Tilitoimistojen

palvelut ja hinnat

Mitä te joudutte maksamaan vuodessa tilitoimistolle kirjausmaksuista ja veroilmoituksen teosta ?

Minulla menee 600 euroa ja siinä ei ole mukana viljelysuunnitelmaa.

Lasketteko kuitit itse yhteen huomioiden alv maksun ?
Minusta on kallista että yhden kuitin kirjausmaksu on melkein euron ja ammattityö maksaa melkein 100 euroa tunnilta. Vai onko näissä tilitoimistojen hinnotteluissa paljon eroa ?

15

2670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opetella itse pääsee melkosille palkoille,
      vaikka tekee käsinkin.

      • välistä

        Pakko pitää taksat melko korkealla, muuten ei jaksa kaikkia kirjanpitoja tehdä.


      • eri mieltä

        Milläs pidät itsesi muiden töiden lisäksi vielä vero koukeroissa ajan tasalla??????????

        Tilitoimisto, jos mikä on ulkoistettava toiminta!!!!!!


      • eri mieltä kirjoitti:

        Milläs pidät itsesi muiden töiden lisäksi vielä vero koukeroissa ajan tasalla??????????

        Tilitoimisto, jos mikä on ulkoistettava toiminta!!!!!!

        on suurin syy, milläs esimerkiksi suunnittelet verotusta tuleville vuosille, jos et itse yhtään ole perillä missä mennään, ei se tilitoimisto osaa suunnitella niitä tulevia vuosia tai hankintoja, jos et itse niitä perustele ja hyvin.

        Se on totta että ajantasalla pysymisessä
        saa tehdä kyllä jatkuvasti töitä, muissakin
        paperisulkeisissa.

        Voihan sitä muutakin ulkoistaa!!


      • kuitit kirjata
        kawasaki250 kirjoitti:

        on suurin syy, milläs esimerkiksi suunnittelet verotusta tuleville vuosille, jos et itse yhtään ole perillä missä mennään, ei se tilitoimisto osaa suunnitella niitä tulevia vuosia tai hankintoja, jos et itse niitä perustele ja hyvin.

        Se on totta että ajantasalla pysymisessä
        saa tehdä kyllä jatkuvasti töitä, muissakin
        paperisulkeisissa.

        Voihan sitä muutakin ulkoistaa!!

        silti kotonaan ja seurata tapahtumia.

        Mulla on kuitenkin vähän epävarma olo omista taidoista vaikka tallennankin omalle kirjanpito-ohjelmalle kuitit aina ennen toimistolle vientiä niin saan seurattua missä mennään, onko tuo toimiston maksu sitten turha, kukin taaplaa tyylillään.


      • sitten
        kuitit kirjata kirjoitti:

        silti kotonaan ja seurata tapahtumia.

        Mulla on kuitenkin vähän epävarma olo omista taidoista vaikka tallennankin omalle kirjanpito-ohjelmalle kuitit aina ennen toimistolle vientiä niin saan seurattua missä mennään, onko tuo toimiston maksu sitten turha, kukin taaplaa tyylillään.

        Sille tilitoimistolle vielä maksat, jos itse olet suurimman työn jo tehnyt valmiiksi.

        Tai sitten kirjanpito-ohjelmasta olet maksanut turhaan.


      • enää suuri
        kuitit kirjata kirjoitti:

        silti kotonaan ja seurata tapahtumia.

        Mulla on kuitenkin vähän epävarma olo omista taidoista vaikka tallennankin omalle kirjanpito-ohjelmalle kuitit aina ennen toimistolle vientiä niin saan seurattua missä mennään, onko tuo toimiston maksu sitten turha, kukin taaplaa tyylillään.

        askel tehdä itse koko veroilmoitusta.

        Verottajaa ei kannata pelätä, mistä et ole varma, soita paikalliseen toimistoon, ja kysy. Tosin nykyään ei ole helppo löytää sitä puhelinnumeroa..


    • itse.

      mun mielestä hyvä ohjelma.
      tulostaa lomakeetkit ettei tartte kun nimi alle kirjoittaa.

    • jotenkin

      osallisena tuon tilitoimiston toiminnan kanssa, täälläpäin perivät korotettuja maksuja ellet kuulu mtk:hon, onkohan tuo muuten laillista puuhaa, kaiketi tuollaisestakin saa joku pikkunilkki tyydytystä egoonsa.

      • nuo

        maksut ovat korotettuja, vaan normaali taksat.

        MTK:- luultavasti myöntää jäsenilleen hyvitystä.

        Turha tuollaisten luikureitten, jotka eivät maksa jäsenmaksuja, on ruinata ja vaatia samoja oikeuksia mitä on jäsenillä.

        Onko sieläpäin kuinkakin yleistä maksattaa etujärjestömaksut muilla,HÄVETKÄÄ sanon HÄVETKÄÄ!


      • itsellinen
        nuo kirjoitti:

        maksut ovat korotettuja, vaan normaali taksat.

        MTK:- luultavasti myöntää jäsenilleen hyvitystä.

        Turha tuollaisten luikureitten, jotka eivät maksa jäsenmaksuja, on ruinata ja vaatia samoja oikeuksia mitä on jäsenillä.

        Onko sieläpäin kuinkakin yleistä maksattaa etujärjestömaksut muilla,HÄVETKÄÄ sanon HÄVETKÄÄ!

        Takajärjestö se on. Etujärjestö on sellainen, joka ajaa jäseniensä etuja, ylöspäin ei alaspäin.

        Paremman (kuin mtk-alennus) alennuksen saa, kun neuvottelee yksityisenä henkilönä, "pärstäkertoimen", mukaan


      • itsellinen
        itsellinen kirjoitti:

        Takajärjestö se on. Etujärjestö on sellainen, joka ajaa jäseniensä etuja, ylöspäin ei alaspäin.

        Paremman (kuin mtk-alennus) alennuksen saa, kun neuvottelee yksityisenä henkilönä, "pärstäkertoimen", mukaan

        Ei tuo mtk ainakaan meikäisen tuotantosuunnan asioita ole vienyt kun kurjuuteen päin, miksi helvetissä tuosta pitäis vielä maksaa.

        Ai niin sais Kultajousesta lävärin "halvalla" mtk-alennuksella.

        Helvetin riesa koko mtk.


    • noin.

      350 ja tekee kaiken valituksia myöten.

      • kynällä ja laskukoneella

        ei tartte tietokoneita jos kuitteja on mapillinen. Ota huomioon että maanviljelijä on muistiinpanovelvollinen,ei kirjanpitovelvollinen. Riittää kun kuitit on laskettu tileittäin ja alv prosenttittain yhteen. Tulokuitteja nyt ei montaa ole jos ei eläimiä.


      • palvelut ja hinnat
        kynällä ja laskukoneella kirjoitti:

        ei tartte tietokoneita jos kuitteja on mapillinen. Ota huomioon että maanviljelijä on muistiinpanovelvollinen,ei kirjanpitovelvollinen. Riittää kun kuitit on laskettu tileittäin ja alv prosenttittain yhteen. Tulokuitteja nyt ei montaa ole jos ei eläimiä.

        Soitin toiseen tilitoimistoon ja sieltä otan tänä vuonna palvelun ja säästän siinä 200-250 euroa verrattuna edelliseen vuoteen.

        Huomatkaa että niissä tilitoimistoissa on eroja ja kilpailu varmaan on kovaa. Tälläkin tilitoimistolla on pitkä työkokemus alaltaan, että ammattitaitoinen pitäisi olla.

        Verratkaa hintoja niin säästätte ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe