Kenelläkään kokemuksia Acana-koiranruoista? Yksi dobberinomistaja sitä suositteli, ja nettitietojen perusteella ajattelin kokeilla. Vielä haluaisin tietää kokemuksianne, jos olette ko. tuotetta kokeilleet?
Sekin kiinnostaisi, että missä iässä yleensäkin siirrytte penturuoasta adultiin? Noin vuoden iässä?
Acana koiranruoista
Acana
2
623
Vastaukset
- paras tällä hetkellä
Laadultaan ja hyötysuhteeltaan ACANA koiranruoka on parasta mitä Suomesta saa. Kannattaa kokeilla.
Acana adult premiumia voi antaa jo puolivuotiaalle pennulle, kasvaa hyvin ja normaalivauhtia.
Kannattaa.- Suosittelen
Minulla on 1v narttu, joka syönyt Acanaa 4kk iästä asti. Vaihdettiin Acanaan koska pennulla todettiin vehnäallergia, Acanassa ei ole myöskään lisäaineita. Meillä siirryttiin aikuisten ruokaan (premium deluxe) noin 6kk iässä. Turkki kiiltää ja vatsa toimii kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388