Tilitoimistojen

palvelut ja hinnat

Mitä te joudutte maksamaan vuodessa tilitoimistolle kirjausmaksuista ja veroilmoituksen teosta ?

Minulla menee 600 euroa ja siinä ei ole mukana viljelysuunnitelmaa.

Lasketteko kuitit itse yhteen huomioiden alv maksun ?
Minusta on kallista että yhden kuitin kirjausmaksu on melkein euron ja ammattityö maksaa melkein 100 euroa tunnilta. Vai onko näissä tilitoimistojen hinnotteluissa paljon eroa ?

15

2670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opetella itse pääsee melkosille palkoille,
      vaikka tekee käsinkin.

      • välistä

        Pakko pitää taksat melko korkealla, muuten ei jaksa kaikkia kirjanpitoja tehdä.


      • eri mieltä

        Milläs pidät itsesi muiden töiden lisäksi vielä vero koukeroissa ajan tasalla??????????

        Tilitoimisto, jos mikä on ulkoistettava toiminta!!!!!!


      • eri mieltä kirjoitti:

        Milläs pidät itsesi muiden töiden lisäksi vielä vero koukeroissa ajan tasalla??????????

        Tilitoimisto, jos mikä on ulkoistettava toiminta!!!!!!

        on suurin syy, milläs esimerkiksi suunnittelet verotusta tuleville vuosille, jos et itse yhtään ole perillä missä mennään, ei se tilitoimisto osaa suunnitella niitä tulevia vuosia tai hankintoja, jos et itse niitä perustele ja hyvin.

        Se on totta että ajantasalla pysymisessä
        saa tehdä kyllä jatkuvasti töitä, muissakin
        paperisulkeisissa.

        Voihan sitä muutakin ulkoistaa!!


      • kuitit kirjata
        kawasaki250 kirjoitti:

        on suurin syy, milläs esimerkiksi suunnittelet verotusta tuleville vuosille, jos et itse yhtään ole perillä missä mennään, ei se tilitoimisto osaa suunnitella niitä tulevia vuosia tai hankintoja, jos et itse niitä perustele ja hyvin.

        Se on totta että ajantasalla pysymisessä
        saa tehdä kyllä jatkuvasti töitä, muissakin
        paperisulkeisissa.

        Voihan sitä muutakin ulkoistaa!!

        silti kotonaan ja seurata tapahtumia.

        Mulla on kuitenkin vähän epävarma olo omista taidoista vaikka tallennankin omalle kirjanpito-ohjelmalle kuitit aina ennen toimistolle vientiä niin saan seurattua missä mennään, onko tuo toimiston maksu sitten turha, kukin taaplaa tyylillään.


      • sitten
        kuitit kirjata kirjoitti:

        silti kotonaan ja seurata tapahtumia.

        Mulla on kuitenkin vähän epävarma olo omista taidoista vaikka tallennankin omalle kirjanpito-ohjelmalle kuitit aina ennen toimistolle vientiä niin saan seurattua missä mennään, onko tuo toimiston maksu sitten turha, kukin taaplaa tyylillään.

        Sille tilitoimistolle vielä maksat, jos itse olet suurimman työn jo tehnyt valmiiksi.

        Tai sitten kirjanpito-ohjelmasta olet maksanut turhaan.


      • enää suuri
        kuitit kirjata kirjoitti:

        silti kotonaan ja seurata tapahtumia.

        Mulla on kuitenkin vähän epävarma olo omista taidoista vaikka tallennankin omalle kirjanpito-ohjelmalle kuitit aina ennen toimistolle vientiä niin saan seurattua missä mennään, onko tuo toimiston maksu sitten turha, kukin taaplaa tyylillään.

        askel tehdä itse koko veroilmoitusta.

        Verottajaa ei kannata pelätä, mistä et ole varma, soita paikalliseen toimistoon, ja kysy. Tosin nykyään ei ole helppo löytää sitä puhelinnumeroa..


    • itse.

      mun mielestä hyvä ohjelma.
      tulostaa lomakeetkit ettei tartte kun nimi alle kirjoittaa.

    • jotenkin

      osallisena tuon tilitoimiston toiminnan kanssa, täälläpäin perivät korotettuja maksuja ellet kuulu mtk:hon, onkohan tuo muuten laillista puuhaa, kaiketi tuollaisestakin saa joku pikkunilkki tyydytystä egoonsa.

      • nuo

        maksut ovat korotettuja, vaan normaali taksat.

        MTK:- luultavasti myöntää jäsenilleen hyvitystä.

        Turha tuollaisten luikureitten, jotka eivät maksa jäsenmaksuja, on ruinata ja vaatia samoja oikeuksia mitä on jäsenillä.

        Onko sieläpäin kuinkakin yleistä maksattaa etujärjestömaksut muilla,HÄVETKÄÄ sanon HÄVETKÄÄ!


      • itsellinen
        nuo kirjoitti:

        maksut ovat korotettuja, vaan normaali taksat.

        MTK:- luultavasti myöntää jäsenilleen hyvitystä.

        Turha tuollaisten luikureitten, jotka eivät maksa jäsenmaksuja, on ruinata ja vaatia samoja oikeuksia mitä on jäsenillä.

        Onko sieläpäin kuinkakin yleistä maksattaa etujärjestömaksut muilla,HÄVETKÄÄ sanon HÄVETKÄÄ!

        Takajärjestö se on. Etujärjestö on sellainen, joka ajaa jäseniensä etuja, ylöspäin ei alaspäin.

        Paremman (kuin mtk-alennus) alennuksen saa, kun neuvottelee yksityisenä henkilönä, "pärstäkertoimen", mukaan


      • itsellinen
        itsellinen kirjoitti:

        Takajärjestö se on. Etujärjestö on sellainen, joka ajaa jäseniensä etuja, ylöspäin ei alaspäin.

        Paremman (kuin mtk-alennus) alennuksen saa, kun neuvottelee yksityisenä henkilönä, "pärstäkertoimen", mukaan

        Ei tuo mtk ainakaan meikäisen tuotantosuunnan asioita ole vienyt kun kurjuuteen päin, miksi helvetissä tuosta pitäis vielä maksaa.

        Ai niin sais Kultajousesta lävärin "halvalla" mtk-alennuksella.

        Helvetin riesa koko mtk.


    • noin.

      350 ja tekee kaiken valituksia myöten.

      • kynällä ja laskukoneella

        ei tartte tietokoneita jos kuitteja on mapillinen. Ota huomioon että maanviljelijä on muistiinpanovelvollinen,ei kirjanpitovelvollinen. Riittää kun kuitit on laskettu tileittäin ja alv prosenttittain yhteen. Tulokuitteja nyt ei montaa ole jos ei eläimiä.


      • palvelut ja hinnat
        kynällä ja laskukoneella kirjoitti:

        ei tartte tietokoneita jos kuitteja on mapillinen. Ota huomioon että maanviljelijä on muistiinpanovelvollinen,ei kirjanpitovelvollinen. Riittää kun kuitit on laskettu tileittäin ja alv prosenttittain yhteen. Tulokuitteja nyt ei montaa ole jos ei eläimiä.

        Soitin toiseen tilitoimistoon ja sieltä otan tänä vuonna palvelun ja säästän siinä 200-250 euroa verrattuna edelliseen vuoteen.

        Huomatkaa että niissä tilitoimistoissa on eroja ja kilpailu varmaan on kovaa. Tälläkin tilitoimistolla on pitkä työkokemus alaltaan, että ammattitaitoinen pitäisi olla.

        Verratkaa hintoja niin säästätte ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe