paljonko maksaa louvre, eiffel ja missä edullista ja hyvää ruokaa onko jotain tiettyjä ravintoloita mitä suosittelette. paljonko seinen risteily maksaa ilman ruokia?ja kanssa?
entä onko 3 pvän metroliput ok?hinta?
mitenkäs sää huhtikuun lussa?
pariisin hinnat
6
4981
Vastaukset
- Sinne vaan
Louvreen muistaakseni maksaa siinä 10 euron pintaan, eiffelin hinnat menee kerroksien mukaan, riippuen siitä haluatko keskitasolle vai ylös asti. Tarkkoja hintoja en muista, varmaan pyörivät myös siinä kympin kieppeillä.
Itse kiipeämällä on halvempi (kesti noin puoli tuntia kävellä, hisseissä on varsinkin päiväsaikaan ruuhkaa ja jonottaa saa =) Suosittelen menemistä eiffeliin n.tuntia ennen sulkemista (tai aiemminkin tietty!) koska illan hämärtyessä kaupunki on kauneimmillaan ja ne eiffelin valojen värivaihtelutkin näkyvät. Kiikarit mukaan jos haluat tarkistella kaupunkia tarkemmin...
Suuntaa kaupungin "ydinkeskustasta" kauemmaksi sivummalle, sieltä löytyy aivan ihania ruokapaikkoja ja ovat monesti halvempia, kun eivät ole niitä turistipyydyksiä...ja ruokaa tilatessa on hyvä pitää tarpeen tullen sanakirjaa mukana, ettei tule ylläriä lautaselle, niinkuin allekirjoittaneelle... ;)- vastauksista
kiitos hinnoista. kovasti odotetaan jo matkaa.onko tietoa niistä seinen risteilyistä.mitens muuten metron hinnat?onko 3 pvän lippua vai kannattaako ostaa kertalippuja jos meinaan kävellä paljon?
- Sinne vaan
vastauksista kirjoitti:
kiitos hinnoista. kovasti odotetaan jo matkaa.onko tietoa niistä seinen risteilyistä.mitens muuten metron hinnat?onko 3 pvän lippua vai kannattaako ostaa kertalippuja jos meinaan kävellä paljon?
En tarkalleen muista niitä seinen hintoja, joku muistikuva on 40-50 eurosta (hinta varmaan riippuu matkan kestosta, otatko päivällisen jne...) ja niitä lauttoja on paljon siellä, riippuu siitäkin minkä valitset!
Noista metrolipuista sen verran, että ite oon ostanut kertalippuja, kun tuli käveltyä niin paljon, koska niin kaupunkia näkee enemmän...
- Pariisista palannut
Jos menet Eiffeliin hissillä ylös asti, se on 10,70. Muut hinnat, niin Eiffeliin kuin Louvreen saat ihan googlettamalla!
- Legion Etrangere
Seinen ristely ilman ruokaa on siinä 10 euroa..riippuu laiva firmasta
katso linkit
http://www.bateauxparisiens.com/english/fr_promenade.html
http://www.vedettesdupontneuf.com/va/- Nimetön
Olen pari kertaa ollut illallisristeilyllä. Se kannattaa kokea ihan miljöön takia. Ruokakin olin ihan ok. Ei mitään rengasfirman tähdittämää, mutta hyvää. Vaativat muuten pikkutakin ja solmion joillakin laivoilla, joten ne kannattaa pakata mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882