Millaiset juoksut nartuillanne?

Sissi

Kuinka kauan nartuillanne kestävät juoksut? Vuotavatko paljon? Olenko liian hätäinen, kun meidän 2v. neiti on haissut aika pahalle jo pari viikkoa. Verta ei tiputa juuri ollenkaan (ainoastaan pississä), mutta muuten jalkoväli aivan märkänä ja tuoksuu "ummehtuneelle tiskirätille"..Suihkutettu joka ilta ja kuivattu hyvin. Joko lääkäriin? Koira muuten pirteä ja iloinen.

4

4775

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesti

viitisen viikkoa viimejuoksut. Noin viikonverran urokset olivat kiinnostuneita, ennenkuin vuoto alkoi. Vuotoa kesti n. kolmisen viikkoa ja viikon verran vielä oli urokset varsin kiinnostuneita. Nartulla ikää vasta puolisen toista vuotta.
      En huomannut, että narttu olisi verta tiputellut mitenkän erityisesti pissatessa.

Veisin koiran lääkäriin, jos epäilys heräisi. Luota mutu tuntumaan ja soita vaikka ensin lääkärille!

Onko koirallasi muuten ollut juoksut mitenkä ja kuinka usein?

• Sissi

Heinäkuussa oli ekat juoksut eli 1,5 vuotiaana, ja ne meni nopsaan ohi. Huomasin eilen, kun pyyhin talouspaperilla takapäätä ennen pesua, että se vuoto on puhdasta verta, eli kyllä sitä verta taitaa tulla muutenkin kuin pissassa ja aika reilusti. Nuolee aika paljon itseään, eli en taida huolestua vielä. On tosi iloinen ja pirteä, ja ruoka maistuu normaalisti... Naapurin uroskin on aikas kiinnostunut nartusta, joten normaalit juoksut ne varmaankin on..

• soitapa lekurille

Sinuna soittaisin lääkärille,ja aikas pian.Saattaa olla myös joku tulehdus.Meillä juuri toivutaan kohtutulehduksesta.Itselläni on myös nöffinarttu,ja en ole ainakaan huomannut juoksun aikana sen kummempia hajuja.Mutta kohtutulehduksen hajun kyllä haistoin.Kannattaa olla ajoissa asialla,eikä kysyvä tieltä eksy = )

• tiedettiin vaan ett koiralla on juoksu. Piti itsensä nii puhtaana ettei koskaa huomattu veren tuloa.

Kerran äiti erehty hankkimaan sille housut oli kai sillon 5v vanha ku meille tuli. koira oudoksi ihan hirveesti niitä housuja. Äiti sit soitti samana päivänä edelliselle omistajalle. se kerto ett ei sillä oo koskaa housuja pidetty. nii me sit tehtiin kans.

ainoastaan sillon piti käyttää housuja ku meiränki koiralle tuli kohtutulehdus. siltä tuli jotai outoa virtsan mukana ja läjätki oli oudon näkösiä ja voi sitä hajua. takapuoliki oli kamalas kunnos. jatkuvasti piti koiraa pestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1460
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      61
      699
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. 51
      652
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. 76
      566
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    Aihe