Toimiston siivous?

Krissex

Moi, kaverin miehellä on toimisto josta ed. siivooja lähti. Hommaa tarjottiin minulle. Paljonko siitä pyydän, paljonko siivoaa tunnissa tai miten se laksetaan toimistoissa?
Epätietoinen

4

1441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se muistaakseni

n. 200 m2 tunnissa. Tes:n mukainen peruspalkka on muistaakseni 6,85 € 2. kuntaryhmässä, muualla ihan pikkusen enemmän. En oo hetkeen noita hommia tehny, korjatkaa joku viisaampi jos olen hongassa. Maksaako tämä kaverin mies sulle palkan, vai maksatko itse kulusi?

• palveluohjaaja

Elikkä teet sitä yksin ja sinulla ei ole siinä ketään työntekijää?!

No voisit vaíkka "mitoittaa" kohteen siten että kun olet sopinut asiakkaan kanssa mitä hän haluaa ostaa ja kuinka usein tiloissa siivotaan, niin siivoa tilat kerran läpi ja katso paljon aikaa meni. siivous taajuuteen vaikuttaa tilojen käyttö aste.
      Ja tunnilta voit pyytää n. 20€ ylöspäin, mutta älä hinnoittele itseäsi ulos työstä. Laske kaikki kulut mahdolliset palkat, vakuutukset, muut henkilöstö menot, aineet, välineet, mahdolliset km- korvaukset, bensat ja tietysti että sinulle itsellesi jää siitä jotakin käteen.

• Krissex

Hei! kuka hullu ehtii siivoamann 200 n2, mun käämpppäkin on n. 35 m2 ja siinä menee tupöataen...Onko olemassa jokin laskukaava tai jotain millä toimiston neliöt suhteen aika?
      Mies kait ymmärtääkseni mqaksaa mulle jotain...

• ylläpitosiivous

on yleensä sitä, että vapaat pinnat pyyhitään, papereihin pöydällä ei kosketa siis, Tietokoneesta ja puhelimesta jne. kans sutastaan enimmät. Matot imuroidaan, roskat tyhjennetään, ja pyyhkästään lattiat mattojen vierestä. Ovista pyyhkästään sormenjäljet. Niin sitä kyllä ehti ties kuinka paljon tunnissa... Mutta toki voit sopia itse tyypin kanssa mitä teet siellä. Tuo on vaan semmonen yleisjuttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2766
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe