mitä??.en mä oo kattonu mitään???!?!!". "älä selitä.miten sun veitikkas noin pystyssä muuten ois?". "no tota....en mä tiedä". "tunnusta vaan, eikö mulla kuitenkin oo ihan hyvä kroppa vielä?". "..!!.jooo kyllllähän sulla..." sanoin ujostellen.Yhtä äkkiä Tunsin hänen kätensä minun elimelläni!."mitä ihme...???" "ota ihan rennosti, kyllä mä tiedän mistä miehet tykkää".Eikait tässä mitään pahaa oo.ajattelin.Hanna alkoi vatkata munaani kädessänsä.Se koveni kovenimistaan.meinasin jo tulla.Hän lopetti.Hanna tuli povlilleen eteeni, ja otti elimeni suuhunsta.ahhh miten hyvälle voi tuntua, ajattelin.Hän imi ja leikki kielellään ja veti kädellä samaan aikaan.Hän nopeenti Liikettään kädellä.Sanoin että tulen!.Hän vain jatkoi, Ja laukesin Hannan suuhun.hän imi ja hieroi munaani kädellään.Hanna imi kaiken sperman, ja nieli sen.ahh.lysähdin sille paikalle.Hanna nousi takas viereeni, ja sano "olipas se hyvän makuista!".En sanonut mitään.Elimeni seisoi vieläkin.hanna otti kädestäni kiinni, ja ohjasi sen rinnalleen.Puristelin sitä, ja otin toisenkin käden mukaan.Hän rupesi makaamaan lauteille.ja tulin hänen päälleen.Suutelin häntä, ja hieroin rintaa.Otin vuorotellen rintoja suuhuni.hän ääntelehti.hän sanoi "nuole pilluani!".tein työtä käskettyä. menin posliinipillun luokse. ja haistoin jo kiiman.Nuolaisin kielelläni rakoa pitkin pikän vedon alhaalta ylös.hän uikahti.nuoleskelin klirotista ja työnsin sormea hänen pilluunsa.En ole koskaan nähnyt näin märkää pillua.aloin sormettaa häntä nopeammin, ja samalla klitorista nuollen.Hän alkoi äännellä.Sitten hän sanoi "lopetaahh...en...en halua vielä!". lopetin.Hän nousi ylös.Hän sanoi."ootellaan nyt vähän aikaa". ihmettelin että mitä pitää odottaa.kuulin suihkusta ääntä, ja Jonna tuli saunaan.Jonna sano "jokos täällä on pidetty kivaa?".Hanna sanoi, "joo, tuu vaan mukaan". ihmettelin ihmeissäni. "ovatko he suunnitelleet oikein tämän?" ajattelin.jonna istui minua vastapäätä.hän ei istunut kauaan, vaan nousi seisomaan ja sanoi "ei täällä jaksa, mennään sittenkin suihkuun?". niin teimme. Jonna meni suihkn alle. ja minä halasin häntä.Hanna tuli perässä. "ketä sä haluat panna ja minne?". kysyi jonna."mitä?????!?!" melkein huusin.Jonna sanoi "voitko sä panna mua ensin?" sanoin että käyhän se.Jonna meni kontalleen lattialle, ja Hanna tuli selälleen, pillu jonnan naaman kohdalla.Menin jonnan taakse, ja kysyin "minne haluat että panen?" hän sanoi että ihan sama.Otin munani käteen, ja työnsin sen hitaaasti jonnan pyllyyn.Hän äähki joka sentistä.munani oli aivan kokonaan hänen pyllyssään, hän sanoi "pidä vähän aikaa sitä sielä".niin tein.Jonna alkoi nuolla äitinsä pillua.Tämä näky kiihotti minua niin paljon että ali pakko alkaa panemaan.Aloin hitaasti panna Jonnaa.Hän suurinpiirtein huusi nautinnosta.Aloin olla jo melkoisessa vauhdissa.Kunnes lopetin.otin elimeni pois pyllystä, ja upotin sen kuumaan posliini pilluun.Jonna voihkasi.Hanna oli jo orgasmin partaalla.Aloin lykkimään jonnan pillua ihan tunteella.Hanna voihki "uuh..ahh.ahhhhh!..ahhhhh...uuuuuhhhhh!!!nyt saan!!" hän huusi!.Ja niin Hanna lauksei. Heti perään lauksei Jonna.Tunsin kuinka pillu supisteli Elimeni ympärillä.Jonna ja Hanna huokailivat kuin yhdestä suusta.Otin elimeni pois kuumasta reiästä.Jonna kääntyi minuun päin ja otti sen suuhuni.hän imi omat nesteensä pois munstani.Jonna nousi seisomaan ja sanoi "mika. rupeeppas makaamaan siihen lattialle.".tein niin.Hanna tuli lähemmäs minua. Istui päälleni, ja muna upposi Hänen kuumaan pilluunsa.se ei ollut yhtä kireä kuin Jonnan, mutta hyvä kuitenkin.Hanna alkoi ratsastamaan päälläni.Ja Jonna tuli ja istui naamalleni.Aloin nuolla jonnaa, ja jonna voihki.Ja hannakin voihki.Kauaan ei tarvinnut Hannan tehdä mitään, kun olin luakeemassa.ilmoitin asian ja hanna sanoi "tuu sisäänh..." "mutta.." "ei se haittaa!".lauksein ja meinasin huutaa kun tuntui niin hyvältä.Hanna liikutteli lannettaan ihanasti päälläni.jonna nousi pois.ja Hannakin.Nousin seisomaan.Jonna sanoi "vielä pitää yksi orgasmi jaksaa" ja iski silmää.Jonna ja Hanna polvistuivat eteeni.Hanna otti ensin munan suuhuni.Imi sitä vähän aikaa. ja sitten Jonna teki saman.Hanna alkoi hiero munaani.Ja Jonna hyväili kiveksiäni.ahh kun tuntui hyvälle.Jonna ja Hanna nuolivat kumpikin kilpaa kielillään Elimeni päätä.he nuolivat välillä toisinaansakkin.Ihan kohta lauhekan.ahhhh...Ja laukesin.Spermaa lenti kummankin naamalle ja rinnoille.Jonna otti spermaa sykkivän munani vielä suuhun.ja hanna hieroi sitä.ahh meinasin lyyhistyä selälleen.He nousivat suihkuun ja pesivät sperman pois.kävin itsekkin kastautumassa.ja Sammutin suihkun.Menimme kaikki pukuhuoneeseen.ja kuivattelimme."tämä pitää kyllä ottaa uusiksi josuks", sanoi Hanna. "mutta äiti.." sanoi Jonna."kyllä ainakin mulle käy." tuumasin.istuimme hetken siinä, ja aloimme pukea.

