Tuli liikaa lapsia, voinko antaa ne jonnekkin, vai pitääkö olla reagoimatta niihin ne viedään pois? Olis kivempaa ja dramaattisempaa että ne annettaisiin pois eikä antasi niiden nähdä nähdä nälkää ja sitten sossutäti hakisi..
ELI ONKO MAHDOLLISTA? Tai joku toinen keino kadottaa ne tms..
Voiko lapset antaa orpokotiin??
12
999
Vastaukset
- c(:
ei oo mahdollista.
- melliex
Jos et halua simiesi surevan "liika lapsien" kuolemaa, niin voithan poistaa ne koodilla:
move_object on
ja poistat vaan ylimääräset lapset :)
Myös:
boolprop testingcheatsenabled true
Klikkaat simiä shift pohjassa, sieltä valitset Force Error
ja simisi poistuu, voit myös tappaa tuolla koodilla simisi, esim kärpäsiin, mutta tällöin muut surevat kuollutta simiä. :)- Adonia
Kun poistaa simin move_objetc on-koodilla, tallentaa pelin (menee naapurustoon) lapset ovat taas talossa, mielialapalkit täysillä. En sitten sitä tiedä, mitä käy jos tallentaa pelin eikä mene naapurustoon. :P
- ei ole
Adonia kirjoitti:
Kun poistaa simin move_objetc on-koodilla, tallentaa pelin (menee naapurustoon) lapset ovat taas talossa, mielialapalkit täysillä. En sitten sitä tiedä, mitä käy jos tallentaa pelin eikä mene naapurustoon. :P
Vau! Mä luulin et ne poistetut simit katoo kokonaan! "jee"
Eikä tämä ollut sarkasmia, vaikka se siltä vaikuttaa. - melliex
Adonia kirjoitti:
Ai, en tiennytkään, onko aikuisilla sama juttu? Olen vain joskus vahingossa poistanut simejäni tuolla move_objects on koodilla ;)
- juupeli
Luin tämän monta kertaa ja tuumin että ihan älytön provo!Kunnes kattoin että mikä tää palsta on...
Nyt tässä naureskelen ittelleni.- melliex
Voin hyvin jonkun "ulkopuolisen" joka ei heti huomaa lukevansa simsjuttuja, ihmettelevän... ;)
Olen kai aika tyhmä, kun kikatan tässä itsekseni myöskin X) - Adonia
Aloin nauraa ihan älyttömästi kun luin viestisi ja sen jälkeen aloitusviestin uudestaan xDD Ajatelkaas jos joku kysyisikin jossain voiko antaa liiat lapset johonkin xDD
- ei ole
Olihan tuo aika älytöntä, mutta ei minua silti naurata. En kai ole sillä tuulella.
- ei ole
ei ole kirjoitti:
Olihan tuo aika älytöntä, mutta ei minua silti naurata. En kai ole sillä tuulella.
Haha. Tajusin asian konaisuudessaan vasta kun luin aloitusviestin uudestaan ja nyt naurattaa. "Voiko lapset kadottaa jotenkin"
- Sims
Lataa Mod The Sims 2 sivuilta hack ja voit antaa valitsemasi lapset pois.
- Mä vaan
Kokeile laittaa ne liiat uimaan altaaseen, sitten ku porukka on altaassa niin tikkaat pois, aikansa kestää ja kersat heittää veivin
Sit ku on hautakiven aika niin anna aikansa kattella , ja sit hävität kiven ja muun aiheeseen liittyvän
ei mul ainakaan surru jälkikäteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219