moposport

hinkuvitsi

miten kauan oikeen pitää odottaa että tavara tulee mopo-sportista? uudenvuodenpäivänä laitoin tilauksen ja puhelimeen eikä sähköpostiin ole tullut mitään ilmoituksia. tuleeks sielt yleensäkään mitään tilausvahvistuksia??

17

8587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tule

      EI kannata netti tilauksia pistää sieltä, minulla ei ole tullut koskaan. Soita sinne niin pitäis tavarat alkaa tulemaan.

      • sitte soitan sinne ja se tuleeki myös nettitilauksestakii ja tulee kaks osaa


      • kysyjälle
        hinkuvitsi kirjoitti:

        sitte soitan sinne ja se tuleeki myös nettitilauksestakii ja tulee kaks osaa

        Itse olen odotellut osia Moposportista suunnilleen kahdeksan (8) vuotta. Puolen vuoden ajan jaksoin soitella perään, mutta eipä siitä paljon apua ollut. Ens viikolla tulee, kuulemma viimeisen tiedon mukaan...


      • McKone
        hinkuvitsi kirjoitti:

        sitte soitan sinne ja se tuleeki myös nettitilauksestakii ja tulee kaks osaa

        Mut voithjan sinä kysyä, että onko sellainen tilaus mennyt perille sinne..


      • McKone kirjoitti:

        Mut voithjan sinä kysyä, että onko sellainen tilaus mennyt perille sinne..

        on tulossa joku alakautta putki tigeriin mikä olis olevinaan käypänen myös supersporttiin. isä näet olikin soittanut sinne minun puolesta ja sanoi että myyjä oli ehdottanut alakautta-putkea joka olis ainakin supersporttiin sopiva mut pitäs käydä tiger 86:een. se tigerin alkuperäinen putki 24e oli loppu. olin heti sitä mieltä että se on tehari koska kulkee alakautta ja maksaa reilut 50e. silloin hän ei vielä tilannut sitä koska ei ollut sanonut minulle. sanoin että tottakai se pitää ostaa koska luulin sitä tehariksi. no sitten se tänään oli soittanut minun ollessa koulussa ja tilannut sen. ja isä sanoi että myyjä oli ehdottanut myös tehoputkeakin, mutta ei se sitä tilannut. nyt vituttaa että eikö se olekkaan tehoputki vaikka maksaa noin paljon!? onko joku supersportin paska vakioputki ja vielä noin kiskurihintaan? isä vielä kysyi silloin minulta edellisenä päivänä kun oli kysellyt putkesta että käykö se alakautta malli tigeriin. ja sanoin että joutuu vain pienen kiinnityspalan hitsaamaan jalkatapin kohdalle koska luulin putken olevan tehari hinnan ja alakautta-mallin takia. Mikähän pilli sieltä tulee. tästä lähin tilaukset teen vain minä itse!


      • jälleen
        hinkuvitsi kirjoitti:

        on tulossa joku alakautta putki tigeriin mikä olis olevinaan käypänen myös supersporttiin. isä näet olikin soittanut sinne minun puolesta ja sanoi että myyjä oli ehdottanut alakautta-putkea joka olis ainakin supersporttiin sopiva mut pitäs käydä tiger 86:een. se tigerin alkuperäinen putki 24e oli loppu. olin heti sitä mieltä että se on tehari koska kulkee alakautta ja maksaa reilut 50e. silloin hän ei vielä tilannut sitä koska ei ollut sanonut minulle. sanoin että tottakai se pitää ostaa koska luulin sitä tehariksi. no sitten se tänään oli soittanut minun ollessa koulussa ja tilannut sen. ja isä sanoi että myyjä oli ehdottanut myös tehoputkeakin, mutta ei se sitä tilannut. nyt vituttaa että eikö se olekkaan tehoputki vaikka maksaa noin paljon!? onko joku supersportin paska vakioputki ja vielä noin kiskurihintaan? isä vielä kysyi silloin minulta edellisenä päivänä kun oli kysellyt putkesta että käykö se alakautta malli tigeriin. ja sanoin että joutuu vain pienen kiinnityspalan hitsaamaan jalkatapin kohdalle koska luulin putken olevan tehari hinnan ja alakautta-mallin takia. Mikähän pilli sieltä tulee. tästä lähin tilaukset teen vain minä itse!