Kun olimme pukeneet, päivä jatkui ihan normaalisti.Jonna vain roikkui enemmän kaulassani ;).Hän sanoi että olin tosi hyvä suihkussa.naurahdin.

Semmoinen oli minun Joululomani paras päivä.arvostella saa, ja pitää. mutta en mielelläni ota mitään "ihan paska" kommentteja vastaan :).kiitos :)

10

33975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mgbl

      ihan paska..

    • suursmurffi

      --"hauhh!", Jonna haukottili.--

      Putosin aika kympillä.

      Ikäsi karttuessa mitä luultavimmin myös verbaliikkasi kehittyy. Älä siis ole huolissasi.

    • antti

      ehkä olis kuitenki voinu vaikka kirjottamisen jälkeen lukea huolella läpi ja korjata pahimmat virheet.. Mutta ei ne onneksi lukemista estäneet. Ihan hyvä juttu muuten!

    • nappula

      Näppäimistössäsi on ilmeisesti välilyönti-nappula hieman viallinen.

    • Thomas Viiltäjä

      ...miksei ketään tapettu?

    • djoda

      "Miksi sinä meikkaat vaikka olet luonnollisen kaunis"? Ei helvetti. Huono tarina.

    • mutta...

      Tarinasi oli ihan hyvä, mutta seuraavaan voisit laittaa välilyönnit pisteiden jälkeen niin tekstiä olisi huomattavasti helpompi lukea. Ja tosiaan kannattaa oikolukea teksti ennenkuin lähettää sen niin samalla huomaa ja voi karsia suurimmat virheet poies. Jatka vaan tarinointia ja hanki lisää kokemuksia niin saat tarinoista vielä kiihottavampia.

    • Pojalle

      En lukenut koko juttua. Ei voi mitään.
      Liian raskas ulkoasu. Ei tommoista jaksa kukaan
      lukea vaikka olisi kuinka mielenkiintoinen.

      Ehdotan, oletan että olet vielä nuorukainen,
      jopa koululainen, että käyt(te) läpi tuon
      tekstin yhdessä äidinkielenopettajasi kanssa.
      Ja korjaatte kielioppi- ja kieliasuvirheet
      luettavuuden saavuttamiseksi. Ihan oikeasti.
      Tee palvelus. Kurjaa, että orastavan kiihotuksen
      nostaessa päätään koko homma romuttuu tähän.
      Usko pois, virheet ovat yhtä häiritseviä kuin
      sensuroitujen eroottisten filmien mustat
      laatikot ja sumennukset. Eli oppia oppia.

    • ...

      enpä tuolla tarinalla hirveesti lähtis kehuskelemaan.. ja muuten, jos sä annat tyttöystävälles pukeutumisvinkkejä ja vielä sanot "veromodan farkut", sun kannattais harkita sitä vaihtoehtoa että oot homo. enkä sano tätä millään pahalla, mutta kuinka moni heteropoika tietää yhtään mitään tyttöystävänsä farkuista?

    • lucretia

      siis oletko sä runkannu samaan aikaan kun kirjotit?
      siis todella sairasta kirjottaa äiti ja tytär nuolemasssa toistensa pilluja! älä vaan enää koskaaN kirjota edes postikorttia. AIVAN KAMALAA TEKSTIÄ!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe