Olemme rakentamassa ja haluaisin maitolasioven (ei liukuovi)kylpyhuoneeseen ja kodinhoitohuoneeseen, saako jostakin valmiina vai pitääkö kääntyä lasitusliikkeen puoleen. Kilsgaardin ovet ovat rumia, joten niitä en halua. Jossakin kotimaisessa sisustuslehdessä olen ko. oven nähnyt ja viimeiset illat olen lehtiä selannut, mutta eipä ole tärpännyt...
Maitolasiovi kylpyhuoneeseen
10
9587
Vastaukset
- googlella?
jos tärppäis?
- Ölle
Avec-Ovet Scandinavia myy noita sun haluamiasi ovia. Himskatin kalliita ovat, mutta myös nättejä. Meille olis tarkoitus laittaa suihkutilojen ja vessan väliin sellainen niiden liukuovi. Khh:n oveksi tulee Kilsgaardin Cinchilla lasiovi. Italialainen Lualdi Porte myy myös ovia Avec-ovien kautta. Käy nettisivuilla hakusanalla avec-ovet ja lualdi porte.
- Julia
Itse olen pohtinut, voisinko käyttää Harvian saunan ovia kodinhoitohuoneen/pesuhuoneen ja kodinhoitohuoneen/WC:n välissä. Tilat ovat ahtaat ja lasiovat toisivat tilan tuntua ja valoa.
- hnh
Meillä laitettiin khh:n ja kylppärin väliin lasiovi. Kyllä se avartaa kapeaa tilaa. Harmi vaan, että standardi 70cm ovia on aina tarjouksissa mutta siitä isommat ovat yleensä tilaustavaraa ja pirkuleen kalliita.
- Julia
hnh kirjoitti:
Meillä laitettiin khh:n ja kylppärin väliin lasiovi. Kyllä se avartaa kapeaa tilaa. Harmi vaan, että standardi 70cm ovia on aina tarjouksissa mutta siitä isommat ovat yleensä tilaustavaraa ja pirkuleen kalliita.
Meillä on ainakin joka ovi ysikymppinen? Yli kolmesataa noi Harvian ovet maksaa.
- Nimetön
Julia kirjoitti:
Meillä on ainakin joka ovi ysikymppinen? Yli kolmesataa noi Harvian ovet maksaa.
meilla on cinchilla
- Marianna
Mitä ilmeisemmin joudut sellaisen tilaamaan, me tilasimme sellaisen kotiimme, kiinnitys minimalistinen, ulökonäkö oikein kaunis, karkaistu satiini/maitolasi, kromi kiinnitykset.
Soita Lasista Finland Oy / Espoo- Peetu
Lasista Oy:n tiesinkin, samoin Avecin, jonka joku jo aiemmin mainitsi. Voitko kertoa minkä kokoinen ovi ja paljonko oli noin hinta. Olen kuullut muutamasta muustakin paikasta.
- Ölle
Peetu kirjoitti:
Lasista Oy:n tiesinkin, samoin Avecin, jonka joku jo aiemmin mainitsi. Voitko kertoa minkä kokoinen ovi ja paljonko oli noin hinta. Olen kuullut muutamasta muustakin paikasta.
mistä paikoista olet kuullut. Itsellä on hakusessa lasinen liukuovi.
- Peetu
Ölle kirjoitti:
mistä paikoista olet kuullut. Itsellä on hakusessa lasinen liukuovi.
Lasilinkki joka on Kuopiossa (www.lasilinkki.fi)sekä Lasi Jurvanen (www.jurvanen.com) näistä voi ainakin kysellä ja näitä on näkynyt eri sisustusartikkeleissa. Avecilta tiedän, että löytyy liukuovia, mutta Avecin ovet ovat tunnetusti erittäin kalliita. Harvian ovista sain ehdotuksen, mutta ovat mielestäni kovin kömpelöitä ja rumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153