kyllä ei pitäisi kaikille tulitikkuja antaa ku palaa näköjään jo talojakin????? ihme touhua sanon minä
kälviä
21
8172
Vastaukset
- mitä nyt taas
mitä vittua ne nyt on menny tekemään? samaa paskaa ku ennenki vai?
- Olla aivottomia
Ilman aivoja molemmat porukat.
- bad to the bone
Mikä teitä vaivaa!! Jos oman tyttäreni kimpussa joku hullu pedofiili hääris tekisin aivan taatusti saman!!!Sillä erolla että onnistuisin aikeissani.Kälviän kunnan tulisi järjestää dynamiittia,sytytysaineita sekä tehokas ase teinitytön isälle.Sekä muillekkin vanhemille keiden lapsia tuohon taloon houkutellaan.Yhteiskunnan ei tulisi suojella tällaisia pedofiilejä vaan poistaa tietyllä entisellä saksalais johtajan kehittämällä keinolla!
- sivust seurannut
Voi P...kele sanon mä =) Vielä oikein houkutellaan tuohon taloon.....hahhahhahhaaa =) Kattokaapa peiliin,mitä näkyy ????? Kyllä te voittekin olla tyhmiä
- flösdfds
Koita ny perkele ymmärtää että se ihminen ei oo tehny kellekkää täälä mitään pahaa!en usko että itekkää oot mikään puhdas pulmunen!tajuaisitte tilanteen paremmin jos asuisitte täälä...sitä ihmistä on alettu jo mun mielestä vainota!aivan sairaita tollaset puheet!koittakaa ottaa asioista selvää ennenku tänne alatte kirjotteleen!TOI ON JO AIKA NOLOA TEILLEKKI!!!!!!
- dfsfsdfsdfsfs
Ota selvää ennen kun sanot noin, kyseinen henkilö ole koskennu pitkällä tikullakaan tähän tyttöön. Ihan vaan kun tiedän nämä asiat. Älä tuomitse jos et tunne, tiedätkö ton sanonnan?
- Jotain rajaa
Murha- ja murhapolttoyritys! Kyllä on idiootti tuo kaveri. Eihän tuo ole hyväksyttävää missään. Se joka noin tekee täytyy kyllä olla päässä muutenkin vikaa. Tottahan pedofiilit pitää kuopata johonkin saareen mutta viranomaiset on sitä varten. Kyllä tuossa perheessä on jotain tosi mätää. Ei tuon tytön käytöskään ihan parhaasta päästä ole kun netissä kuvia joissa ilmoittaa olevansa puutteessa.. fiksu nuori tyttö. Pitäisköhän tuolla kotona joskus keskustella vaikka asioista vai onko peli menetetty kun ei ole tähän saakka sitä tehty.
- gues who
Pistä linkki.
- Ja isä
Tyttö huostaan, Isä pakkohoitoon.
- minna
Ja isä kirjoitti:
Kyl on tainnut tyttö kuule ihan omin päin mennä miehen luokse...Mies ei ole itse sinne kettään pakottanut..TYTÖTHÄN ovat aivan innoissaan kun on vanhempaa seuraa..NAURETTAVAA!!isän touhu aivan järjetöntä :(:(
- sosiaalitäti
Ja isä kirjoitti:
Kerrankin oikeata asiaa tällä palstalla.Samaa mieltä kirjoittajan kanssa.Asiat eivät yleensä ole vain mustavalkoisia,vaan kaikkea siltä väliltä =)
- houdini
sosiaalitäti kirjoitti:
Kerrankin oikeata asiaa tällä palstalla.Samaa mieltä kirjoittajan kanssa.Asiat eivät yleensä ole vain mustavalkoisia,vaan kaikkea siltä väliltä =)
kerrankin saa hyvillä mielin lukea =D hyvä ihmiset,alatte oppia x)
- WTF.
mikä tämä nyt oikein on?? hemmetti.
- fdsfsd
gues who kirjoitti:
Pistä linkki.
Mihin sä sitä linkkiä tarttet!ASIA EI KUULU SULLE TAI KELLEKKÄÄ MUILLEKKAA JOKKA EI OLE ASIANOMASIA!
- Kaupunkilainen
fdsfsd kirjoitti:
Mihin sä sitä linkkiä tarttet!ASIA EI KUULU SULLE TAI KELLEKKÄÄ MUILLEKKAA JOKKA EI OLE ASIANOMASIA!
Käläviän juntti!!
Sinäkö tässä olet asianomainen,
ootko ottanu asianomistajalta s.....n? - mä...
minna kirjoitti:
Kyl on tainnut tyttö kuule ihan omin päin mennä miehen luokse...Mies ei ole itse sinne kettään pakottanut..TYTÖTHÄN ovat aivan innoissaan kun on vanhempaa seuraa..NAURETTAVAA!!isän touhu aivan järjetöntä :(:(
siis ihan asiaa puhut.. tuskin on ketään sinne väkisin kannettu.. mua vi*uttaa ku jotkut vanhemmat on aina asenteella "ei meidän tyttö" just niinkun tässäkin tapaukses, eihän teidän tyttö varmaan joo, sehän nyt vaan sattuu olemaan siinä iässä et on siistiä kun on joku vanhempi jätkä ja joku joka hakee tupakat ja kaljat, niin eihän se teidän tyttö oo varmaan sinne omasta vapaasta tahdosta menny, pakotettu se on.. joo just, järki käteen! herraisä niin typerää touhua etten jaksa ees ajatella...
- miettikääpäs
gues who kirjoitti:
Pistä linkki.
voisitte vähän miettiä omissa pienissä aivoissanne että miltä tästä tytöstä ja hänen perheestään tuntuu ku tämmösiä juttuja kirjotellaan täällä ja yli puolet on paskaa! Minä tunnen kaikki asianomaiset erittäin hyvin, ja niilläkin on tunteet! (toisin ku teillä näköjään) että olkaa aikuisia, ottakaa järki käteen ja lopettakaa tämä paskanpuhuminen täällä ja muuallakin!
- kikkailevat
miettikääpäs kirjoitti:
voisitte vähän miettiä omissa pienissä aivoissanne että miltä tästä tytöstä ja hänen perheestään tuntuu ku tämmösiä juttuja kirjotellaan täällä ja yli puolet on paskaa! Minä tunnen kaikki asianomaiset erittäin hyvin, ja niilläkin on tunteet! (toisin ku teillä näköjään) että olkaa aikuisia, ottakaa järki käteen ja lopettakaa tämä paskanpuhuminen täällä ja muuallakin!
pitäisi sitä tyttöänsä paremmin aisoissa eikä syyttömiä kiusaa
- sdfgsdfgdsg
kikkailevat kirjoitti:
pitäisi sitä tyttöänsä paremmin aisoissa eikä syyttömiä kiusaa
niin.. eihän se tyttö tässä mitään väärää oo tehny!! tyttö oli vain pelkkä kaveri tämän kyseisen t.b:n kanssa! ja ei todellakaan yrittäny tyrkyttää itteään hänelle!! tiedän tapaukset niin hyvin että ei kannata puhua asioista joista ei tiedä. :) ottakaa selvää ja puhukaa sitte!
- täytynyt tehdä
sdfgsdfgdsg kirjoitti:
niin.. eihän se tyttö tässä mitään väärää oo tehny!! tyttö oli vain pelkkä kaveri tämän kyseisen t.b:n kanssa! ja ei todellakaan yrittäny tyrkyttää itteään hänelle!! tiedän tapaukset niin hyvin että ei kannata puhua asioista joista ei tiedä. :) ottakaa selvää ja puhukaa sitte!
kun isä hilluu puukkojen ja talitukkujen kanssa kylillä
- koko sakki.
Kaikki otsikossa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 17982
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi93797Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740