miten kauan oikeen pitää odottaa että tavara tulee mopo-sportista? uudenvuodenpäivänä laitoin tilauksen ja puhelimeen eikä sähköpostiin ole tullut mitään ilmoituksia. tuleeks sielt yleensäkään mitään tilausvahvistuksia??
moposport
13
7054
Vastaukset
- tule
EI kannata netti tilauksia pistää sieltä, minulla ei ole tullut koskaan. Soita sinne niin pitäis tavarat alkaa tulemaan.
- kysyjälle
hinkuvitsi kirjoitti:
sitte soitan sinne ja se tuleeki myös nettitilauksestakii ja tulee kaks osaa
Itse olen odotellut osia Moposportista suunnilleen kahdeksan (8) vuotta. Puolen vuoden ajan jaksoin soitella perään, mutta eipä siitä paljon apua ollut. Ens viikolla tulee, kuulemma viimeisen tiedon mukaan...
- McKone
hinkuvitsi kirjoitti:
sitte soitan sinne ja se tuleeki myös nettitilauksestakii ja tulee kaks osaa
Mut voithjan sinä kysyä, että onko sellainen tilaus mennyt perille sinne..
McKone kirjoitti:
Mut voithjan sinä kysyä, että onko sellainen tilaus mennyt perille sinne..
on tulossa joku alakautta putki tigeriin mikä olis olevinaan käypänen myös supersporttiin. isä näet olikin soittanut sinne minun puolesta ja sanoi että myyjä oli ehdottanut alakautta-putkea joka olis ainakin supersporttiin sopiva mut pitäs käydä tiger 86:een. se tigerin alkuperäinen putki 24e oli loppu. olin heti sitä mieltä että se on tehari koska kulkee alakautta ja maksaa reilut 50e. silloin hän ei vielä tilannut sitä koska ei ollut sanonut minulle. sanoin että tottakai se pitää ostaa koska luulin sitä tehariksi. no sitten se tänään oli soittanut minun ollessa koulussa ja tilannut sen. ja isä sanoi että myyjä oli ehdottanut myös tehoputkeakin, mutta ei se sitä tilannut. nyt vituttaa että eikö se olekkaan tehoputki vaikka maksaa noin paljon!? onko joku supersportin paska vakioputki ja vielä noin kiskurihintaan? isä vielä kysyi silloin minulta edellisenä päivänä kun oli kysellyt putkesta että käykö se alakautta malli tigeriin. ja sanoin että joutuu vain pienen kiinnityspalan hitsaamaan jalkatapin kohdalle koska luulin putken olevan tehari hinnan ja alakautta-mallin takia. Mikähän pilli sieltä tulee. tästä lähin tilaukset teen vain minä itse!
- jälleen
hinkuvitsi kirjoitti:
on tulossa joku alakautta putki tigeriin mikä olis olevinaan käypänen myös supersporttiin. isä näet olikin soittanut sinne minun puolesta ja sanoi että myyjä oli ehdottanut alakautta-putkea joka olis ainakin supersporttiin sopiva mut pitäs käydä tiger 86:een. se tigerin alkuperäinen putki 24e oli loppu. olin heti sitä mieltä että se on tehari koska kulkee alakautta ja maksaa reilut 50e. silloin hän ei vielä tilannut sitä koska ei ollut sanonut minulle. sanoin että tottakai se pitää ostaa koska luulin sitä tehariksi. no sitten se tänään oli soittanut minun ollessa koulussa ja tilannut sen. ja isä sanoi että myyjä oli ehdottanut myös tehoputkeakin, mutta ei se sitä tilannut. nyt vituttaa että eikö se olekkaan tehoputki vaikka maksaa noin paljon!? onko joku supersportin paska vakioputki ja vielä noin kiskurihintaan? isä vielä kysyi silloin minulta edellisenä päivänä kun oli kysellyt putkesta että käykö se alakautta malli tigeriin. ja sanoin että joutuu vain pienen kiinnityspalan hitsaamaan jalkatapin kohdalle koska luulin putken olevan tehari hinnan ja alakautta-mallin takia. Mikähän pilli sieltä tulee. tästä lähin tilaukset teen vain minä itse!
Reilu 50€ ei ole kovin paljon "Supersportin paskasta vakioputkesta". Kyseinen putki on kromattu ja hyvän näköinen, samoja oli 80-luvun pappiksissa. Tehokas se ei kyllä ole.
jälleen kirjoitti:
Reilu 50€ ei ole kovin paljon "Supersportin paskasta vakioputkesta". Kyseinen putki on kromattu ja hyvän näköinen, samoja oli 80-luvun pappiksissa. Tehokas se ei kyllä ole.
että siitä ei saa millään komplikaatiolla parempaa putkea, niinkuin esim tigerin uudesta vakioputkesta sai poistettua kuristuksen joka meinasi aika paljon.
näitä ei vaan myydä enää missään :(- jälleen...
hinkuvitsi kirjoitti:
että siitä ei saa millään komplikaatiolla parempaa putkea, niinkuin esim tigerin uudesta vakioputkesta sai poistettua kuristuksen joka meinasi aika paljon.
näitä ei vaan myydä enää missään :(Eipä siitä oikein saa tehtyä tehokasta, se kun on "perinteristä" mallia, jossa on melkoisen ohut alkukäyrä ja huolella tukittu vaimennin ilman sen ihmeempää paisuntakammiota. Kannattaa harkita tuon putken myymistä, iitä pitäisi saada suunnilleen smanverran, kin mitä itse siitä maksoit. Sitten ostat joko tehoputken, tai Tigerin uudemman putken, josta tosiaan saa tehtyä kohtuuhyvän. Mulla olisi ylimäärisenä sellaisen paisari ilman käyrää.
jälleen... kirjoitti:
Eipä siitä oikein saa tehtyä tehokasta, se kun on "perinteristä" mallia, jossa on melkoisen ohut alkukäyrä ja huolella tukittu vaimennin ilman sen ihmeempää paisuntakammiota. Kannattaa harkita tuon putken myymistä, iitä pitäisi saada suunnilleen smanverran, kin mitä itse siitä maksoit. Sitten ostat joko tehoputken, tai Tigerin uudemman putken, josta tosiaan saa tehtyä kohtuuhyvän. Mulla olisi ylimäärisenä sellaisen paisari ilman käyrää.
hitto tuota mopo-sporttia! sieltä tuli sittenkin tehari vaikka toisin anto ymmärtää.
- Anonyymi
En suosittele kellekkään. Tiedusteluihin ei vastata ollenkaa. Myy vääriä osia
- Anonyymi
En suosittele kellekkään. Tiedusteluihin ei vastata ollenkaa. Myy vääriä osia
- Anonyymi
En suosittele kenellekään.
Eivät ota mitään vastuuta viallisesta tuotteesta, ei takuuta tai tuotevastuuta. Osan voi lähettää tutkittavaksi Vantaalle ja toimenpiteessä menee kuulemma useampi viikko. Pystyivät kuitenkin jo puhelimessa diagnosoimaan asennusvirheen, käyttäjävirheen tms. Osassa ei vaan voi olla rakennevikaa.
Älä osta moposportista mitään jos vaan voit muualla asioida.- Anonyymi
Sama juttu täällä,täysin huijarifirma ei mitään vastuuta tuotteista,hälläväliä meininki.Ikinä en enää tilaa kyseisestä huijaripaska firmasta mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759