        Reilu 50€ ei ole kovin paljon "Supersportin paskasta vakioputkesta". Kyseinen putki on kromattu ja hyvän näköinen, samoja oli 80-luvun pappiksissa. Tehokas se ei kyllä ole.


      • jälleen kirjoitti:

        Reilu 50€ ei ole kovin paljon "Supersportin paskasta vakioputkesta". Kyseinen putki on kromattu ja hyvän näköinen, samoja oli 80-luvun pappiksissa. Tehokas se ei kyllä ole.

        että siitä ei saa millään komplikaatiolla parempaa putkea, niinkuin esim tigerin uudesta vakioputkesta sai poistettua kuristuksen joka meinasi aika paljon.
        näitä ei vaan myydä enää missään :(


      • jälleen...
        hinkuvitsi kirjoitti:

        että siitä ei saa millään komplikaatiolla parempaa putkea, niinkuin esim tigerin uudesta vakioputkesta sai poistettua kuristuksen joka meinasi aika paljon.
        näitä ei vaan myydä enää missään :(

        Eipä siitä oikein saa tehtyä tehokasta, se kun on "perinteristä" mallia, jossa on melkoisen ohut alkukäyrä ja huolella tukittu vaimennin ilman sen ihmeempää paisuntakammiota. Kannattaa harkita tuon putken myymistä, iitä pitäisi saada suunnilleen smanverran, kin mitä itse siitä maksoit. Sitten ostat joko tehoputken, tai Tigerin uudemman putken, josta tosiaan saa tehtyä kohtuuhyvän. Mulla olisi ylimäärisenä sellaisen paisari ilman käyrää.


      • jälleen... kirjoitti:

        Eipä siitä oikein saa tehtyä tehokasta, se kun on "perinteristä" mallia, jossa on melkoisen ohut alkukäyrä ja huolella tukittu vaimennin ilman sen ihmeempää paisuntakammiota. Kannattaa harkita tuon putken myymistä, iitä pitäisi saada suunnilleen smanverran, kin mitä itse siitä maksoit. Sitten ostat joko tehoputken, tai Tigerin uudemman putken, josta tosiaan saa tehtyä kohtuuhyvän. Mulla olisi ylimäärisenä sellaisen paisari ilman käyrää.

        hitto tuota mopo-sporttia! sieltä tuli sittenkin tehari vaikka toisin anto ymmärtää.


      • Anonyymi00013
        hinkuvitsi kirjoitti:

        hitto tuota mopo-sporttia! sieltä tuli sittenkin tehari vaikka toisin anto ymmärtää.

        Hyvä että sait putkesi.
        Hieno juttu!


    • Anonyymi

      En suosittele kellekkään. Tiedusteluihin ei vastata ollenkaa. Myy vääriä osia

      • Anonyymi00010

        En tilaa enää mitään tuli väärän kokoinen pensaletku,pitäs laittaa kuva letkusta ja kuitista,en rupea siihen pitäkööt tavaransa.t.Kake


    • Anonyymi

      En suosittele kellekkään. Tiedusteluihin ei vastata ollenkaa. Myy vääriä osia

    • Anonyymi

      En suosittele kenellekään.
      Eivät ota mitään vastuuta viallisesta tuotteesta, ei takuuta tai tuotevastuuta. Osan voi lähettää tutkittavaksi Vantaalle ja toimenpiteessä menee kuulemma useampi viikko. Pystyivät kuitenkin jo puhelimessa diagnosoimaan asennusvirheen, käyttäjävirheen tms. Osassa ei vaan voi olla rakennevikaa.
      Älä osta moposportista mitään jos vaan voit muualla asioida.

      • Anonyymi

        Sama juttu täällä,täysin huijarifirma ei mitään vastuuta tuotteista,hälläväliä meininki.Ikinä en enää tilaa kyseisestä huijaripaska firmasta mitään.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu täällä,täysin huijarifirma ei mitään vastuuta tuotteista,hälläväliä meininki.Ikinä en enää tilaa kyseisestä huijaripaska firmasta mitään.

        .


    • Anonyymi00011

      No en jaksa lukea näitä, mutta yli 40 vuotta sitten viriosia tuolta tilailin. Viime vuosina myös muutaman kerran jotain motskari juttuja. Samalla tavalla tavara tuli kuin muualtakin ja kaikki ok!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe