Hp-fanit ei näy?

....

Onko kellään ollut nyt parin päivän aikana niin, että HP-fanit sivut eivät ole auenneet? Itselläni ne ei jostain syystä avaudu... Olisko teknisiä ongelmia?

18

1627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elenya

      Niillähän on ollut ne aika sekaisin ne sivut jo pidemmän aikaa. Odotellaan pari päivää.

      • Dean

        joo, mulla oli kans mut siit on viikko.


    • Hpfanit.nocrew.org:ssa on uudistusprosessi menossa. Liekkö tämä liittyisi siihenkin :)

      Lupaan, että ne uudet sivut ovat hienot. Olen nähnyt ne ja moni muukin varmaan on, mutta muistakaa, että ette anna linkkiä sinne, ennenkuin sivut ovat virallisesti julki.

      • ......

        Itsekin pääsin uusille sivuille. (tai no aika varmaan ne on ne) En lukenut sitä mistään mutta pääsin sinne puoliksi vahingossa ja puoliksi sen jälkeen sitten päättelemällä.


      • .....
        ...... kirjoitti:

        Itsekin pääsin uusille sivuille. (tai no aika varmaan ne on ne) En lukenut sitä mistään mutta pääsin sinne puoliksi vahingossa ja puoliksi sen jälkeen sitten päättelemällä.

        Vilkasin sivustoa vähän tarkemmin ja en olekaan enää epävarma, että ovatko ne uudet sivut. :)


    • Syynä on tosiaan muutto. Öm. Minulla on kyllä se uusi osoite, mutten tiedä onko sitä tarkoitus ns. "julkistaa" vielä. Joten jos vain odotellaan :)

      • miksi.

        Hei, antakaa vinkki mitenkä nuo uudet "ei vielä valmiit?" sivut löysitte?
        :D Haluaisin nähdä.


      • Yksi.
        miksi. kirjoitti:

        Hei, antakaa vinkki mitenkä nuo uudet "ei vielä valmiit?" sivut löysitte?
        :D Haluaisin nähdä.

        http://hpfanit.nocrew.org/

        Tuolta pääsee uusille, keskeneräisille sivuille! :)

        Ajattelin vain ilmoittaa.


    • ^Draconen^

      Heipparallaa! olin juurikin menossa katsomaan mitä kuuluu hp-faneille, vaan eipä sivu auennutkaan! selasin hieman, ja huomasin kysymyksesi, minusta tuntuu että nyt on jotakin vikaa sivun ylläpitäjillä.. viimeksi itse kävin hp-fanien sivuilla varmaan 3vkoa. sitten. eli en kyllä tuhon kysymykseesi osaa vastata, mutta eläkäämme toivossa. että sivut näkyvät taasen pian ;D p.s. Todella hyvät sivut!! löytyy kaikki mitä pitääkin, jatkakaa ylläpitäjät samaan malliin!! :DD

    • Granger123

      Taaskaan ei toimi ainakaan minulla. Voisitteko laittaa tänne viestiä jos tiedätte jotain.

    • hohhhhoijaaa

      eipä toimi mullakaan.. ois kiva päästä pitkästä aikaa käymään (:

    • sraz

      Itse menin pitkästä aikaa katsomaan mitä sivuilla olisi mutta nepäs eivät aukeakkaan! mitä nyt avuksi?

    • Ovat rempassa

      Siirretään uudelle alustalle. Pitäisi aueta tämän viikon aikana.

      T: Vuotiksessa nimimerkillä Hartsa pyörivä ukkeli

    • Potter fani!

      Ei näy... Mulla ei näy uudetkaan :( :( :(

      Haluisin niin päästä taas sinne...

    • Granger123

      Eipäs näy minullakaan ainakaan vielä. Ehkä ensiviikolla.

    • HG

      Yrittäis vähän nopeampaa avata niiitä, ei jaksa enää oottaa niitä.....

    • Granger123

      Niinpä. Uudistaaks ne nyt jotain?

    • Toju

      Hp.fanit ja vuotis muuttavat uudelle palvelimelle, mutta hp.fanien tyypeistä RIIPPUMATTOMIA ongelmia on palveluntarjoajan puolelta. 29 pvä saadaan aikaisintaan takaisin sivustot. Kannattaa seurata Vuotiksen fb-sivua, jonka näkevät myös fb:hen kuulumattomat: http://www.facebook.com/vuotis.net?ref=ts
      -Toju

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe