POPIN KUNINGATAR

MADONNA 2

Christina Aguilera ansaitsee tittelin popin kuningatar kuten häntä jossain lehdessä kutsuttiinkin sillä hänen uransa on ainoastaan noussut viime vuosina. 1999 pinnalle ja vauhdilla noussut Christina on lukeutunut planeettamme arvokkaimpiin tähtiin sitten superhittinsä "genie in a bottle". v.2001 ilmestynyt "lady marmelade" nousi 15 maan listaykköseksi ja toi diivalle toisen grammyn. kaikkiaan kaunottarella on 4 grammya joista viimeisin tuli uusimman albumin stripped hitistä "beautiful". Aguilera on maailman menestynein englanninkielinen poptähti joka laulaa myös espanjaksi.lisäksi kuukausi sitten avioituneella megastarboilla on liuta muita palkintoja ja titteleitä taustallaan. Christina on palkattu myös sneckersin kenkämainoksiin 1miljoonan dollarin hinnalla,versace-muotitalolle ja coca colalle ennätykselliseen 10 miljoonan dollarin hintaan. Christina nousi ryysyistä rikkauksiin.

ps.minä en henk. koht. ole törmännyt yhteenkään henkilöön joka ei tietäisi Aguileraa. ja lehdistä/tv:stä näkemäni perusteella olen todella sitä mieltä että agulera on yksi maapallon kuuluisimmista ihmisistä.

5

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwerty

Selvä. Se on sinun mielipiteesi.
      Eiköhän kaikki jotka ko "laulajasta" ovat kiinnostuneita osaa kaivaa nuo ERITTÄIN TÄRKEÄT tiedot itsekin. Turha tänne on tuota omaa aquilera-uskontoaan tyrkyttää.
      Vaikuttaa vähän siltä että näille spears-aquilera-shakira faneille kaikki muu on tärkeää paitsi itse "musiikki" jota he esittävät.

• ...................

... ON M A D O N N A . PISTE.

• annodam

Madonna tuli-näki-teki-ja VOITTI !

• huom! madonna KAKSI
        annodam kirjoitti:

Madonna tuli-näki-teki-ja VOITTI !

Christina aguileran viime vuosien menestys on nostanut hänet kuitenkin osittain uudenlaiseen tähteyteen sillä stripped-albumin myötä hieman aikuisempi väestö myös sekä rockahtavan popin fanit kiinnittivät huomionsa grammy-kaunottareen.... kyseinen albumi oli supermenestys myyden 12 miljoonaa kappaletta ja voittaen grammyn sekä nostaen Christinan mm. nrj radio-ja european music awardsien kiintotähdeksi vuonna 2004!!

no siitä nyt on jo aikaa eikä Aguilera ole vielä tehnyt tänä vuonna samanlaista rynnistysä mutta ehkä se on odotetttavissa uuden albumin myötä joka ilmestyy kevään kuluessa...??

Madonna on kuitenkin silti popin pysyvin ja ehdottomin Kuningatar isolla K:LLA! Siitä ei pääse mihinkään...

• nimenomaan

JOSSAIN lehdessä.Kirjotitko senki ite??

Maddonna on popinkuningatar.

Ja minä en ole henk. koht. törmänny kehenkään ihmiseen joka tuntis sen Aguileran tai mikä onkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      312
      7272
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1213
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe