Olemme rakentamassa ja haluaisin maitolasioven (ei liukuovi)kylpyhuoneeseen ja kodinhoitohuoneeseen, saako jostakin valmiina vai pitääkö kääntyä lasitusliikkeen puoleen. Kilsgaardin ovet ovat rumia, joten niitä en halua. Jossakin kotimaisessa sisustuslehdessä olen ko. oven nähnyt ja viimeiset illat olen lehtiä selannut, mutta eipä ole tärpännyt...
Maitolasiovi kylpyhuoneeseen
10
9502
Vastaukset
- googlella?
jos tärppäis?
- Ölle
Avec-Ovet Scandinavia myy noita sun haluamiasi ovia. Himskatin kalliita ovat, mutta myös nättejä. Meille olis tarkoitus laittaa suihkutilojen ja vessan väliin sellainen niiden liukuovi. Khh:n oveksi tulee Kilsgaardin Cinchilla lasiovi. Italialainen Lualdi Porte myy myös ovia Avec-ovien kautta. Käy nettisivuilla hakusanalla avec-ovet ja lualdi porte.
- Julia
Itse olen pohtinut, voisinko käyttää Harvian saunan ovia kodinhoitohuoneen/pesuhuoneen ja kodinhoitohuoneen/WC:n välissä. Tilat ovat ahtaat ja lasiovat toisivat tilan tuntua ja valoa.
- hnh
Meillä laitettiin khh:n ja kylppärin väliin lasiovi. Kyllä se avartaa kapeaa tilaa. Harmi vaan, että standardi 70cm ovia on aina tarjouksissa mutta siitä isommat ovat yleensä tilaustavaraa ja pirkuleen kalliita.
- Julia
hnh kirjoitti:
Meillä laitettiin khh:n ja kylppärin väliin lasiovi. Kyllä se avartaa kapeaa tilaa. Harmi vaan, että standardi 70cm ovia on aina tarjouksissa mutta siitä isommat ovat yleensä tilaustavaraa ja pirkuleen kalliita.
Meillä on ainakin joka ovi ysikymppinen? Yli kolmesataa noi Harvian ovet maksaa.
- Nimetön
Julia kirjoitti:
Meillä on ainakin joka ovi ysikymppinen? Yli kolmesataa noi Harvian ovet maksaa.
meilla on cinchilla
- Marianna
Mitä ilmeisemmin joudut sellaisen tilaamaan, me tilasimme sellaisen kotiimme, kiinnitys minimalistinen, ulökonäkö oikein kaunis, karkaistu satiini/maitolasi, kromi kiinnitykset.
Soita Lasista Finland Oy / Espoo- Peetu
Lasista Oy:n tiesinkin, samoin Avecin, jonka joku jo aiemmin mainitsi. Voitko kertoa minkä kokoinen ovi ja paljonko oli noin hinta. Olen kuullut muutamasta muustakin paikasta.
- Ölle
Peetu kirjoitti:
Lasista Oy:n tiesinkin, samoin Avecin, jonka joku jo aiemmin mainitsi. Voitko kertoa minkä kokoinen ovi ja paljonko oli noin hinta. Olen kuullut muutamasta muustakin paikasta.
mistä paikoista olet kuullut. Itsellä on hakusessa lasinen liukuovi.
- Peetu
Ölle kirjoitti:
mistä paikoista olet kuullut. Itsellä on hakusessa lasinen liukuovi.
Lasilinkki joka on Kuopiossa (www.lasilinkki.fi)sekä Lasi Jurvanen (www.jurvanen.com) näistä voi ainakin kysellä ja näitä on näkynyt eri sisustusartikkeleissa. Avecilta tiedän, että löytyy liukuovia, mutta Avecin ovet ovat tunnetusti erittäin kalliita. Harvian ovista sain ehdotuksen, mutta ovat mielestäni kovin kömpelöitä ja rumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275